جواد نکونام

مراسم معارفه جواد نکونام سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال(تاج) برگزار شد.

 

 به گزارش استقلال نیوز، به نقل از رسانه رسمی باشگاه، امروز چهارشنبه نشست خبری جناب آقای سید حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال(تاج)، رحیم طاهری قائم مقام بانک شهر و مراسم معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه، جناب آقای جواد نکونام برگزار شد.

   

مراسم معارفه جواد نکونام سرمربی استقلال با حضور سید حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، دکتر طاهری قائم مقام بانک شهر، علی امیری قائم مقام باشگاه استقلال، اعضای هیات مدیره باشگاه و اهالی رسانه  آغاز شد.

پدر جواد نکونام از مهمانان ویژه مراسم امروز بود.

 

* رحیم طاهری قائم مقام بانک شهر:

خوشحالیم که امروز در این روز مبارک در خدمت شما حامیان استقلال هستیم.- ریاست محترم بانک به دلیل سفر کاری در این جلسه حضور ندارند.

از اهداف بانک شهر، فعالیت در حوزه ورزش است و ما وظیفه خود می‌دانیم.

افتتاح حساب از سوی هواداران، باعث دلگرمی بانک شهر در حوزه ورزش است.

* گزیده صحبت‌های حجت کریمی سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال:

خیلی خوشحال هستم که امروز توانستیم دل هواداران را شاد کنیم و به هر خواسته هواداران احترام بگذاریم و به درخواست هواداران عمل کردیم. خوشحالیم که پسر استقلال دوباره به این باشگاه برگشت. امیدواریم با مدیریت آقای نکونام به قهرمانی برسیم.

جا دارد از بانک شهر تشکر کنم که در تمام این سختی‌هایی که در دو ماه اخیر داشتیم، کنار ما بود. در این دو ماه و از روز اول بانک شهر حامی و پشتیبان ما بود. اگر بانک شهر نبود، ما شاید به دسته پایین‌تر سقوط می‌کردیم. جا دارد از آقای دکتر احمدی مدیریت این بانک تشکر کنم که هر زمان با ایشان تماس گرفتیم، با ما همکاری کردند و در شرایط خیلی سخت به ما ملی نگاه کردند. نه تنها ما بلکه به پرسپولیس هم نگاه ملی داشتند. در حالی که ما حامیان دیگری هم داشتیم ولی آن‌ها جا خالی کردند و هیچ کمکی به ما نکردند و شاید از این حرف من ناراحت شوند ولی باید واقعیت را بگوییم و هواداران باید به چه کسانی پشت ما بودند و از آنها تشکر می‌کنیم.

در این دو ماه، ما مشکلات و سختی‌های فراوانی داشتیم. به خیلی از مسائل توجهی نکرد. خیلی از حواشی در فضای مجازی ایجاد شد و به آن‌ها توجه نکردیم و کار خود را جلو بردیم. خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم دل هواداران را شاد کنیم. مشکلات زیاد بود ولی خیلی حرف دارم. ان‌شاءالله در سر فرصت درباره آن مشکلات صحبت می‌کنم. از وزیر محترم آقای دکتر سجادی هم تشکر ویژه می‌کنم که در این روزها ما را تنها گذاشتند و به ما کمک کردند تا رو به جلو پیش برویم.

خوشبختانه الان سرمربی تیم مشخص شده و  ایشان تیم را می‌بندند. بار دیگر از وزیر محترم ورزش تشکر می‌کنم. همچنین از دوستان مسئول که نگاه پدرانه داشتند و به بنده و باشگاه استقلال کمک کردند تا پسر استقلال دوباره به استقلال برگردد، تشکر می‌کنم.

لازم است یک نکته را هم عرض کنم و آن هم اینکه هواداران خیلی دوست دارند به باشگاه استقلال کمک کنند. آن‌ها می‌توانند کارت هواداری از بانک شهر را تهیه کنند. این کارت هواداری عملاً یک عابر بانک است و اگر هواداران از این کارت استفاده کنند، سودی به باشگاه استقلال تعلق می‌گیرد و مطمئن باشید این صورت است که برای یک باشگاه کافی باشد یک میلیون از هواداران این کار را تهیه کنند برای باشگاه استقلال کافیست هواداران کمک کنند تا این اتفاق بیفتد تا مشکلات مالی شود.

آقای لوپز بعد از بازدید یک حرف من زد و گفت که ساختار شما مناسب برندتان نیست و باید اول این زیرساخت‌ها را حل کنید. همچنین شما مربیانی در داخل دارید که در بتوانند به شما کمک کنند. 

او چند توصیه به من کرد و من پیگیر آن مطالب در خصوص زیرساخت‌ها هستم تا ان‌شاءالله روزی باشد که کمپی داشته باشیم که در آسیا حرف برای گفتن داشته باشیم.

* تصاویری از مراسم معارفه جواد نکونام سرمربی استقلال مشاهده می کنید:

جواد نکونام

جواد نکونام

جواد نکونام

جواد نکونام

جواد نکونام

جواد نکونام

جواد نکونام

جواد نکونام

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از مراسم معارفه، راهی کمپ مرحوم حجازی شد و از وضعیت این مجموعه دیدن کرد.

جواد نکونام

جواد نکونام

جواد نکونام

جواد نکونام

عکس از باشگاه استقلال

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

جواد نکونام: هوادار استقلال بودم، هستم و خواهم بود؛ قول می‌دهم فصل خیلی خوب و خوشحال‌کننده‌ای برای هواداران داشته باشم!

عصر فردا برگزار می‌شود؛ نشست خبری سرپرست مدیرعاملی و معارفه سرمربی جدید استقلال

بالاخره جواد نکونام سرمربی استقلال شد/ آنقدر کش دادند تا منت وزیر و وکیل را بر سر هوادار بگذارند!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار