ایران 1-2 الجزایر

تیم ملی فوتبال ایران که اردوی خود را در قطر برپا کرده بود، در پایان این اردو و در دیداری تدارکاتی مقابل الجزایر شکست خورد.

 

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تدارکاتی دو تیم ملی فوتبال ایران  و الجزایر از ساعت 22:55 یکشنبه‌شب در ورزشگاه نادی القطر شهر دوحه آغاز شد و با نتیجه 2 بر یک به‌سود الجزایر خاتمه یافت.

 

در این دیدار علیرضا جهانبخش دقیقه 64 برای ایران و ریاض بن‌عیاد  دقیقه 44 و محمد الامین عموره دقیقه 82 برای الجزایر گلزنی کردند.

تیم الجزایر در شرایطی مقابل ایران قرار گرفت که سه ستاره اصلی خود یعنی ریاض محرز، بغداد بونجاح و یاسین براهیمی را در اختیار نداشت و با وجود این، بازی بهتری را نسبت به ایران انجام داد. شاگردان جمال بلماضی در جام جهانی 2022 حضور نخواهند داشت و تیم‌های تونس، کامرون، مراکش، سنگال و غنا نمایندگان قاره آفریقا در این رقابت‌ها خواهند بود.

ترکیب تیم ملی ایران مقابل الجزایر

ترکیب تیم ملی ایران: امیر عابدزاده، احسان حاج‌صفی(امید ابراهیمی 46)، امید نورافکن، سیدمجید حسینی، صادق محرمی، احمد نوراللهی، سعید عزت‌اللهی(مهدی مهدی‌پور 70) (میلاد سرلک 46)، علی قلی‌زاده(امیرحسین حسین‌زاده 70)، سردار آزمون (عارف آقاسی 46)، علیرضا جهانبخش(اللهیار صیادمنش 84) و مهدی طارمی.

ترکیب تیم ملی الجزایر: آنتونی ماندریا، حکیم زدادکه، محمد امین توقای، احمد توبا، ریاض بن‌عیاد(محمد الامین عموره 67)، رشید غزال(عبدالسلام بلال عمران 72)، بلال براهیمی(آدم اوناس 62)، عبدالقادر بدران(یانیس حماش 62)، عبدالقادر کادری(محمد یوسف بلایلی 62)، آدم زرقان و اسماعیل بن‌ناصر.

* نیمه اول

دقیقه 5: علیرضا جهانبخش روی اشتباه دفاع الجزایر صاحب توپ شد و پس از یک و دو با مهدی طارمی در موقعیت گلزنی قرار گرفت، اما تکل مدافع حریف مانع از ضربه زدن جهانبخش به توپ شد.

دقیقه 7: امیر عابدزاده روی یک شوت از راه دور در مهار توپ دچار اشتباه شد که مهاجم الجزایر تا آستانه باز کردن دروازه ایران پیش رفت، اما مجید حسینی به‌موقع توپ را از روی خط دروازه برگرداند.

دقیقه 14: مهدی طارمی روی پاس احمد نوراللهی صاحب توپ شد و با شوتی قصد باز کردن دروازه الجزایر را داشت که ماندریا مانع از این کار شد و روی توپ برگشتی هم نوراللهی در موقعیت آفساید، قرار گرفت.

دقیقه 15: امیر عابدزاده در خروج از دروازه دچار اشتباه شد تا بار دیگر دروازه ایران تهدید شود و این بار هم مدافعان ایران دروازه را نجات دادند.

دقیقه 18: حمله همه‌جانبه الجزایری‌ها به‌سمت دروازه ایران، موقعیت خوبی را برای این تیم ایجاد کرد، اما در نهایت آنها موفق به گلزنی نشدند.

دقیقه 20: اشتباه مدافعان ایران و فضای خالی ایجادشده برای الجزایری‌ها، این بار عابدزاده را مجبور به خروج از دروازه کرد که پوشش فضا از سمت او باعث شکل‌گیری دفاع ایران شد تا این موقعیت هم برای الجزایر گلی به‌همراه نداشته باشد.

دقیقه 26: این بار علیرضا جهانبخش در موقعیتی خوب صاحب موقعیت گلزنی شد که ضربه او با تکل به‌موقع مدافع الجزایر دفع شد.

دقیقه 44: روی اشتباه مدافعان ایران، ریاض بن‌عیاد در موقعیت تک به تک با امیر عابدزاده قرار گرفت و توانست دروازه ایران را باز کند.

دقیقه 1+45: پایان نیمه اول  با شکست شاگردان اسموچیچ.

* نیمه دوم

دقیقه 47: علیرضا جهانبخش قصد داشت با شوتزنی دروازه الجزایر را باز کند که در این کار ناموفق بود.

دقیقه 50: براهیمی شوتی را به‌سمت دروازه ایران روانه کرد که توپ از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 60: مهدی طارمی روی اشتباه مدافعان الجزایر در موقعیت گلزنی قرار گرفت که نتوانست این موقعیت عالی را تبدیل به گل کند.

دقیقه 64: امید نورافکن از سمت چپ نفوذی به یک‌سوم دفاعی الجزایر داشت که با پاس عرضی او به دهانه دروازه، علیرضا جهانبخش موفق به باز کردن دروازه شد.

دقیقه 65: بازیکنان الجزایر قصد داشتند خیلی سریع گل خورده را جبران کنند که عابدزاده با پا توانست توپ را دفع کند.

دقیقه 68: فشار الجزایری‌ها روی خط دفاعی ایران با دفع ناقص عارف آقاسی همراه شد که در نهایت عابدزاده توپ را مهار کرد.

دقیقه 72: امیرحسین حسین‌زاده از پشت محوطه جریمه الجزایر اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 82: فشار همه‌جانبه از سوی الجزایر روی دروازه ایران اشتباه امید نورافکن در دفع توپ را به‌دنبال داشت و توپی که به بازیکنان الجزایر رسید، در نهایت توسط محمد الامین عموره به گل دوم الجزایر تبدیل شد.

دقیقه 86: شوت ناگهانی به‌سمت دروازه ایران واکنش امیر عابدزاده را به‌دنبال داشت و این دروازه‌بان توپ را دفع کرد و اجازه نداد دروازه‌اش بار دیگر تهدید شود.

دقیقه 3+90: سوت پایان بازی و نمایش ضعیف و نگران کننده شاگردان اسکوچیچ.

ایران 1-2 الجزایر

ایران 1-2 الجزایر

ایران 1-2 الجزایر

ایران 1-2 الجزایر

ایران 1-2 الجزایر

ایران 1-2 الجزایر

ایران 1-2 الجزایر

ایران 1-2 الجزایر

* ایران 1-2 الجزایر

□ علیرضا جهانبحش 64

□ ریاض بن‌عیاد 44, محمد الامین عموره 82

* ورزشگاه: نادی القطر شهر دوحه (قطر)

* داور: محمد احمد الشمری

به گزارش استقلال نیوز، تیم ملی ایران در شبی که نه تاکتیک مشخصی داشت و نه نظم و انضباطی در بازی بازیکنان دیده می‌شد، مقابل الجزایر که بسیاری بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشت، شکست خورد.

اخبار تیم ملی

             

      


 مطالب مرتبط:

باشگاه استقلال بابت خط قرمز اسکوچیچ روی بازیکنان آبی بیانیه داد!/ مسوولیت این اتفاق را می‌پذیریم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار