رحمتی

کاپیتان استقلال در نشست خبری پیش از بازی با السد گفت: فردا هواداران با حضور گسترده در ورزشگاه نشان دهند پر طرفدارترین تیم ایرانی هستند.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از بازی با السد قطر اظهار داشت: خیلی خوشحالم که قبل از مهم ترین بازی فصل کنار شما هستم. خوشحالم که عضو یکی از پرافتخارترین تیم های ایران هستیم. تیمی که دو بار قهرمان ایران شده و خیلی دوست دارم با این تیم سومین قهرمانی و ستاره را کسب کنم.

وی در ادامه افزود: سال دومی که قهرمان شدیم اولین بازی با السد بود. بعد از شکست این تیم قهرمان شدیم. این بار هم همین اتفاق رخ داده است. کل مجموعه ما از مادر تا بازیکنان همگی باهم سختی های زیادی را پشت سر می گذاریم. آنطور که شما از بیرون می بینید همه چیز خوب نیست اما دست به دست داده ایم تا فردا بزی خوبی انجام دهیم و از پرچم شکورمان دفاع کنیم. دوست دارم فردا هواداران ما نشان دهند پرطرفدارترین تیم ایران چه تیمی است.

دروازه بان استقلال گفت: فردا روز سرنوشت یازی خواهد بود. با حمایت هواداران وتلاش بازیکنان فردا اولین گام را محکم برداریم. به مرحله گروهی راه پیدا کنیم که کار اصلی ما خواهد بود.

دروازه بان استقلال درباره شرایط نه چندان خوب استقلال تصریح کرد: شرایط خوب نیست منظور شرایط تیم و بازیکنان و کادر فنی نبود. خودتان کم و بیش در جریان محرومیت هستید و الان نباید به آن پرداخت. منظور من آن بود. الان هم وقتش نیست که درباره اش صحبت کنیم.

وی درباره تقابل با ژاوی اذعان داشت: او بعد از انقلاب یکی از بزرگترین بازیکنانی است که به کشور ما می آید. او تمام افتخارات موجود در فوتبال دنیا را دارد. امیدوارم فردا هواداران استقلال با تشویق گرمشان متوجه شوند که چقدر ایرانی و استقلالی طرفدار بارسا و ایشان هستند. خود من به شخصه تک تک گل های این تیم و ضربات پنالتی و ... این هم را دیدم و شناخت خوبی درم. انشالله بعد از بازی درباره اتفاقات نه چندان خوب حرف می زنیم. امیدورام فردا هواداران ما یک صندلی را هم خالی نگذارند تا این بازی مهم را با برد پشت سر بگذاریم.

رحمتی درپایان گفت: شناخت بسیار خوبی از این تیم داریم. و کادر فنی خیلی خوب همه چیز را برای بازیکنان کنترل کرد. امیدوارم ما فردا برنده بازی باشیم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار