ترکیب استقلال مقابل تراکتور

ترکیب استقلال(تاج) ایران در دیدار مرحله یک شانزدهم جام حذفی فصل 1401/1402 مقابل تراکتور تبریز مشخص شد.

           

 به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال(تاج) ایران برای دیدار مقابل تراکتور تبریز آذربایجان شرقی در مرحله یک شانزدهم جام حذفی فصل 1401/1402 که از ساعت 15:00 امروز(پنجشنبه 22 دی 1401) در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران برگزار خواهد شد، به شرح زیر خواهند بود:

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری، مهدی مهدی‌پور، پیمان بابایی، کوین یامگا و ارسلان مطهری.

ترکیب استقلال

 

به گزارش استقلال نیوز، استقلال امروز در حساس ترین دیدار مرحله 1/16 جام حذفی در حالی به مصاف تراکتور می رود که هفته گذشته در آخرین دیدار دور رفت لیگ برتر در تبریز با 2 گل مغلوب تی تی ها شد و بازیکنان انگیزه بالایی برای انتقام و جبران شکست دارند.

* سید حسین حسینی در جام حذفی هم یه علیرضا رضایی ترجیح داده شد تا دروازبان جوان آبی ها شانسی برای خودنمایی در دیداری رسمی نداشته باشد.

در قلب خط دفاع به دلیل کمبود دفاع وسط در لیست آبی ها باز هم زوج سیاوش یزدانی و رافائل سیلوا کنار هم بازی می کنند. جعفر سلمانی در چپ و صالح حردانی در راست دو مدافع کناری آبی پوشان هستند تا ترکیب دفاعی استقلال نسبت به بازی هفته قبل دو تیم تغییری نکند.

در مرکز میدان روزبه چشمی باز هم هافبک دفاعی مورد اعتماد ساپینتو لقب گرفت و جلوتر از او سعید مهری و مهدی مهدی پور بازی می کنند.

در خط حمله سه نفره استقلالی ها هم کوین یامگا و پیمان بابایی به همراه امیر ارسلان مطهری بازی می کنند تا مهدی قایدی و محمد محبی که تازه از بند مصدومیت رها شده از روی نیمکت شاهد بازی حساس هم تیمی های خود باشند.

** نیمکت نشینان استقلال در این بازی عبارتند از: علیرضا رضایی، محمدحسین زواری، زبیر نیک نفس، رضا میرزایی، آرش رضاوند، محمد محبی، سجاد شهباززاده، مهدی قایدی و آرمان رمضانی.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

دیدارهای استقلال در فصل 1401/02

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار