مدیرعامل استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از شکست این تیم در دربی 85، دلخوش به تشویق انتهای بازی بازیکنان این بار پشت هواداران سنگر گرفت!

 

به گزارش استقلال نیوز، سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از دربى 85 صحبت هایی با سایت رسمی باشگاه انجام داد که در ادامه می خوانید:

با وجود اینکه تیم ما هنوز با بازگشت مصدومان و تغییر مربى کاملا جا نیافتاده، یک ضربه پنالتى تنها تفاوت پرسپولیس با استقلال بود. اگر نتیجه نهایى را نادیده بگیریم دربى 85 نشان داد استقلال در مسیر پیشرفت قرار دارد. چرا که موقعیت هاى متعددى ساخته شد هر چند در ضربه آخر خوب استفاده نشد.

2 اتفاق مهم در این دیدار افتاد. اول اینکه بازیکنان ما بسیار پر انگیزه و با تعصب بازى کردند و واقعا خواهان برد بودند. این روحیه ستودنى و امیدوارى بزرگى براى بازى هاى بعدى است.

اتفاق دوم اینکه رضایت هواداران و تشویق تیم در پایان بازى نشان داد که هواداران با فرهنگ استقلال هم تغییرات در تیم را احساس کرده اند و هم به آینده تیم امیدوارند و باید صمیمانه از آنها تشکر کنیم . از طرف خود، کادر فنى و بازیکنان قول مى دهم روزهاى روشن و نتایج خوب در انتظار استقلال است و در دربى برگشت هم استقلالى ها خواهند بود که خوشحال و راضى هم بخاطر بازى خوب و هم کسب نتیجه، ورزشگاه را ترک کنند.

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
فرهاد
+1 #1 فرهاد 1396-08-05 11:44
بابا خفه شو گورتو از استقلال گم کن بی لیاقت مفت خور.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار