امیر قلعه نوعی

سرمربی تیم ملی ایران در نشست خبری پس از دیدار برگشت با هنگ کنگ گفت: از عملکرد و کیفیت بازی و همچنین از نتیجه کسب شده در بازی امروز مقابل هنگ‌کنگ رضایت دارم.

 

به گزارش استقلال نیوز، امیر قلعه نوعی سرمربی تیم ملی فوتبال در نشست خبری پس از پیروزی 4 بر 2 در بازی برگشت تیم ملی ایران و هنگ کنگدر مرحله  مقدماتی جام جهانی 2026 کانادا-امریکا-مکزیک  در جمع خبرنگاران صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید: 

     

* برتری 4 بر 2 مقابل هنگ کنگ؟

دیداری که در آن شش گل به ثمر برسد، حتما بازی زیبایی است. ما امشب دو حریف داشتیم. یک تیم خوب هنگ‌کنگ و دیگری رطوبت بالای این کشور. هنگ‌کنگ بازی خوبی انجام داد و در کنار آن هوا هم رطوبت بالایی داشت. ما چهار گل زدیم و موقعیت‌های دیگری هم برای گلزنی داشتیم اما در مجموع با توجه به حضور تعدادی بازیکن جوان که به تازگی به تیم ملی اضافه شده‌اند، من هم از عملکرد و کیفیت بازی و هم از نتیجه کسب شده رضایت دارم.

* گل دومی که هنگ کنگ در این بازی به ثمر رساند؟

در فیلمی که دیدیم اعتقاد داریم گل دوم هنگ‌کنگ خطا بود. اما در مجموع از میزبانی خوب هنگ‌کنگ تشکر می‌کنم. اعتقاد دارم فوتبال این کشور خیلی پیشرفت کرده و در آینده نزدیک می‌تواند یکی از رقبای سرسخت فوتبال در آسیا باشد.

فوتبال در آسیا به هم نزدیک شده و نتایج ثبت شده در جام ملت‌های آسیا هم این حرف را ثابت می‌کند. جام ملت‌ها نشان داده هر بازی می‌تواند برای تیم‌های آسیایی دشوار باشد و امروز شرایط آب و هوایی و همچنین شرایط هنگ کنگ کار را مشکل کرده بود.

* صخبت پایانی؟

با تبریک به طارمی برای به ثمر رساندن هت تریک در این بازی و در مجموع ۵۰ گل در بازی‌های ملی برای او در ادامه بازی‌های ملی آرزوی موفقیت کرد.

مهدی طارمی

به گزارش استقلال نیوز،  مهدی طارمی که به عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار ایران و هنگ کنگ انتخاب شد، در نشست خبری اظهار کرد:

استراتژی فوتبال ایران انجام بازی هجومی و خلق موقعیتهای زیاد است. با احترام به تیم خوب هنگ‌کنگ که در برخی دقایق بازی مشکلاتی را برای ما ایجاد کرد اما این تیم ایران بود که کنترل بازی را به خوبی به دست گرفت و موقعیتهای زیادی را ایجاد کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار هنگ‌کنگی درباره وضعیت این تیم گفت: فکر می‌کنم فلسفه بازی تیم شما تغییرات زیادی داشته است. هنگ کنگ در این بازی چشم به ضد حملات داشت. همانطور که سرمربی محترم تیم ما گفت فوتبال هنگ کنگ پیشرفت زیادی کرده و در آینده این تیم می‌تواند برای رقبا مشکل‌ساز شود.

  

اخبار تیم ملی

 


 مطالب مرتبط:

مقدماتی جام جهانی 2026/ پیروزی پرگل ایران مقابل هنگ‌کنگ؛ شاگردان قلعه نوعی مصمم برای صدرنشینی!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار