لیگ ملتهای والیبال 2022

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2022 مقابل هلند مغلوب شد.

               

 به گزارش استقلال نیوز، چهارمین روز هفته نخست مرحله مقدماتی لیگ ملتهای والیبال 2022  در گروه مردان از امروز (جمعه 20خرداد) با شش دیدار در دو شهر اوتاوا و برازیلیا پیگیری شد.

در دومین دیدار امروز و نخستین مسابقه گروه اول این رقابت‌ها در شهر برازیلیا دو تیم ملی والیبال ایران و هلند به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان بهروز عطایی سه بر صفر نتیجه این دیدار را به حریف خود واگذار کردند.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ابتدای این مسابقه از ترکیب میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، امیرحسین توخته، امین اسماعیل‌نژاد، مرتضی شریفی، مهدی جلوه، محمدطاهر وادی و محمدرضا حضرت‌پور به عنوان لیبرو استفاده کرد. علی رمضانی، امیرحسین اسفندیار، محراب ملکی سرخی و صابر کاظمی دیگر بازیکنان ایران در این مسابقه بودند.

رضا عابدینی سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران که در نخستین دیدار ایران در لیگ ملت‌های والیبال در ترکیب آعاز کننده مسابقه مقابل چین بود، به دلیل مصدومیت زانو در مسابقه برابر هلند حضور نداشت و نبود او در عملکرد تیم ایران کاملا مشهود بود.

       

* ست اول (هلند)

رقابت دو تیم در ست نخست بسیار نزدیک به‌هم بود و امتیازها برابر پیش رفت تا در نهایت تیم هلند 26 بر 24 به پیروزی رسید. در این ست هلند از نظر حمله برتری در بازی داشت و 17 حمله منجر به کسب امتیاز انجام داد. ایران در ست نخست از حمله 13 امتیاز به دست آورد.

* ست دوم (هلند)

در ابتدای ست دوم هلند سه امتیاز متوالی به دست آورد، ملی‌پوشان کشورمان در امتیاز ششم به این تیم رسیدند، اما دوباره هلندی‌ها سه امتیاز متوالی دیگر به دست آوردند تا با نظر بهروز عطایی، علی رمضانی (پاسور) به میدان آمد و تیم ایران سه امتیاز متوالی به دست آورد و دو تیم 9 بر 9 برابر شدند. در نهایت این ست 25 بر 21 به سود هلند شد تا نماینده سرزمین لاله‌ها دو بر صفر از ایران پیش بیافتد.

* ست سوم (هلند)

ست سوم را تیم ایران خیلی خوب آغاز کرد و تا امتیاز 10 نیز از هلند پیش بود تا در این امتیاز دو تیم برابر شدند. در نهایت این ست هم 25 بر 21 به سود هلند تمام شد تا در نهایت مردان والیبال ایران سه بر صفر نتیجه این مسابقه را واگذار کنند.

لیگ ملتهای والیبال 2022

لیگ ملتهای والیبال 2022

لیگ ملتهای والیبال 2022

لیگ ملتهای والیبال 2022

لیگ ملتهای والیبال 2022

فابین پلاک، نیمیر عبدالعزیز (کاپیتان)، تیش ترهورس، وان ویلتنبرک، وسل کیمینک و بنیجونیور توین استرا در ابتدای این مسابقه با نظر روبرتو پیازا سرمربی هلند در مناطق شش گانه زمین این تیم قرار گرفتند.

ماروژک ویچک از لهستان به عنوان داور اول و ورا مچان والتر هوگو از پرو به عنوان داور دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

حسین قریبی سفیر جمهوری اسلامی ایران در برزیل نیز از تماشاگران ویژه مسابقه دو تیم ایران و هلند در چهارمین روز هفته نخست لیگ ملت‌ها بود.

به گزارش استقلال نیوز، مردان والیبال ایران روز یکشنبه 22 خرداد دو مسابقه با فاصله کمتر از 16 ساعت برگزار خواهند کرد که ساعت چهار و 30 دقیقه بامداد به وقت تهران به مصاف استرالیا می‌روند و ساعت 20 و 30 دقیقه نیز با ژاپن روبرو خواهند شد تا به کار خود در هفته نخست لیگ ملت‌ها پایان دهند.

اخبار سایر رشته ها

      

   


 مطالب مرتبط:

لیگ ملتهای والیبال 2022/ برتری شاگردان عطایی در کام نخست مقابل حریف آسیایی‌؛ ایران از دیوار چین عبور کرد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار