مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان و عوامل تیم استقلال پس از پیروزی مقابل مس رفسنجان گفتند: نباید فقط یک تیم از داوری ضرر کند.

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از برتری با یک گل مقابل مس رفسنجان، از هفته هفتم لیگ برتر فصل 1402/1403، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

          

* علی سامره (سرپرست استقلال)

کلی صحبت می‌کنم. حق مردم این نیست که از حضور در ورزشگاه محروم‌شان کنیم. در حق آنها اجحاف می‌کنیم. مردم در زندگی خود شرایط سختی را می‌گذرانند. تنها دلخوشی‌شان این است که 2 ساعت به ورزشگاه بیایند و هیجان خود را خالی کنند. یک هفته با این 2 ساعت حال می‌کنند. متاسفانه برخی افراد که نمی‌دانم چه کسی به آنها خط می‌دهد و چرا خط می‌دهد، 3-2 روز بحث می‌کنند که بازی با تماشاگر است یا نیست. اگر ورزشگاه ایراد داشت و نباید تماشاگر به آن می‌آمد، پس نباید در لحظه آخر ورود تماشاگران را آزاد می‌کردند. وقتی آزاد کردند یعنی از ابتدا هم مشکلی نبوده بلکه مشکل از جای دیگری بوده است.
به این مردم و تماشاگران مدیون هستیم. حق طبیعی‌شان است به ورزشگاه بیایند و بازی تیم محبوب‌ و بازیکنان محبوب‌شان را از نزدیک ببینند. امیدوارم دیگر شاهد چنین مواردی نباشیم. می‌دانستم امروز اینجا مشکل امنیتی نداریم. دیدید تماشاگران هم خیلی راحت به ورزشگاه آمدند. دست آنها درد نکند که به ورزشگاه آمدند. هم از استقلال حمایت کردند و هم از این بازی قشنگ لذت بردند. امیدواریم دیگر چنین وضعیتی تکرار نشود. بین من و جواد نکونام هیچ مشکلی نبود. مقداری مدیریت و سرمربی از هم گلایه‌هایی داشتند که البته از جانب هر 2 طرف به حق بود که پای من هم وسط کشیده شد. 
مس تیم بسیار خوبی است. امروز هم خیلی خوب بازی کرد و بد آورد. به هرحال استقلال مقابلش بود. باید به مس فرصت داده و این امیدواری را داد که می‌توانند در آینده بهتر کار کنند.

   

* سعید مهری

نباید فقط یک تیم متضرر شود. می‌توانند بازی‌ها را 5-4 روز یکبار برگزار کنند. چون اگر تیم‌ها در شرایط بازی باشند خیلی برایشان بهتر است.استقلال همیشه حرفی برای گفتن دارد و ان‌شالله بهتر از این هم می‌شود. درست است ولی 2 سال قبل که قهرمان شدیم خیلی کم گل خورده بودیم. سال قبل بیشترین گل زده لیگ را داشتیم اما قهرمان نشدیم.برای ساپینتو آرزوی موفقیت دارم. ان‌شاءالله مشگل کسر قراردادخا حل می‌شود.


  

آرش رضاوند 

این کیک برای جواد نکونام بود چون تولدش بود. از هواداران تشکر می‌کنم و امیدوارم هرکجا هستند موفق باشند.
بازی قشنگی بود. هر دو تیم موقعیت داشتند تا دقیقه 65 سوار بازی بودیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی روند بازی بعد از گل طبیعی بود. مس رفسنجان هم تیم خوبی بود که حدود 20 دقیقه ما را تحت فشار گذاشت ولی در آخر ما برنده شدیم.
دو تیم با کیفیت بازی داشتند. کمی هم از شرایط مسابقه دور بودیم ولی به نظرم بازی خوبی انجام شد. هر دو تیم موقعیت داشتند اما فکر می‌کنم حق ما بود که برنده شویم.
شرایط هم هواداران و هم بازیکنان را خسته می‌کند چون لیگ فرسایشی می‌شود. باید بازی دوستانه انجام بدهیم و در یک ماه یک بازی داشته باشیم. امیدوارم مسئولان فکری کنند تا بازی‌ها پشت‌سر هم باشد و بازیکنان از مصدومیت دور شوند.
خدا را شکر این اتفاق برای همه، بازیکنان و هواداران بهتر است. امیدوارم این اتفاق باعث بهتر شدن شرایط تیم شود.

 اخبار استقلال

  

    


 مطالب مرتبط:

هفته هفتم لیگ برتر/ استقلال در آغاز مجدد لیگ رفسنجان را فتح کرد؛ آشتی نکو و خطیر از مس طلا ساخت!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار