لیگ ملتهای والیبال 2022

تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2022 مقابل استرالیا به پیروزی رسید.

               

 به گزارش استقلال نیوز، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، پنجمین روز هفته نخست مرحله مقدماتی لیگ ملتهای والیبال 2022 در گروه مردان از امروز (یکشنبه 22 خرداد) با شش دیدار در دو شهر اوتاوا و برازیلیا پیگیری شد.

در چهارمین دیدار امروز و دومین مسابقه گروه اول این رقابت‌ها در شهر برازیلیا دو تیم ملی والیبال ایران و استرالیا به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان بهروز عطایی سه بر یک حریف خود را شکست دادند تا به دومین برد خود در این رقابت‌ها دست یابند و 6 امتیازی شوند.

عملکرد بازیکنان تیم ایران مقابل استرالیا در همه آیتم‌ها شامل حمله، دفاع و سرویس نسبت به حریف بهتر بود و با این نتیجه تیم ایران علاوه بر کسب دومین برد، شکست سه بر یک سال گذشته برابر این تیم را جبران کرد.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ابتدای این مسابقه از ترکیب میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، امیرحسین توخته، امین اسماعیل‌نژاد، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، محمدطاهر وادی و محمدرضا حضرت‌پور به عنوان لیبرو استفاده کرد.

       

* ست اول (ایران)

تیم ملی والیبال ایران در این ست نخست این دیدار، بازی روانی به نمایش گذاشت و استرالیا تا امتیاز نهم تقریبا همگام با ایران پیش آمد اما در ادامه مردان والیبال ایران اقتدار خود را در زمین به حریف دیکته کردند و ست نخست 25 بر 14 به سود ایران به پایان رسید. در ست نخست تیم ایران 13 امتیاز از حمله، دو دفاع، دو سرویس و هشت امتیاز از اشتباهات استرالیا به دست آورد.

* ست دوم (ایران)

در ست دوم روند خوب تیم ایران ادامه یافت و به‌رغم اینکه استرالیا در امتیازهای ابتدایی پایاپای با ایران پیش آمد، شاگردان بهروز عطایی 25 بر 22 به پیروزی رسیدند تا از نظر ست شماری دو بر صفر پیش بیافتند.

* ست سوم (استرالیا)

در ست سوم سه امتیاز اولیه بازی به تیم استرالیا رسید. این موضوع از نظر روانی تاثیر منفی بر روی بازیکنان جوان ایران داشت و به رغم تلاش ملی پوشان نتیجه این ست 25 بر 18 به استرالیا رسید. تیم ایران در این ست چند سرویس را به تور زد و امتیازهای زیادی از دست داد. رضا رمضانی و صابر کاظمی نیز در این ست به میدان آمدند.

* ست چهارم (ایران)

در ست چهارم تیم ایران همانند ست‌های اول و دوم، کوبنده شروع کرد به گونه‌ای که سرمربی استرالیا در امتیاز 6 بر دو به سود ایران مجبور به گرفتن وقت استراحت شد، اما امتیاز بعدی هم باز به ایران رسید. در مجموع این ست نیز 25 بر 15 به سود قرمزپوشان ایران شد تا مردان والیبال ایران در نهایت سه بر یک فاتح این میدان شوند.

لیگ ملتهای والیبال 2022

لیگ ملتهای والیبال 2022

لیگ ملتهای والیبال 2022

لیگ ملتهای والیبال 2022

لیگ ملتهای والیبال 2022

ترنت اود آ، همیش هیزلدن، اتان گرت، بئو گراهام، نیکولاس بوتلر و مکس سنیکا در مناطق شش گانه زمین تیم استرالیا در ابتدای این مسابقه قرار گرفتند و لوک پری نیز لیبرو این تیم بود. هدایت تیم استرالیا را دیدوید پرستون برعهده داشت.

ورا مچان والتر هوگو از پرو به عنوان داور اول و بوروتو ایگلسیاس ریکاردو از کوبا به عنوان داور دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

به گزارش استقلال نیوز، مردان والیبال ایران امروز (یکشنبه 22 خرداد) دو مسابقه با فاصله کمتر از 14 ساعت برگزار خواهند کرد که از ساعت 20 و 30 دقیقه و در دومین مسابقه با ژاپن روبرو خواهند شد تا به کار خود در هفته نخست لیگ ملت‌ها پایان دهند.

اخبار سایر رشته ها

      

   


 مطالب مرتبط:

لیگ ملتهای والیبال 2022/ شکست شاگردان عطایی مقابل هلند؛ وضعیت نارنجی والیبال با مربیان داخلی!

لیگ ملتهای والیبال 2022/ برتری شاگردان عطایی در کام نخست مقابل حریف آسیایی‌؛ ایران از دیوار چین عبور کرد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار