ریکاردو ساپینتو

ریکاردو ساپینتو در پستی اینستاگرامی به حجت کریمی تاخت و سرپرست باشگاهاستقلال(تاج) را دروغگو خواند.

    

به گزارش استقلال نیوز، ریکاردو ساپینتو سرمربی سابق  استقلال(تاج) در یک استوری حملات تندی علیه سرپرست مدیرعاملی باشگاه داشت و به انتقاد شدید از او پرداخت که در ادامه می خوانید:

  

* متن و عکس این صحبت ها را مشاهده می کنید:

از زمان ترک تهران در ماموریت جدیدم روی کار جدیدم تمرکز کردم و هیچ‌وقت در مورد استقلال صحبت نکردم جز اینکه از  هواداران استقلال تعریف کنم. در مواقع حساس افراد ذات واقعی خود را آشکار می‌کنند و برای حفظ قدرت خود به دروغ‌های غیر قابل تصوری متوسل می‌شوند. نقاب یکپارچگی آنها از بین می‌رود و دروغ‌های زیادی گفته می‌شود. هفته گذشته اظهارات امیری و در ادامه ادعاهای کریمی تاسف‌بار است که پاسخ قاطعانه‌ای را می‌طلبد.

در ابتدا دستمزدی که او نقل کرد یک اغراق بزرگ است. رقم واقعی که با نماینده من گفته شد، بسیار بسیار بسیار دور از رقمی است که در مصاحبه فاش شد. ناامیدکننده است که رئیس باشگاه چنین دروغ‌هایی را می‌گوید. همچنین به یاد داشته باشید هنوز غرامتی را که با هشت ماه تاخیر به من وعده داده بود، دریافت نکرده‌ام.

مهم‌تر از درخواست حقوق، خواسته‌های دیگری نیز مطرح بودند. بازیکنان و کارکنان باید به‌موقع حقوق دریافت کنند، بازیکنان باید یک سالن بدنسازی برای تمرین داشته باشند، آنها نیاز به دو زمین دارند که در تمام طول سال شرایط خوبی داشته باشد. من حتی یک پاسخ هم از کریمی دریافت نکردم. حتی یک «متاسفم» یا «متشکرم». هیچ چیز. فقط وعده‌های توخالی و دروغ.

اجازه بدهید واضح بگویم: من نه ۲۰۰ هزار یورو اضافی درخواست کردم و نه یک قرارداد سه ساله. از حجم دروغ‌های کریمی شوکه شده‌ام. صحبت‌هایی که درباره قراردادم مطرح شد، هرگز محقق نشده است. درخواست من یک قرارداد دوساله ساده و یک افزایش اندک بود. نه کمتر نه بیشتر.

یکی از آرزوهای اصلی ما این بود که برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا بجنگیم. این تنها چیزی است که همیشه می‌خواستم. همان لیگ قهرمانان آسیا که به دلیل عدم پرداخت از سوی همین اعضای هیات‌مدیره به مربی قبلی از آن حذف شدیم. چرا پرداخت‌ها یکی - دو هفته بعد از ریاست او انجام شد و قبل از اینکه او عضو هیات‌مدیره بود، پرداخت‌ها انجام نشد؟

با وجود همه اینها با هم به چیز قابل توجهی دست یافتیم و برای اولین بار در ۷۵ سال سوپرکاپ را به دست آوردیم. (این در حالی است که سوپرجام تنها چند دوره در فوتبال ایران برگزار شده است.) ما بهترین خط حمله لیگ را داشتیم و در طول فصل فوتبال فوق‌العاده‌ای را بازی کردیم.

با این حال، موانع زیادی سر راه ما بود. ما باید با ۱۲ امتیازی که به شکلی مشکوک از ما گرفته می‌شد مبارزه می‌کردیم؛ ۱۲ امتیازی که باعث قهرمانی ما می‌شدند. شرایط باخت ما در فینال جام حذفی مشخص بود.

کریمی می‌گوید مقصر باخت در دیدار فینال جام حذفی من هستم. آیا به خاطر کارت قرمزی که به خاطر جشن شادی گل گرفتم؟ تعویض‌های خوبی انجام دادیم که منجر به گل تساوی شد. در نهایت، نتیجه به دلیل برتری تاکتیکی حریف رخ نداد. همه چیز را نمی‌توان کنترل کرد.

مهم‌تر از آن، زمانی که نیاز به پشتیبانی داشتم، هیات‌مدیره کجا بود؟ کریمی کجا بود؟ چرا نامه رسمی به فدراسیون نوشته نشد و دلیل محرومیت من را خواستار نشد؟ تا امروز نمی‌دانم چرا در این مسابقه اخراج شدم. کریمی هرگز اهمیتی به این موضوع نداد. چرا؟ و بعد هواداران را سرزنش می‌کند که خواستار تمدید قرارداد من بودند؟ دروغ، دروغ و دروغ‌های بیشتر.

در سه ماه گذشته پیشنهادهای زیادی برای جدایی از باشگاه دریافت کردم - از جمله علاقه دو باشگاه در ایران - اما به احترام استقلال که همیشه اولویت اصلی من بود، هرگز به هیچ یک از آنها گوش نکردم. تصمیم نهایی زمانی گرفته شد که متوجه شدم اعضای هیات‌مدیره تغییر نخواهند کرد. با این حساب و رفتاری که کریمی در مذاکرات مدام گفته بود، دیگر نتوانستم در استقلال ادامه دهم.

از زمان ترک استقلال درنگ نکردم که مسائل را از راه حقوقی پیگیری کنم. پیداکردن دلیلی و برهان را در این هیات‌مدیره آسان نمی‌بینم. کریمی دروغ می‌گوید؛ مردی که هیچ تجربه‌ای در فوتبال ندارد و اقدامات خوبی ندارد.

این مدیریتی نیست که استقلال لیاقتش را داشته باشد. هواداران و بازیکنان لیاقت بیشتری دارند. همیشه حرفه‌ای‌گری‌ام را حفظ کردم و رابطه‌ام را نیز حفظ کردم. ایده استفاده از شما برای اعمال قدرت غلط و بی‌احترامی است.

الان وقت تمرکز روی آینده است. فصل پیش رو برای استقلال بسیار مهم است. همیشه باشگاه را تشویق کردم که به‌خوبی آماده شوند و اتحاد را در باشگاه ایجاد کنند. بگذارید به خاطر عشق مشترکی که داریم یعنی استقلال، به آینده فکر کنیم و متحد باشیم. این مسیر آینده استقلال است.

امیدوارم این صحبت‌ها شرایط را روشن کرده باشد. خوشحالم که می‌دانید که من باشگاه را ترک نکردم و قولی که دادم که همیشه پای حرف‌هایم باشم را نیز ادامه دادم؛ حتی بدون دریافت حقوقم.

ممنون از حمایت‌ها. این برایم خیلی ارزشمند است.

ریکاردو ساپینتو

ریکاردو ساپینتو

ریکاردو ساپینتو

ریکاردو ساپینتو

 

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

فصلی که نکوست، از جوادش پیداست/ رسمی؛ نکونام سرمربی استقلال شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار