داریوش شجاعیلن

هافبک تیم استقلال گفت: تمام تلاشم را برای جلب نظر کی‌روش می کنم تا جز بازیکنان اعزامی به روسیه باشم.

 

به گزارش استقلال نیوز، داریوش شجاعیان هافبک استقلال پس از پایان دربی 85، در مورد  شرایط این مسابقه توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

* مستحق شکست نبودیم

ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم اما یکسری اتفاقات و اعلام پنالتی به سود حریف موجب شد که عقب افتاده و در نهایت بازنده بازی باشیم. ما مستحق شکست نبودیم چرا که فرصت‌های زیادی به دست آوردیم و پرسپولیس از اندک موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کرد.

* امیدوارم در ادامه جبران کنیم

شرمنده هواداران شدیم و امیدوارم بتوانیم در ادامه فصل این نتایج را جبران کنیم، تمام بازیکنان امروز جنگیدند و تلاش کردند تا نتیجه را عوض کنند اما این اتفاق رخ نداد. نیمه دوم بازی کاملاً در اختیار ما بود اما نتوانستیم به هدف خود برسیم.

* عملکرد ضعیف داور بازی

فکر می‌کنم از ابتدای این بازی کنترل مسابقه از دست داور خارج شد. او حتی صحنه‌های ۵۰-۵۰ را به سود پرسپولیس زد و این موجب می‌شد که فشار تیم ما خنثی شود. زمانی که رسن مصدوم شد اعلام کرد که کتفم در رفته است اما دیدیم که بلافاصله به زمین برگشت و استارت زد، چطور امکان دارد بازیکنی کتفش در برود و بتواند با آن کتف، اینگونه بازی کند. داور با سوت‌هایش چندین بار ضد حملات ما را خنثی کرد و چند بار هم کارت زرد به پرسپولیسی‌ها نشان نداد، من فکر می‌کنم داور می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد و امیدوارم برای بازی‌های آینده داوری انتخاب شود که بتواند شرایط را کنترل کند. با آمدن جابر انصاری شرایط برای ما تغییر کرد اما متأسفانه بدشانس بودیم چرا که فقط ۳ فرصت را خود جابر انصاری از دست داد.

* شرمنده هواداران شدیم

تماشاگران در پایان بازی با وجود اینکه ما نتیجه را واگذار کرده بودیم ما را تشویق کردند و ما شرمنده آنها شدیم. تشویق هواداران در پایان بازی روحیه ما را برای ادامه فصل بیشتر کرد و قطعاً تلاش خواهیم کرد تا این نتایج را جبران کنیم. با گذر زمان خیلی چیزها مشخص می‌شود، همه باید صبر داشته باشند چرا که شفر تازه به تیم آمده و نیاز به زمان دارد. فکر می‌کنم هواداران از بازی ما راضی بودند که تشویقمان کردند. امیدوارم بتوانیم جواب حمایت‌های آنها را به خوبی بدهیم.

* مسئولان باشگاه در ورزشگاه

عذر می‌خواهم، من از این موضوع خبر ندارم.

* پیش از بازی مبلغی را از باشگاه دریافت کرده‌اید؟

خیر، ما تاکنون فقط چیزی که عرف باشگاه بوده را دریافت کرده‌ایم.

* تمام تلاشم را برای جلب نظر کی روش انجام می دهم

تمام تلاشم را خواهم کرد تا دوباره نظر کی‌روش را جلب کنم و جزء بازیکنان اعزامی به جام جهانی باشم، واقعیت این است که دلم برای پیراهن تیم ملی تنگ شده است و می‌خواهم دوباره برگردم.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار