مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان و عوامل تیم استقلال(تاج) پس از پیروزی مقابل ذوب آهن اصفهان گفتند: آقای فتح الله زاده! چرا مدیریت را قبول کردید و محبوبیت خود را زیر سوال بردید؟

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از پیروزی مقابل ذوب آهن اصفهان، از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فصل 1401/1402، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

   

داود قاضی نور(مدیر اجرایی استقلال

شاید برخی هواداران ناراحت بودند که چرا تلاش به روز آخر کشیده شد اما این تلاش ها از چند ماه قبل آغاز شده بود و من شاهد تلاش ها و رایزنی ها و نامه هایی که به همه ارگان ها زده شد. این بحث ملی بود و بحث رنگی نبود چه پرسپولیس چه هر تیم دیگری، اگر هر تیمی از ایران حذف شود به ضرر فوتبال ملی ماست. اینگه می گویند چرا تلاش ها به روز اخر رسیده شد درست نیست. 

بحثی که هست اراده ای از مجموعه بالاتر برای کمک به استقلال نبود. تلاش ها شبانه روزی بود تلاش ها اینگونه نیست . دیدم  برخی مسئولان مصاحبه کرده اند و گفته اند ما هشدار داده بودیم. اقایانی که هشدار داده بودید چه کمکی کردید؟ دلخوشی هوادار این تیم هاست. بازیکن حق دارد ناراحت باشد آینده اش در تیم است و یک سال بدون باخت و بدون هیچ حرف و حدیثی قهرمان شدند هوادار در سرما و گرما تیمش را تشویق کرده است تا تیمش درآسیا شرکت کند. می بینید که بازیکنان تمام تمرکزشان روی زمین است تا نتیجه بگیرند به عشق هوادار

اینگونه نبود که به روز اخر کشیده شود من بعنوان یک ادم بی طرف می گویم هوادار ناراحت است. یک سلسه اتفاقاتی در این چند سال رخ داد که پرونده استراماچونی و یکی دو پرونده دیگر حل نشده است اخرین و کمترین تقصیر متوجه این تیم مدیریتی بوده که همه تلاشش را کرده اند و توضیح خواهند داد.

مدیر اجرایی استقلال در مورد اینکه حذف از آسیا قطعی شده است گفت: خیر دوستانی که در حال رایزنی هستند تا ساعت 12 شب کمیته حرفه ای سازی اعلام کرده تا نیمه شب فرصت هست.


  

آرش رضاوند 

بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم و فکر می‌کنم حقمان پیروزی در این بازی بود، چرا که موقعیت ها خوبی را در 2 نیمه داشتیم. دم همه هوادارا گرم که در این روزها ما را تنها نگذاشتند.

وی در خصوص حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: متاسفانه این اتفاق افتاد، سال گذشته بدون شکست قهرمان شدیم و این همه تلاش کردیم تا قهرمان شویم من یک سوال دارم اگر تیم در ایران قهرمان شود به او پول می‌دهند؟ خیر یک هزار تومانی هم به این تیم نمی‌دهند. ما رفتیم قهرمان شدیم تا بتوانیم به رقابت های قهرمانی آسیا برویم. با این شرایط تنها دور هم جمع شدیم وبازی می‌کنیم و تک تنها مانده‌ایم. هیچ کس هم از تیم استقلال حمایت نمی‌کند. استقلال مانده است و هوادارانش. زمانی که استراماچونی به تیم ما آمد یک کلاه بزرگی بر سر استقلال گذاشتند کاری ندارم اما چطور می شود یک مربی خیلی راحت قراردادش را فسخ می‌کند و می‌رود و در خانه اش می نشیند و پول دوسالش را می‌گیرد؟ اون موقع هواداران برای دادن پول استراماچونی راهپیمایی کردند امروز هم عصه این موضوع را می خورند. 

اگر فردا پولی به استقلال بدهند هیچ فایده‌ای ندارد این هواداران گناه دارند که با این شرایط اقتصادی باز هم به ورزشگاه می ایند تا از تیم محبوبشان حمایت کنند. استقلال را یک گوشه انداختند و هر کسی از راه می رسد یک لگد به او می‌زند. به خدا درست نیست. در این چند روز از خواب که بیدار می شدیم رسانه ها را چک می‌کردیم که ببینیم پول استرا را داده‌اند یا خیر. از استرس مردیم به خدا. ما باید فقط فکرمان در زمین باشد. تیم ما خیلی مشکل دارد.

رضاوند درباره اینکه تا به امروز بازیکنان تیم استقلال تا به امروز چقدر از باشگاه دریافتی داشتند گفت:  تا به امروز تقریبا 40 درصد قرار داد خودمان را گرفته ایم و من نمی داندم در 45 روز باقی مانده چطور می خواهند 60 درصد دیگر قرارداد ها را پرداخت کنند. اصلا پول گرفتن ما مکافاتی شده است نمی‌توانم درباره آن صحبت کنم. قربانزاده می آید و حرف می‌زند برای یک تیم دیگر این اتفاق افتاد رئیس جمهور رفت و صحبت کرد دمش گرم تیم کشورمان بود رفت تا به لیگ های پایین تر سقوط نکند. سوال من این است که چرا برای تیم ما نرفتند؟ تا دیروز به ما گفتند که این پول پرداخت خواهد شد. چطور می توانستیم اعتراض کنیم؟ استقلال مگر تیم دولتی نیست؟ این تیم امروز زمین خورده است چه کسی باید به این تیم کمک کند؟ دولت باید بیاید و کمک کند.

وی در پایان در خصوص پولی که در باشگاه گم شده است تصریح کرد: می‌گویند 350 میلیارد پول نیست تقصیر من بازیکن و هوادار چیست؟ مگر خودتان مدیر نیاوردید و در استقلال نگذاستید؟ من کاری ندارم خودتان این مدیر را آوردید. خدا شاهد من زمانی که در سایپا بودم و 250 میلیون طلب داشتم اما بعد از 3 سال این پول را دریافت کردم و این پول یک شاهی هم برای من ارزش ندارد. برای من فایده ندارد که من پولم را امروز می خواهم و بعدا باید بعد از 2 سال برویم و شکایت کنیم تا بتوانیم به پولمان برسیم. بعد از 2 سال هم ما را مقابل هوادار می گذارند تا طلب خودمان را ببخشیم. به خدا در این مدت پول خودمان اصلا مهم نبود و تنها به فکر تسویه استراماچونی بودیم. از جمعه هفته گذشته تا به امروز این پول به درد ما می‌خورد فردا نیایند و بگویند بحث ملی بود نه دیگر این پول به درد ما نمی‌خورد.


 

* محمدزبیر نیک نفس

بازی های لیگ حساس است و برای هواداران هم که شده باید همه تلاش را بکنیم اما فکر و ذکرمان مساله حضور در آسیاست. از مسئولان باید بپرسیم که چطور می شود فصل گذشته و این فصل از آسیا حذف می شویم این عمر و جوانی ماست.  می توانیم روزهای خوبی در آسیا داشته باشیم.بهترین سال های عمرمان است و می توانیم در آسیا بهترین کارها رابرای مردم و خودمان بکنیم  و برای کشور افتخار افریینی کنیم اما بخاطر کم کاری اشتباه یا مسایل دیگر  باید سوخت بدهیم.

وی در مورد اینکه استقلال برد اما هواداران خوشحال نبودند گفت: امسال تیم شرایط فوق العاده ای دارد و با این تیم در آسیا می توانیم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم. پارسال انجوری و امسال اینجوری، یک ماه  دیگر لیگ تمام می شود و فقط یک سوم قراردادمان را گرفته ایم. نه اعتصابی نه حرف و حدیثی  بازیکنان بهترین بازی شان را انجام می دهند و فقط می توانیم حرص بخوریم. 

نیک نفس در مورد اینکه پول بورس و انتقال صیاد منش کجاست گفت:  من از این مسایل خبر ندارم. از پارسال هم چک طلب دارم که مال ماه 7 یا 8 است که هنوز پاس نشده است و امسال هم یک سوم قراردادم را گرفته ام با این وجود تمام تلاش مان را می کنیم ولی از یک طرف پول ها یمان است و از آن مهم تر حضور در آسیاست. به قول آن شخصیت در فیلم من الان باید یقه چه کسی را بگیرم؟ دو هفته هم نتیجه نمی گیریم  سریع مصاحبه می کنند که این افراد باید جریمه شوند و ... الان معلوم نیست کجا هستند نه سرتمرین نمی آیند.

وی در مورد اینکه هیچ کدام از مدیران باشگاه امشب به ورزشگاه نیامدند، گفت: این را باید از خودشان بپرسید که چرا نیامدند بازیکن باید کار خودش را بکند و مربی هم همین طور  من نمی دانم مقصر کیست. در چم و خم کار نیستم باشگاه بزرگ استقلال نباید پشتوانه ای داشته باشد که در آسیا باشد؟ پارسال انگونه حذف شدیم و امسال هم اینگونه.


   

محمدحسین مرادمند 

نظر کلی در مورد حذف از آسیا بگویم یک نسل استقلال سوخت فصل گذشته در آسیا حذف شدیم مقصر کیست؟ چه کسی باید جواب بدهد؟ پارسال برای حضور در آسیا زحمت کشیدند. مقصر کیست کسی که با استراماچونی قرارداد بسته یا مدیران قبلی؟ یا مدیر فعلی یقه چه کسی را بگیریم؟ اگر تیم دیگری بود می گفتند موضوع ملی است. از مقام های بالا وسط می آمدند وموضوع را حل می کردند و هیچکس هم چیزی نمی فهمید و می رفت. این موضوع فقط برای استقلال است. امشب آخرین فرصت است. اگر می خواستند این مساله حل شود شده بود. بحث اسپانسر و مسایل دیگر حاشیه است به اصل موضوع بپردازیم. یقه چه کسی را بگیریم؟ یقه این مدیریت را بگیریم؟ از این مدیریت هم بازیکنان ناراحتند خودم هم ناراحت هستم.

من درصدی از باشگاه گرفته ام قابل توجه بوده ولی درصد دریافتی بازیکنان بالا و پایین است چه کسی می خواهد جوابشان را بدهد؟ هر جایی که بودم شب عید پولی به بازیکنان پرداخت می کردند10 خانواده نگاه به دست این بچه ها می کنند. به هیچ کدام از بازیکنان پولی نداده اند. چهارماه است بازیکنان پولی نگرفته اند. 

مرادمند در مورد اینکه قراردادهای سنگینی در گذشته بسته شده گفت: این مسایل درست نیست که هر مدیری بیاید و مدیر قبلی را محکوم کند باید درستش کنند. اگر می توانید درست کنید. مگر نمیدانستید این موضوعات را که امدید و بعد می گویید 200-300 میلیارد بدهی هست! خب نمی آمدید و محبوبیت خود را هم خراب نمی کردی اقای فتح الله زاده شما محبوب هواداران بودید.من به عنوان یک استقلالی امشب ناراحت شدم که هواداران به شما توهین کردند. شما استقلالی هستید من ناراحت شدم.  چرا مدیریت را قبول کردید و محبوبیت خود را زیر سوال بردی؟ چرا 8 یا 10 سال پیش  برای این تیم زحمت کشیدی و الان اینگونه  علیه شما شعار می دهند. من ناراحت می شوم و به من برمی خورد.  اگر الان در مورد فتح الله زاده صحبت می کنم او نیاید در مورد من جبهه بگیرد. دلم می سوزد برای استقلال،  وقتی وارد ورزشگاه شدم که روی سکوها بنشینم همه ناراحت بودند تیم ما برده اما چرا همه ناراحت هستند.چرا یک نسل باید در استقلال بسوزد.

وی در مورد اینکه 500- 600 میلیارد تومان به استقلال امده و رفته این پول ها کجا رفته است، گفت: اگر شما می دانید من هم می دانم! از سازمان خصوصی سازی در مورد  تیم ما صحبت می کنند تا همه، یکی به عنوان مرجع  ارشد برای مردم و من بازیکن توضیح بدهد چی شد؟ هرکسی می آید تقصیر یکی می اندازد، من اول حرف هایم گفتم که درصد قابل توجهی گرفتم اما 4 ماه است که پول نگرفته ام. این ها جواب مردم را چه می خواهند بدهند با این مردم چه می خواهند بکنند؟


  

* سعید مهری 

 

خدا را شکر سه امتیاز را با یک بازی خوب گرفتیم.

وی در مورد حذف استقلال از آسیا گفت: نمی دانم هیچ اطلاعی از این موضوع نداشتیم و این مساله در سکوت کامل رسانه ای بوده ولی این موضوع انگیزه بازیکنان را می کشد چون دو سال است که در آسیا نیستیم. واقعا خیلی بد است. الان گفتید ناراحت شدم و نمی دانم چه بگویم.

مهری در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه ساپینتو هم ناراحت است، گفت: کل مجموعه زحمت می کشند و هدف شان حضور در لیگ قهرمانی آسیا و قهرمانی است اما برخی اتفاقات باعث ناراحتی می شود.

وی در مورد اینکه  بازیکنان استقلال از دریافتی خود ناراحتند و چند درصد از مبلغ قراردادتان را گرفته اید گفت: من راجع به خودم صحبت می کنم هر بازیکنی روی مبلغ قرارداد ابتدای فصل خود حساب می کند و بعد آپشن هایی داشتیم حتی راجع به مسکن  که آنها را دریافت کرده بودیم اما آنها را هم به پای قراردادمان زده اند. من خودم چک داشتم و یک ماه و نیم است که با اسنپ سر تمرین می روم و می آیم برخی وقت ها هم بازیکنان من را می رسانند! مجبور شدم ماشینم را بفروشم روی همان ماشین هم ضرر کردم. حق مسکن اول فصل گرفتم و بعد خانه ام را عوض کردم  چون به پول پیش خانه نیاز داشتم تا چکم را پاس کنم یک خانه کوچک تر گرفتم پولم را از صاحب خانه گرفتم تا چکم پاس شود. این موضوعات خیلی ما را اذیت می کند و تحت فشار می گذارد با این حال فوتبال خوبی ارایه می دهیم  و امیدواریم همه مشکلات حل شود.


  

* سجاد شهباززاده 

چیزهای عجیب کم در فوتبال ما اتفاق  نمی‌افتد. اگر از شروعش بخواهیم حساب کنیم بعد از این همه سال باشگاه‌ها هنوز ساختار درستی ندارند. وزیر تصمیم می‌گیرد و مدیریت عوض می‌کند. وسط کار فرد دیگری که خوب یا بد کاری را شروع کرده این اتفاق می‌افتد. فرد جدید هم به اندازه کافی حمایت نمی‌شود. نتیجه هم می‌شود چیزی که اکنون اتفاق افتاده است.

هم نمی‌توانی بدهی‌های قبلی را پرداخت کنی و هم وضعیت بازیکنان شاغلی که اکنون در تیم هستند و مربیان خارجی به این شکل می‌شود. همه این اتفاقات می‌افتد  و هیچکس هم دقیق نمی‌داند چه اتفاقاتی می‌افتد. بعد از این همه سال که باشگاه‌های بزرگ از ظرفیت هواداری خود استفاده کرده و ساختارهای بسیار خوبی درست می‌کنند، ما هنوز گیر مسائل ابتدایی فوتبال هستیم. یک نفر تصمیم می‌گیرد و یک شبه مدیر را عوض می‌کند‌.  وقتی هم مدیر جدید می‌آید از او به اندازه کافی حمایت نمی‌شود.

مهاجم استقلال درخصوص اینکه شنیده شده پولی که باید برای استراچامونی هزینه می شد برای بازیکنان صرف شده و آیا خودش پولی گرفته است، توضیح داد: مدت‌ها است‌ پول نگرفته‌ایم. 

شهباززاده درمورد اینکه پس این پول کجا رفته است، عنوان کرد: من از این جزئیات اطلاع نداشته و خیلی هم با آن‌ها کاری ندارم. بحث من خیلی کلی‌تر از این حرف‌ها است. حق این هوادار، باشگاه، بازیکنان و... این است که ساختار فوتبال را درست کنند تا با جا به جا شدن یک نفر و هر اتفاق دیگری وضعیت به این شکل شود. چرا باید استرس حذف از آسیا، کسر امتیاز و بسته شدن پنجره را بکشیم؟ تا چه زمانی باید این اتفاقات بیفتد؟

وی درخصوص اینکه ساپینتو معرفتی در استقلال مانده و خیلی راحت می‌تواند قراردادش را با استقلال فسخ کند، گفت: همین طور است. ساپینتو و تک تک بازیکنان نه از بالاترها خیلی حمایت دیدند و هم در سطح پایین‌تر یعنی مدیریت باشگاه خودمان. همین تیم مدیریتی تا نتایج بد می‌شود سریع به این سمت می‌روند که بازیکن پول نگیرد، بازی نمی‌کند اما بازیکنان به ویژه با اتفاقاتی که امسال افتاد همه جوره ثابت کردند در بدترین شرایط هم کار می‌کنند.  بازیکنان ما بدترین شرایط مالی را دارند اما هم آن را فراموش کردیم و هم وضعیت این بدهی‌ها و حذف از آسیا پیش آمده است. نمی‌دانم اصلا باید لز کجا بگوییم.

مهاجم استقلال درمورد اینکه ظاهرا او نیز با شعار هواداران علیه مدیریت باشگاه هم نظر است، توضیح داد: من وارد جزئیات نمی‌شوم و حرفی بزنم که شاید در اندازه من نباشد اما مسئله این است اصلا ساختار درستی نداریم.


   

* ارسلان مطهری 

ما کارمان را انجام می‌دهیم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. دل هوادار شاد شود، استقلال کم هوادار ندارد. این زشت است که شما یک طوری  رفتار می‌کنید که گویا  همه مقصر هستند به غیر از خودتان و همه بد هستند و فقط شما خوب! نمیدانم چه بگویم! صحبت ها را بچه ها کرده اند و من تصمیم داشتم تا پایان فصل مصاحبه نکنم اما الان اگر مصاحبه نکنم جفا در حق تیمم کرده ام.

وی در پاسخ به این سوال که الان مقصر حذف استقلال از آسیا چه کسی است، گفت: از زمانی که او رفته، ما چقدر تایم داشتیم که طلب استراماچونی را پرداخت کنیم؟ در آن زمان دلار چقدر بود و حالا دلار چقدر است؟ با این حال پول زیادی نیست و فکر می‌کنم این تیم برای دولت است و دولت باید ورود کند و اینکه این موضوع حل شود.

مطهری در واکنش به سوال خبرنگار فارس که اگر دولت الان به این ‌موضوع ورود کند فایده ای ندارد، گفت: نظر همه ما همین است. چه بگویم!

مطهری در پاسخ به این سوال که به نظر شما مدیران دولتی، اسپانسرها مقصر هستند یا مدیران باشگاه، گفت: هیچی نمیدانید. من اگر الان هرچه به شما بگویم دروغ میگویم. من و بچه‌ها هیچ چیز نمی‌دانیم، حالا نمی‌دانم که کسی می‌داند یا نه. ما دنبال مقصر نیستیم دنبال حل مسئله هستیم،  این تیم سی، چهل میلیون هوادار دارد. وقتی ما اعتراض می‌کنیم و تمرین نمی‌کنیم این نیست که ما پولمان را می‌خواهیم. هرجای دنیا فوتبال این طور است که شما باید آرامش بازیکن را حفظ کنید و بازیکن بتواند برود داخل زمین عملکرد خوبی داشته باشد و هوادار بیرون خوشحال باشد و همین چرخه میچرخد، ما مثل زنجیر هستیم وقتی یک نفر کارش را انجام ندهد یک عضوی از این خانواده وظیفه اش را به درستی انجام ندهد( من خیلی محترمانه صحبت میکنم و نمیخواهم به کسی توهین کنم و بعد از مدت ها دارم مصاحبه میکنم) این زنجیر پاره می شود.

وی در پاسخ به این سوال که شما برای پرداخت این بدهی تلاشی را دیدید یا خیر گفت: به هیچ عنوان ندیدم!

مطهری در واکنش به این سوال که قبول دارید مدیران تلاش میکنند اگر موفقیتی باشد به نام خودشان زده شود، درست این صحبت ها؟گفت:حرف شما کاملا قشنگ است. جواب شما در سوال خودتان است. 

وی در پاسخ به این سوال که شعار هوادارن را شنیدید یا خیر،گفت: صددرصد باید به حرف هواداران توجه کرد و اینکه وقتی صحبت از پول میشود کسی نیامده فوتبال را به من بدهد و من را بگذارد وسط زمین و به من بگوید که فوتبالیست شو! من در ساختمان مخروبه و مغازه مخروبه خوابیده ام. در ساختمان نیمه کاره خوابیده ام و در یک اتاق دوازده متری در انتهای سازمان آب اسلامشهر خوابیده ام که چهار نفر در آن زندگی میکردیم. در یک اتاق سی متری زندگی کرده ام که سیزده نفر در ان زندگی میکردیم‌. وقتی میگویم حقمان را میخواهیم، برای این است که تمام بچه های ما سختی کشیده اند. 

خودم را مثال میزنم، چون مشت نمونه خروار است، همه ما سختی کشیده ایم، فوتبالیست هرچه بگیرد نوش جانش است؛ آنهایی که سختی کشیده اند و از جان مایه گذاشته اند بخاطر همین باید برویم داخل زمین جواب بدیم که دل هوادار شاد شود.نمی‌خواهم چیزی بگویم که شما از من خوشتان بیایید. این صحبت ها عین حقیقت است.

وی در پاسخ به این سوال که هواداران وزارت ورزش را نسبت به این اتفاقات خطاب قرار داده بودند،  چون نسبت به این اتفاقات واکنش نداشته اند، نظر شما چیست، گفت: باید واکنش نشان میدادند، من همیشه به هوادار حق میدهم، چون صاحب اصلی این تیم هواداران هستند، کسی که دل سوز این تیم است هوادار است، همه می گویند هیچ اسمی بالاتر از اسم باشگاه نیست اما نظر من این است که هوادار اعتبار فوتبال است، بالای تمام اسامی باشگاه‌ها اسم هواداران هستند که به این تیم اعتبار می‌دهند.


   

* مهدی قائدی 

نمی دانم چه بگویم از برد خیلی خوشحال شدم. این خبری که شما می گویید را نشنیده ام که موثق باشد امیدوارم این موضوع تکذیب شود.اگر این اتفاق بیفتد نمی دانم چه بگویم. یا بین تیم ها فرق می گذارند نمی دانم چطوری بگویم اینکه استقلال به خاطر بدهی حذف شود باشگاهی به این بزرگی !خیلی تنها هستیم. نمی دانم چه بگویم استقلال پارسال قهرمان شده و امسال در آسیا حضور نداشته باشد.

وی در مورد اینکه بازیکنان با دست جلوی لوگوی حامی تیم را پیراهن را گرفته اند، گفت: اجازه بدهید خبر استقلال در اسیا مشخص شود و بعد در این مورد صحبت کنیم. هواداران حق دارند. ما دنبال قهرمانی در لیگ هستیم و بعد به دنبال قهرمانی در آسیا هستیم بعد بخاطر بدهی که متعلق به چند سال پیش است بخواهیم حذف شویم این دردآور است.

قائدی در مورد اینکه خبر حذف نیمه شب امشب مشخص خواهد شد و پول انتقال شما به باشگاه اماراتی چه شد گفتند آن زمان طلب استراماچونی پرداخت شده پس چه شد، عنوان کرد: این سوال خوبی است گفتند پرداخت شده است.باشگاه شباب الاهی می خواست شکایت کند من تماس گرفتم با آنها باشگاه پول قرضی من را هم نداده است من خواهش کردم که شکایت نکند و از باشگاه شباب الاهلی ممنونم که شکایت نکرده است. اینقدر مشکل هست که نمی دانم در مورد کدامشان صحبت کنم!

مهاجم استقلال در مورد شکایت تیم اماراتی گفت: آنها دست نگه داشته اند من خودم با آن باشگاه صحبت کردم. 

وی در مورد اینکه ساپینتو و بازیکنان می گویند پول ها و دستمزدهایشان پرداخت نشده گفت: بخدا نمی دانم . من را 5 ساله فروختند ولی مگر می شود شب عید کادرفنی، بازیکنان و ماساژورها پول نگیرند مگر داریم؟ هیچ جای دنیا  اینگونه نیست. آن هم تیم بزرگی مثل استقلال. 

قائدی در مورد اینکه سعید مهری گفت ماشینش را فروخته گفت: سعید یک نمونه است خیلی از بازیکنان بخاطر ترافیک حتی با اسنپ موتوری می آیند چه وضعش است. بازیکنان  ماشین فروختند خانه هایشان را اجاره داده اند وخودشان مستاجر شده اند اولین بار است شاهد چنین شرایطی هستم و دلم برای این وضعیت می سوزد نمی توانم کاری هم بکنم.

وی در مورد اینکه اگر آسیایی نشوید ساپینتو استعفا می دهد گفت: فقط می توانم بگویم او خیلی مرد است همین.


 

* سیدحسین حسینی 

شرایط سختی داشتیم و بازی سختی را بردیم. قبل از بازی شب قبل بازیکنان تمرکز لازم را نداشتند اما از آنها تشکر می کنم چون از جان مایه گذاشتند. 

وی در مورد حذف استقلال از آسیا گفت: از کسانی که تلاش کردند تا استقلال حذف شود تشکر می کنم خیلی جالب است این تیم هواداران میلیونی ندارد؟مگر این تیم مردمی و یا مال دولت نیست؟ تیم دیگر چنین مشکلاتی برایش پیش می آید عالم و ادم بسیج می شوند تا مشکل حل شود و ابروی ایران حفظ شود. ولی شش ماه فرصت پرداخت این  پول را داشتیم اما کسی به کمک ما نیامد. یک تیم تنهای تنها هستیم یک گوشه افتاده ایم نه امکاناتی داریم. برنده  هم می شویم کسی از ما حمایت نمی کند. فقط خودمان هستیم و سرمربی مان هیچکس دیگر با ما نیست. چه بگویم.

فصل گذشته در آرامش کار کردیم وقهرمان شدیم اما امسال شرایط خوب نیست جالب است بدانید در سه چهار ماه گذشته ذهنم درگیر رختکن بود . قبل از دربی بعد از جام جهانی بازیکنان چند مرتبه می خواستند اعتصاب کنند و تمرین را تعطیل کنند ولی من همه جوره ایستادم و از آنها خواهش کردم. دمشان هم گرم تا جایی که توانستند ادامه دادند اما تا چه زمانی؟ اگر شما حقوق تان را ندهند می توانید در چشم زن و بچه خود نگاه کنید؟ مگر ما شغل دیگری داریم؟ چیزی نمی خواهیم می گوییم پولمان را پرداخت کنید اما وقتی اسم پول را می آوریم یا جریمه می شویم و می شویم آدم بد! جالب است همه بازیکنان امروز مصاحبه کردند و این مشکل تیمی است.

برخی گفتند استوری که بازیکنان قبل از عید گذاشتند کار حسینی بود و او  تیم را اینگونه کرد اما من در اردوی تیم ملی بودم به جای اینکه تمرکز کنم برخی علیه من در فضای مجاز خط دادند و جو را علیه من کردند که این استوری ها کار من بوده است و می خواستند به جای حل مشکل صورت مساله را پا ک کنند.

دروازه بان استقلال در مورد اینکه مقصر کیست گفت: مقصر دولت قبلی وزیر ورزش و مدیرعامل قبلی است.  این بدهی در گذشته 120 -130 هزار دلار بود دلار هم 10 هزار تومان بود راحت می توانستند پرداخت کنند اما  تیم ما انقدر خوب شده بود که حتی رقیب هم از ما تعریف می کرد به نظرم دست به دست هم داد مسایل که اینگونه شود. نباید من اینجا بایستم و علیه کسی صحبت کنم من کاپیتان تیم هستم باید فوتبال بازی کنم نباید ذهنم مشغول باشد و به این و آن برسم اما در این باشگاه هیچکس کارش را درست انجام نمی دهد. دم بازیکنان گرم که بخاطر هواداران امشب هم امدند بازی کردند.

وی در مورد حذف از آسیا گفت: بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی دیدم که جو تیم خوب نیست همه ناراحت بودند و باشگاه می توانست از این آسیا درآمد زایی کند و با برد و مساوی دلار می گرفتیم اما دم بازیکنان گرم که یکدل شدیم و امروز برنده شویم کاری هم نمی شود کرد.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و چهارم لیگ برتر/ ذوب‌آهن و تارتار باز هم یک بازنده بودند؛ استقلال سال جدید را پرتغالی آغاز کرد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار