حواشی دیدار استقلال و تراکتور

با توجه به برگزاری تورنمنت کشورهای عربی و حواشی ایجاد شده، کانون هواداران استقلال(تاج) طرح موزاییکی با نام خلیج فارس روی سکوهای ورزشگاه آزادی قرار داد.

    

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال(تاج) ایران و تراکتور تبریز آذربایجان شرقی در ساعت 15:00 امشب پنجشنبه(22 دی 1401) از مرحله یک شانزدهم جام حذفی فصل 1401/1402 در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران برگزار شد در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

      

* اتوبوس تیم استقلال در حالی وارد ورزشگاه آزادی شد که بازیکنان این تیم با چهره ناراحت و عصبی وارد رختکن شدند.

* کاوه رضایی مهاجم تیم تراکتور که به احتمال فراوان در نیم‌فصل دوم به تیم استقلال باز خواهد گشت پس از حضور در ورزشگاه آزادی سوژه عکاسان و خبرنگاران شد.

* با توجه به برگزاری تورنمنت کشورهای عربی و حواشی ایجاد شده، طرح موزاییکی با نام خلیج فارس روی سکوهای ورزشگاه آزادی قرار داده شده است. 

* محمدرضا اخباری، دروازه‌بان تراکتور اولین بازیکنی بود که برای گرم کردن وارد زمین شد و زیر نظر مربی دروازه‌بان‌ها به تمرین کنترل توپ پرداخت. 

* سیدحسین حسینی اولین استقلالی بود که برای گرم کردن وارد زمین شد. با توجه به سرمای هوا و بارش برف، دروازه‌بان استقلال از خبرنگاران بابت حضور در ورزشگاه تقدیر کرد! 

* هنگام گرم کردن بازیکنان استقلال، مهدی پور از سایر بازیکنان خواست با روحیه بالا برای بازی آماده شوند. همچنین خسرو حیدری به بازیکنان اعلام کرد:

امروز ما باید آن‌ها را سورپرایز کنیم.

* مربی استقلال همچنین با توجه به شدت گرفتن بارش برف به بازیکنان تذکر داد که مراقب باشند هنگام بازی دچار مشکل نشوند.

حواشی دیدار استقلال و تراکتور

* نیمکت‌نشینان استقلال به خاطر برودت و سرمای شدید در  ورزشگاه آزادی خود را پتو پیچ کردند.

* نیمکت‌نشینان تراکتور به خاطر برودت و سرمای شدید در  ورزشگاه آزادی خود را پتو پیچ کردند.

* محمدرضا اخباری در حین گرم کردن نسبت به سرمای ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد و گفت هر جا می‌رویم سرما با ماست.

* خسرو حیدری مربی استقلال در زمان گرم کردن بازیکنان استقلال به آنها گفت خوب گرم کنید امروز برای تراکتوری‌ها سورپرایز داریم.

* تراکتوری‌ها هم در نیمه زمین چمن آزادی بدن‌های خود را گرم کردند.

* رضا اسدی بازیکن تیم تراکتور در حین مرور کارهای تاکتیکی کار ترجمه صحبت‌های مربی تراکتور برای بازیکنان این تیم را برعهده داشت.

* کاوه رضایی پیش از شروع بازی، به سمت نیمکت استقلال نرفت و با مربیان این تیم خوش و بش نکرد.

* سجاد شهباززاده، زبیر نیک‌نفس، رضا میرزایی، مهدی قائدی، محمد محبی، محمدحسین زواری، آرمان رمضانی، آرش رضاوند و علیرضا رضایی نیمکت‌نشینان استقلال هستند. به این ترتیب مشخص است که آرش رضاوند و محمد محبی از بند مصدومیت رهایی یافته‌اند. همچنین عارف غلامی و ابوالفضل جلالی به دلیل مصدومیت همچنان قادر به همراهی تیم نیستند.

* هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور که در ورزشگاه حضور دارد، برای دقایقی گرم بازیکنان را در کنار زمین زیر نظر گرفت.

* عباس الیاسی، منصور رستگارپور و هوشنگ نصیرزاده، اعضای هیات مدیره و‌ مدیرعامل باشگاه تراکتور در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند.

* سعید فتاحی معاون ورزشی باشگاه استقلال در جایگاه ویژه حاضر شد.

حواشی دیدار استقلال و تراکتور

 

* پاکو خمس و ریکاردو ساپینتو قبل از شروع بازی خوش و بش گرمی با هم داشتند.

* سرمربی استقلال از خمس پرسید که «تو در دپورتیو لاکرونیا بازی می‌کردی؟».

* در دقیقه 5 بازی به دلیل مصدومیت محمدرضا اخباری، دقایق زیادی از این دیدار برای مداوای دروازه‌بان تراکتور متوقف شد.

* کوین یامگا در دقیقه ۷ بازی در‌محوطه جریمه تراکتور سرنگون شد. دستور ادامه بازی توسط داور اعتراض شدید ساپینتو و ماتا به داور چهارم را در پی داشت. در این صحنه بیژن طاهری سریعاً به کنار خط رفت و مربیان استقلال را آرام کرد. 

حواشی دیدار استقلال و تراکتور

* محمدحسین مرادمند، مدافع مصدوم استقلال از روی سکوها تماشاگر بازی است.

* سرمربی استقلال پس از خطای بازیکن تراکتور در دقیقه ۱۷ به او شدیدا اعتراض کرد. در ادامه اعلام خطا در زمین استقلال و در دقیقه ۱۸ بازهم اعتراض ساپینتو به تیم حریف را در‌پی داشت. پس از این بازیکنان دوتیم مانند یزدانی، مطهری، چشمی و آلوز درون زمین با هم درگیری لفظی پیدا کردند که با دخالت تیم داوری این غائله پایان یافت ساپینتو نیز با هدایت داور چهارم به سمت نیمکت تیمش رفت.

* در یک صحنه که داور به سود تراکتور خطا اعلام کرد، ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال به تصمیم داور معترض شد. آلوز هافبک پرتغالی تراکتور به سمت هموطن خود رفت و الفاظی به کار برد که باعث عصبانیت ساپینتو شد. در ادامه، روزبه چشمی و سیاوش یزدانی به سمت هافبک تراکتور حمله کردند. کوپال ناظمی بدون اینکه به کسی کارت بدهد به طرفین درگیری تذکر داد. 

* پس از برخورد رضا اسدی با حسینی، داور دستور به ادامه بازی داد اما ساپینتو اعتقاد داشت به دلیل خطا روی دروازه‌بان استقلال، بازی باید متوقف می‌شد و به همین خاطر شدیدا به داور اعتراض کرد.

* هنگام ورود تیم استقلال به زمین برای شروع نیمه دوم، ساپینتو با تیم داوری خوش و بش کرد و با آن‌ها گفت‌وگویی را انجام داد.

* پس از برخورد توپ به بازیکن تراکتور در محوطه جریمه این تیم، ساپینتو به شدت بالا و پایین پرید و با بغل کردن داور چهارم، اعتراض خودش را نسبت به تصمیم داور وسط اعلام کرد.

* پس از موقعیت سوزی رضا اسدی در دقیقه ۸۰، نیمکت نشینان تراکتور به او اعتراض کردند اما خمز برای بازیکنان تیمش دست زد و به نیمکت نشینان تیم تذکر داد که اعتراض نکنند.

* حرکت غیرورزشی سیاوش یزدانی هنگام پرتاب اوت بازیکن تراکتور باعث شد داور به او کارت زرد بدهد.

* با تذکر داور چهارم، کوپال ناظمی به سمت نیمکت استقلال رفت و به روی ماتا مربی آبی‌ها کارت زرد داد.

* علی امیری، مشاور مدیرعامل استقلال برای تماشای بازی در ورزشگاه حاضر شد.

* خطای بازیکن تراکتور روی سیاوش یزدانی اعتراض استقلالی‌ها را در پی داشت و آن‌ها معتقد بودند داور باید به بازیکن خاطی کارت زرد بدهد. در این صحنه ساپینتو برخلاف همیشه با آرامش به سمت بازیکنان تیمش رفت و آن‌ها را دعوت به آرامش کرد. یردانی پس از سوت پایان نیمه دوم پای خودش و محل برخورد استوک بازیکن تراکتور را به کمک داور نشان داد.

* پیش از شروع نیمه اول وقت‌های اضافی، محمدرضا اخباری در حلقه اتحاد بازیکنان و کادرفنی تراکتور شرکت نکرد‌.

* پس از گل تیم تراکتور، سید حسین حسینی به بازیکنان استقلال گفت اشکال ندارد و با فریادهای خودش آن‌ها را تشویق به ادامه بازی کرد.

* محمدحسین زواری برای اولین بار در یک‌بازی رسمی برای استقلال به زمین رفت.

* پس از اعلام پنالتی دوم به سود استقلال، نیمکت نشینان تراکتور به شدت به داور اعتراض کردند که منجربه کارت گرفتن یکی از اعضای کادرفنی این تیم شد. او پس از دریافت کارت زرد بطری آب خودش را به زمین کوبید.

* پس از اعلام تکرار ضربه پنالتی، بازیکنان تراکتور به شدت به کمک داور اعتراض کردند و محبی، چشمی و رمضانی از استقلال در این صحنه دخالت کردند تا از حواشی بیشتر جلوگیری شود. در این صحنه خمز که کنار خط بود از بیرون آمدن آلوز برای اعتراض به داور چهارم جلوگیری کرد. در ادامه اعتراضات تراکتوری‌ها و ضربه هادی محمدی به جعفر سلمانی باعث اخراج بازیکن تراکتور شد. محمدی هنگام خروج از زمین فریاد زد:

مگر اینجا پادگان است!

* پس از گل شدن پنالتی دوم استقلال توسط یامگا، کلیه نیمکت نشینان استقلال وارد زمین شدند و با بازیکنان داخل زمین به خوشحالی مشغول شدند.

* دیدار دو تیم استقلال و تراکتور تبریز .با برتری دو به یک آبی پوشان در ماراتن 120 دقیقه ای به پایان رسید و آبی پوشان به مرحله یک هشتم جام حذفی صعود کردند.

* پس از سوت پایان بازی بازیکنان تیم تراکتور به سمت تیم داوری حمله کردند که با دخالت دیگر عوامل این تیم غائله پایان یافت. اعضای تیم استقلال نیز به دلیل ازدحام تراکتوری‌ها در ورودی، با تاخیر راهی رختکن شدند.

* پس از سوت پایان بازی محمدحسین زواری از استقلال برای انجام تست، به اتاق دوپینگ رفت.

* نوذر رودنیل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره قضاوت کوپال ناظمی در دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور تبریز اظهار داشت:

در دقایق 7 و 78 اتفافاتی در داخل محوطه جریمه تراکتور رخ داد که تصمیم داور مبنی بر ادامه بازی درست بود. بازیکنان تراکتور در دقیقه 58 در محوطه جریمه استقلال سرنگون شدند که پنالتی نبود. همچنین برخورد رضا اسدی با سید حسین حسینی در دقیقه 24 خطا محسوب نمی‌شد.

وی درخصوص سایر تصمیمات داور این مسابقه تصریح کرد: حدود 48 خطا داشتیم که نشان‌دهنده درگیرانه بودن مسابقه است. تصمیمات ناظمی در مورد اخطارها و خطاها درست بود و در دقیقه 109 تصمیم درستی برای اعلام پنالتی به سود استقلال گرفت (پنالتی نخست آبی‌پوشان). پنالتی دقیقه 116 استقلال (پنالتی دوم) سختگیرانه بود، اما تکرار اول این پنالتی درست بود.

کارشناس داوری در مورد تصمیم داور برای دومین تکرار پنالتی به تسنیم گفت: در قانون چهاردهم ضربه پنالتی آمده «اگر بازیکن هم‌دسته زننده ضربه، پس از سوت داور و قبل از زدن ضربه وارد محوطه جریمه شود و توپ تبدیل به گل شود، پنالتی باید تکرار شود». با این حال اگر بازیکن تیم مدافع قبل از ضربه پنالتی وارد محوطه جریمه شود یا دروازه‌بان جلو بیاید، اما توپ تبدیل به گل شود، گل مورد قبول است. نمی‌دانم ناظمی چرا این پنالتی را تکرار کرد.

  

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

مرحله 1/16 جام حذفی/ جادوی قایدی و پنالتی‌های یامگا؛ کامبک و انتقام شیرین استقلال از تراکتور در آزادی..

مرحله 1/16 جام حذفی/ تساوی استقلال و تراکتور در نیمه نخست؛ امان از مهاجمان گل نزن!

مرحله 1/16 جام حذفی/ ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ به رضایی در جام حذفی هم اعتماد نشد!

مرحله 1/16 جام حذفی/ نشست خبری ریکاردو ساپینتو پیش از دیدار با تراکتور تبریز: جو تیم خیلی خوب است تا برای قهرمانی بجنگیم!

داوران مرحله 1/16 نهایی جام حذفی مشخص شدند؛ داور تهرانی قاضی دیدار استقلال و تراکتور تبریز!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار