اطلاعیه باشگاه استقلال

باشگاه استقلال(تاج) پس از مذاکره با مسئولان فدراسیون و سرمربی تیم ملی، بیانیه‌ای در قبال بازگشت بازیکنان به اردوی تیم ملی صادر کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، به دنبال اتفاقات اخیر درباره بازیكنان ملی‌پوش باشگاه استقلال(تاج) به استحضار عموم علاقمندان می‌رساند كه اين باشگاه همواره در تعامل با تیم‌ ملی با حسن نيت کامل عمل کرده و امروز نیز حمایت همه جانبه از تيم ملی فوتبال جمهورى اسلامى ایران‌ را بر‌ خود واجب‌ می‌داند.

در موضوع اخير متأسفانه با وجود اعلام قبلی سرمربی تیم‌ ملی و‌ اعلام نياز ایشان برای در اختیار داشتن بازیکنان، از اولین روز اردوی تیم ملی ناهماهنگی‌هایی‌ در‌ برنامه‌ریزی‌ مسابقات هفته آخر رخ داد که ظن بی‌توجهی به مصالح تیم ملی را موجب شد و سرمربی‌ محترم ‌تیم‌ملی به عنوان مسئول این تیم‌ تصميم ‌انضباطی اتخاذ کرد.

باشگاه استقلال از سهم خود در اين اتفاق برای تیم ملی آگاه است و مسوولیت آن را می‌پذیرد. بنابراین بدینوسیله‌ ضمن حمايت و پوزش از جناب آقای اسكوچيچ به دلیل اختلال در برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی، از ايشان درخواست می‌نماییم كه با بازگشت بازيكنان ملی‌پوش استقلال به این اردو موافقت نمايند. 

حضور در اردو و پوشيدن پيراهن مقدس تيم ملى باعث افتخار ملی‌پوشان باشگاه استقلال است و اين باشگاه با تاكيد بر حمايت همه جانبه از تيم ملى براي آقای اسكوچيچ و تيم ملی ايران در مسير جام جهانی قطر آرزوي موفقيت می‌كند.

به گزارش استقلال نیوز، کاش مسئولین باشگاه در این بیانیه(که قطعا برای حمایت از ملی‌پوشان صادر شده است) شان و جایگاه بزرگ استقلال را هم در نظر می‌گرفتند.

سرمربی تیم ملی باید به درگاه خداوند شکرگذار باشد که می‌تواند چنین ستاره‌هایی را از باشگاه استقلال در اختیار داشته باشد.

اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

سکوت نکنیم و تیم ملی را پس بگیریم /نمایش مضحک خط زدن بازیکنان استقلال(تاج) از تیم ملی اشغال شده ایران!

وقتی قهرمانی استقلال آتش به جان دلالان انداخت؛ تیم ملی را بازیچه عقده های رنگی کرده اند

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار