جواد نکونام

سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پس از برتری مقابل مس رفسنجان گفت: حدود 6 هفته بازی نداشتیم. از شرایط مسابقه کاملا دور بودیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پس از پیروزی مقابل مس رفسنجان، پاسخگوی پرسش های خبرنگاران بود که در ادامه مشروح این صحبت ها را می خوانید:‍

   

* پیروزی یک بر صفر استقلال؟

این برد را به هوادارانمان تبریک می‌گویم که امروز آمده بودند و بعد از مدت‌ها توانستیم آن‌ها را ببینیم. به تیم‌مان تبریک و به بازیکنان‌مان خسته نباشید می‌گویم. در حدود 6 هفته بازی نداشتیم. از شرایط مسابقه کاملا دور بودیم.

بازیکنان ما در تیم ملی و تیم ملی امید بودند. این شرایط را برای ما سخت کرد. خیلی ناقص تمرین کردیم. این هم ثمره‌اش بود چون آخر بازی تیم ما خسته شده بود. بازی رسمی نداشتیم و فقط بازی دوستانه داشتیم ولی بچه‌های ما زحمت کشیدند.

در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و می‌توانستیم به گل برسیم. شاید دیر به گل رسیدیم. در نیمه دوم بعد از اینکه گل زدیم بازهم موقعیت داشتیم. متاسفانه با بی میلی موقعیت‌ها را از دست دادیم و 10 دقیقه آخر بازی تحت فشار قرار گرفتیم. در همین تحت فشار هم باید روی ضد حمله گل می‌زدیم. بچه‌ها باید استفاده می‌کردند چون کار کرده بودیم و می‌دانستیم تیم حریف فشار می‌آورد. تغییر تاکتیک می‌دهد تا به گل برسد اما نتوانستیم به گل برسیم.

توانستیم برنده بازی شویم. اینکه تیم ما تلاش کند و زحمت بکشد تا در شهری که مهمان هستیم 3 امتیاز را بگیریم، برایمان خیلی مهم بود. در این مدت به خاطر بازیکنانی که در اردوها بودند، شرایط ایده‌آلی نداشتیم. امیدوارم در تعطیلات بتوانیم با تیم کامل تمرین و کنیم و برای شروع لیگ آماده شویم.

برخی حواشی از چندروز قبل به خاطر حضور تماشاگران شروع شده بود؟ 

فوتبال با هوادار قشنگ است. وقتی می‌بینیم در یک استادیوم، هواداران برای تیم خودشان جو خوبی را درست می‌کنند و تیم حریف را تحت فشار می‌گذارند، چرا استفاده نکنیم؟ چرا باید بازی بدون تماشاگر باشد؟

امیدواریم این اتفاقات در فوتبال ما نیفتد. هواداران و طرفداران تیم‌ها بیایند و از فوتبال لذت ببرند. این فوتبال برای مردم است. باید بتوانند استفاده کنند و لذت ببرند.

داوری این دیدار؟

اکرمی در نیمه دوم خیلی خوب قضاوت کرد. نیمه اول 2 اشتباه داشت که برای تیم ما تاثیرگذار بود. یک صحنه‌ مشکوک به بیرون یا داخل 18 قدم حریف بود. چه بیرون چه داخل خطا بود.

صحنه دوم هم بازیکن تیم حریف باید اخراج می‌شد. صحنه را بین دو نیمه و بعد از بازی دیدم.بازیکن حریف در نیمه اول باید اخراج می‌شد اما داور این کار را نکرد. این 2 صحنه، اشتباهات تاثیرگذار در روند بازی بود.

در نیمه اول ما عصبی شدیم. پنالتی اگر نبود عیب ندارد، خطا که بود. یا در صحنه اخراج ما دور بودیم، او که داور با تجربه و بین المللی است نباید اشتباه کند. اینطور تفسیر می‌کنم که قضاوت او در نیمه اول با توجه به اشتباهات، ضعیف بود نیم دوم قضاوت خوبی داشت.

         

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته هفتم لیگ برتر/ استقلال در آغاز مجدد لیگ رفسنجان را فتح کرد؛ آشتی نکو و خطیر از مس طلا ساخت!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار