لیگ ملتهای والیبال 2022

تیم ملی والیبال ایران در پنجمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2022 مقابل بلغارستان میزبان سومین شکست را متحمل شد.

               

 به گزارش استقلال نیوز، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نخستین روز هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملتهای والیبال 2022در گروه مردان امروز(سه‌شنبه 31 خرداد) با چهار دیدار در دو شهر کوئزون فیلیپین و صوفیه بلغارستان پیگیری شد.

در چهارمین و آخرین دیدار امروز که در سالن 12 هزار نفری «آرنا آرمت» شهر صوفیه برگزار شد، دو تیم ملی والیبال ایران و بلغارستان به مصاف یکدیگر رفتند و بلغارها سه بر صفر با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 23 و 26 بر 24 به پیروزی رسیدند که تشویق تماشاگران بلغاری نقش مهمی در برد این تیم داشت به گونه‌ای که داوران مسابقه نیز در چند امتیاز تحت تاثیر حضور آنان قرار گرفتند و با اعتراض تیم ایران داور اول مجبور به گرفتن ویدئوچک شد.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ابتدای این مسابقه از ترکیب امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، مهدی جلوه، امیرحسین توخته، محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد و محمدرضا حضرت‌پور استفاده کرد.

       

* ست اول (بلغارستان)

در ست نخست امتیازهای ابتدای به تیم بلغارستان رسید و تیم ایران در دفاع حریف، عملکرد مناسبی نداشت به گونه‌ای‌ که دفاع منجر به کسب امتیاز برابر این تیم نداشت. در ست نخست دو تیم 13 امتیاز حمله به دست آوردند، اما عملکرد بلغارها با یک امتیاز دفاع و دو امتیاز سرویس همراه بود تا در نهایت این ست 25 بر 19 به سود بلغارستان شود.  

* ست دوم (بلغارستان)

در ست دوم تیم ایران شروع بهتری داشت و تا امتیاز 16 از حریف پیش بود اما بلغارها در این امتیاز بازی را به تساوی کشاندند. در این ست تیم ایران دو امتیاز دفاع به دست آورد و از امتیاز 20 بر 19 میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ایران نیز به زمین وارد شد. در این ست بلغارها سه امتیاز سرویس نیز به دست آوردند تا در مجموع دو ست پنج امتیاز مستقیم از سرویس کسب کنند.

* ست سوم (بلغارستان)

نخستین امتیاز ست سوم نیز به بلغارستان رسید. رقابت دو تیم در این ست بسیار نزدیک به‌هم پیش رفت و در امتیازهای 14 و 21 دو تیم برابر شدند. اما در نهایت این ست نیز 26 بر 24 به سود بلغارستان به پایان رسید تا این تیم در بازی خانگی به نخستین برد خود در لیگ ملت‌ها 2022 دست یابد.

لیگ ملتهای والیبال 2022

لیگ ملتهای والیبال 2022

لیگ ملتهای والیبال 2022

لیگ ملتهای والیبال 2022

لیگ ملتهای والیبال 2022

جورجی سگانوف، الکساندر نیکولوف، نیکولای کولف، رادوسلاو پاراپونوف، مارتین آتاناسوف و اسوتولاف گوتسف بازیکنان تیم بلغارستان در ابتدای این مسابقه بودند که در مناطق شش گانه زمین این تیم قرار گرفتند و ولادیسلاو ایوانوف نیز لیبرو این تیم بود. هدایت تیم بلغارستان را نیکولای جیلازکوف برعهده داشت.

کامبره ویم از بلژیک به عنوان داور اول و اووکا سینیسا از بوسنی‌ و هرزگوین به عنوان داور دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

دو هزار تماشاگر جدال دو تیم ایران و بلغارستان را در سالن آرنا آرمت نظاره‌گر بودند که بیش از 50 نفر آن‌ها ایرانی‌های مقیم بلغارستان بودند.

همچنین حدود ۲۰۰ میهمان ویژه به دعوت فدراسیون بلغارستان از بین ورزشکاران معروف و چهره‌های شناخته شده این کشور از کنار زمین شاهد بازی بودند.

به گزارش استقلال نیوز، مردان والیبال ایران ساعت 21 و 30 دقیقه روز پنج‌شنبه دوم تیرماه در دومین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها به مصاف آمریکا می‌روند.

اخبار سایر رشته ها

      

   


 مطالب مرتبط:

لیگ ملتهای والیبال 2022/ شکست والیبال ایران مقابل ژاپن؛ خستگی در روز آخر کار دست شاگردان عطایی داد!

لیگ ملتهای والیبال 2022/ برتری شاگردان عطایی مقابل استرالیا؛ بازگشت جوانان والیبال به ریل پیروزی!

لیگ ملتهای والیبال 2022/ شکست شاگردان عطایی مقابل هلند؛ وضعیت نارنجی والیبال با مربیان داخلی!

لیگ ملتهای والیبال 2022/ برتری شاگردان عطایی در کام نخست مقابل حریف آسیایی‌؛ ایران از دیوار چین عبور کرد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار