شکایت پدیده از پیروزی

هواداران استقلال(تاج) در پاسخ به ادعای مضحک هواداران رقیب برای وقوع یک بی‌قانونی دیگر در لیگ، تیم فوتبال پدیده را ترند اول ایران در توئیتر کردند.

             

به گزارش استقلال نیوز، با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ و با توجه به صدرنشینی استقلال(تاج) عوامل وابسته به تیم دوم پایتخت به دنبال حاشیه‌سازی و جوسازی علیه آبی‌پوشان و رسیدن به قهرمانی اهدایی دیگری هستند.

در این سال‌ها پرسپولیسی‌ها همواره اتهام قهرمانی اهدایی و در اصطلاح اسنپی در دوران مسعود سلطانی‌فر ملقب به "بابا مسعود" را یدک می‌کشند و چنانچه این فصل به قهرمانی نرسند، قطعا تمام جام‌های اهدایی فصول گذشته ‌آن‌ها زیر سوال خواهد رفت. 

روز گذشته هواداران پرسپولیس که باشگاه محبوبشان در این فصل علاوه بر ماجرای شکایت پدیده و زیر پا گذاشتن قوانین فیفا در این خصوص، به صورت غیرقانونی مبالغ میلیاردی از فدراسیون دریافت کرده‌، با وجود پنجره بسته بازیکنانی غیرمجاز به خدمت گرفته و.. در اقدامی عجیب باز هم خواستار بروز یک بی‌قانونی و نادیده گرفتن قوانین لیگ در جذب بازیکنان خارجی شدند!

شکایت پدیده از پیروزی

هواداران پیروزی(پرسپولیس) به صورت هماهنگ در توئیتر اقدام به ترند هشتگ "گل‌گهر گیت" کردند که با نزدیک به ۱۹هزار توئیت تبدیل به ترند اول ایران در روز گذشته شد اما هواداران استقلال(تاج) شب گذشته و امروز در پاسخ به این درخواست غیرقانونی،  با ۱۷۱هزار توئیت هشتگ "پدیده گیت" که نزدیک به ۱۰ برابر بیشتر از هواداران رقیب بود خواستار اعمال قانون در پرونده تخلف سرخ‌پوشان در خصوص عدم پرداخت مبلغ رضایتنامه سرمربی سابق تیم پدیده(شهر خودرو) شدند.

این اتفاق و این اختلاف فاحش نشان می‌دهد اکثر هواداران فوتبال چه قرمز و چه آبی خواستار اعمال قانون بوده و با تخلف و قانون‌گریزی مخالفند.

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 


مطالب مرتبط:

مروری کوتاه، حقوقی و به زبان ساده بر پرونده شکایت پدیده/ این تخلف بزرگ ضربه دیگری بر حیثیت فدراسیون فوتبال

پرسپولیس حق استفاده از بازیکنان تاجیکی را نداشته است؛ سرخ ها ۳ بر صفر مقابل ذوب آهن بازنده می شوند؟

ورود نهادهای نظارتی داخلی و بین المللی ضروریست؛ رسوایی بزرگ و جدید دیگری برای سازمان لیگ خوبان عالم!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار