ریکاردو ساپینتو

سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پیش از بازی مقابل هوادار گفت: تمام تمرکزم روی بازی با هوادار است و حتی نمی‌خواهم هیچکس روی دربی فکر کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، ریکاردو ساپینتو  سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پیش از دبدار مقابل هوادار تهران، پاسخگوی پرسش های خبرنگاران بود که در ادامه مشروح این صحبت ها را می خوانید:

   

بازی؟

درباره بازی باید بگویم که هوادار تیمی است که بازی فوق‌العاده‌ای مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی داشت و یک بر هیچ بازی را پیروزی شد. این تیم مقابل پرسپولیس خوب ظاهر شد و آن بازی را من دیدم. عقیده مربی هوادار راجع به تیم خود را دوست دارم. همیشه هوادار دوست دارد فوتبال بازی کند و نمی‌خواهد که صرفا دفاع کند، همانطور که در بازی‌های گذشته آن را دیدیم. بازی سختی می‌شود چون آن‌ها می‌دانند چه طور بازی کنند و کیفیت خوبی دارند. وینگرهای خوبی در بالا دارند و جابجایی خوبی در تیم هوادار وجود دارد و سخت تلاش می‌کنند.

همانطور که گفتم هیچ دیدار راحتی وجود ندارد و دوباره بازی سخت دیگری داریم. ما هم در شرایط خوبی هستیم و با نتایج و عملکرد خوب آماده هستیم. بازی‌ها را با کیفیت بالا پشت سر گذاشتیم و دنبال ۳ امتیاز بازی هستیم. تنها هدف برای ما و مهمترین نکته برای ما کسب ۳ امتیاز است.

* جو تیم؟

همانطور که گفتم تیم ما همیشه متمرکز است و خیلی سخت هر هفته تلاش می‌کند. تیم ما بسیار متحد و روی کار خود بسیار متمرکز است. بازیکنان ما در هر بازی می‌جنگند تا ببرند و من به بازیکنان تیمم افتخار می‌کنم.

* غیبت یامگا؟

ما راه حل داریم و در حال حاضر باید برخی از بازیکنانی که حتی شرایط خوبی دارند را بیرون بگذارم چرا که نمی‌توانم همه آن‌ها را داخل زمین بازی دهم. این خیلی سخت است که تنها ۲۱ بازیکن را با خود به بازی می‌بریم. بازیکنان دیگری هستند که استحقاق این را دارند که کنار تیم باشند ولی نمی‌توانم کاری کنم که همه کنار تیم باشند. من به عملکرد اعضای تیم افتخار می‌کنم. همه می‌خواهند بازی کنند و به تیم کمک کنند. ما راه‌حلی برای فردا داریم و می‌خواهیم عملکرد خوب تیم خود را ادامه دهیم.

* دربی؟ 

در حال حاضر فقط تمام تمرکزم روی بازی با هوادار است و حتی نمی‌خواهم هیچکس روی دربی فکر کند. تیم باید فقط روی این ۳ امتیاز تمرکز کند و برای دربی زمان داریم. الان فقط همه روی تیم هوادار تمرکز کرده‌اند و اصلا نمی‌خواهم غیر از از این بازی چیزی بشنوم.

* هواداران؟

این مهم است که در بازی بعدی، هواداران ما بتوانند حمایت خود از تیم را ادامه دهند و این بسیار بسیار مهم است. من درخواست می‌کنم برای فردا همه دوباره فدارکاری خود را برای تیم انجام دهند و می‌خواهم بیشتر و بیشتر و بیشتر هوادران را در استادیوم ببینم تا بازی برای تیم مقابل سخت‌ شود و بازی پر از انگیزه برای تیم ما باشد.

هوادران ما بسیار فوق العاده هستند و همه کار برای تیم می‌کنند و تیم هم همه کار برای هواداران می‌کند. ما باید در این مسیر باهم باشیم تا آخر.

* قرارداد؟ 

من فقط راجع به بازی صحبت می‌کنم.

* شرایط مدیریتی استقلال؟ 

قبلا هم گفتم که امروز فقط راجع به بازی هوادار صحبت می‌کنم. در آینده وقتی زمان بیشتری باشد می‌توان راجع به همه چیز صحبت کرد اما الان من و تیمم فقط به بازی با هوادار فکر می کنیم و روی این بازی تمرکز کرده‌ایم.

* داوری؟ 

امیدوارم فردا داور بتواند عملکرد خوبی داشته باشد. در بازی‌های قبلی هم با ما خوب رفتار کردند و بسیار جدی بودند. طی صحبت‌های در طول بازی، هر روز بیشتر همدیگر را درک می‌کنیم. اگر داور فردا اشتباهی داشته باشد، من نمی‌توانم خیلی آرام باشم. البته که در گذشته ۱۱ امتیاز به خاطر اشتباه داوری از دست دادیم.

در چند بازی قبلی داوران منصف بودند و عملکرد خوبی داشتند و امیدوارم این روند ادامه دار باشد. امیدوارم فردا از ۳ تیم عملکرد تیم خوبی ببینیم و هوادار هم عملکرد خوبی داشته باشد. همچنین داوران هم عملکرد خوبی داشته باشند و بازی از نگاه تماشاگران خوب باشد و ما برنده ۳ امتیاز باشیم.

* حضور قلعه‌نویی در استادیوم؟

به عنوان سرمربی تیم ملی قسمتی از کارشان است و برای بازیکنان هم مهم خواهد بود چرا که آن‌ها انگیزه مضاعف خواهند گرفت. قسمتی از شغل سرمربی تیم ملی این است که نه تنها بازی ما بلکه بازی‌های دیگر را ببیند و این هم در همه کشورها چیزی عادی است.

ریکاردو ساپینتو

به گزارش استقلال نیوز، در حاشیه و پس از نشست خبری پیش از مصاف تیم‌های استقلال و هوادار، یکی از اهالی رسانه از ساپینتو که سال‌ها سابقه بازی در اسپورتینگ لیسبون را دارد، خواست تا پیراهن این تیم را برایش امضا کند و پس از امضای این پیراهن، ساپینتو به درخواست عکاسان حاضر در نشست خبری، با این پیراهن عکسی به یادگار گرفت.

   

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

برنامه نشست خبری پیش از دیدار استقلال و هوادار تهران اعلام شد

داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر 01/02 مشخص شدند؛ داور اهل چهارمحال قاضی دیدار استقلال و هوادار تهران!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار