علی منصوریان

علی منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با السد گفت: برای موفقیت فردا باید تلاش کنیم هواداران باید جوانان ما را حمایت کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با السد اظهار داشت: بهمن ماه سخت ما و یکی از مهمترین بازی های ما مقابل السد است که به آن رسیدیم. بازی سرنوشت سازی برای جوانان ما است که حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

وی در ادامه افزود: از یار دوازدهم و هواداران می خواهیم که مثل همیشه ما را تنها نگذارند. جوانان ما چشم به راه آنها هستند. از لحاظ روحی و روانی با این بازی آماده هستیم. 120 دقیقه آنالیز کرده این تیم السد را و 12 بازی اخیر این تیم را تیم آنالیز ما بررسی کرده اند. چون داخل خانه هستیم به دنبال مسیری هستیم که بعد از بازی جشن صعود به مرحله گروهی را بگیریم. جوانان خوبی داریم و به دنبال بازی هجومی و فیزیکی هستیم.

سرمربی استقلال همچنین خاطرنشان کرد: ما منکر ستاره های خوب السد و امکانات خوب این تیم نمی شویم. اما ما در خانه بازی می کنیم. در استقلالی هستیم که تا 120 دقیقه نمی نشینند. جوانان ما فقط شناخته نشده اند. استارت شناخته شدن آنها از فرداست. آنها باید فردا خودشان را اثبات کنند. سه بازیکن با تجربه هم داریم که میکس خوبی را به وجود آورده اند. تیم ما فردا عقب نخواهد کشید و خسته نمی شود.

منصوریان درباره خریدهای نیم فصل این تیم که از دست رفت گفت: ما دو خرید خیلی خوب داشتیم و یک بازیکن خیلی خوب ما داشت به صورت آماده برمی گشت. آنها خیلی می توانستند به ما کمک کنند. به عقب برنمی گردیم و به اینده نگاه می کنیم. به جوان ها و اندوخته خودمان نگاه می کنیم. تقدیر این بوده که با این جوانان ادامه دهیم. جوانان ما باید وارد عرصه جدیدی شویم.

وی درباره نقش بازیکنان باتجربه از جمله مهدی رحمتی تصریح کرد: مهدی یک از بهترین بازی های خود را انجام می دهد. قسمت هایی که جوان ما به خواب برود بازیکنی چون رحمتی آنها را از خواب بیدار می کنند.

سرمربی استقلال درباره خط حمله خوب السد اذعان داشت: ما آنالیز کاملی از بازی های السد داریم. در لیگ قطر خیلی به تیم السد تبریک می گویم. کمتر بازیکنی در السد دیدم که کارت زرد بگیرد. فردا جوانان ما از دقیقه یک عقب نشینی نمی کنند. به جز ژاوی چند بازیکن خوب دیگر دیگر مثل هیدوس و خلفان و حمدون دارند. البته خلفان بازی نمی کند. ما هم میانگین خوبی در گلزنی داریم. می دانیم خط آتش خوبی دارند. خط دفاع ما به آ«ها گوشزد کردیم که اشتباه نکند. می توانیم فردا در عدد صفر گل خورده بمانیم ومی خواهیم در 90 دقیقه کار را تمام کنیم.

وی درباره توجیه کردن بازیکنانش برای این مسابقه گفت: سه جلسه فنی خوبی داشتیم و باید جوانان مان را باهوش کنیم. فلش مموری ویژه ای برای هر بازیکن داده ایم. درباره نکات داوری هم از کامرانی فر خواستیم مشاوری را بفرستند که علی اقای خسروی لطف کردند و یک ساعت و ده دقیقه صحبت کردند با بچه ها که خیلی خوب بود. از هیچ لحاظ دست کم نمی گیریم. احساس می کنم شرایط خیلی خوبی داریم. درعین حال از جوانانم خواستم احساسات را کنترل کنند.

سرمربی استقلال درباره مهار ژاوی گفت: همه می دانیم کاپیتان بارسا بوده است. این بازیکن در السد هم خیلی خوبی بازی می کند. نه صرفا ژاوی، بلکه کل السد را باید کنترل کنیم. ژاوی را هم می بینیم. روزی را می بینیم که آزمایش بزرگی برای جوانان ما خواهد بود.

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار