مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان تیم استقلال(تاج) پس از تساوی مقابل مس رفسنجان گفتند: امروز روز خوب ما نبود و هیچ‌ یک از بچه‌ها عملکرد خوبی نداشتند.

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از تساوی مقابل مس رفسنجان، از هفته چهاردهم لیگ برتر فصل 1401/1402، در گفت و گو با خبرنگاران صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید: 

          

علی امیری 

دوست داشتیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم اما شانس با ما یار نبود که بتوانیم پیروز میدان شویم. من نمی‌توانم در خصوص داوری صحبتی بکنم چرا که در این باره باید کارشناسان نظرات خود را اعلام کنند اما تصویری که ما در تلویزیون دیدم هند بود و داور باید یک پنالتی به سود استقلال می‌گرفت.

کمپ باشگاه استقلال در حال حاضر در بهترین شرایط خود قرار دارد و زمینی که در اختیار کمپ است با کیفیت‌تر از این نخواهد شد. فتح‌الله‌زاده از زمانی که به باشگاه استقلال آمده پیگیر تکمیل شدن کمپ استقلال بوده اما با توجه به زمان‌بر بودن پروژه‌های عمرانی باید این را مدنظر داشته باشیم تا بتوانیم در آینده کمپ استانداردی را داشته باشیم. ما در تلاش هستیم تا هرچه زودتر کمپ باشگاه استقلال تجهیز شود و تیم بتواند در بهترین شرایط خود را آماده مسابقات کند تنها کمی زمان می‌خواهیم تا این مشکل را برطرف کنیم.


  

* محمدحسین مرادمند

اگر داور پنالتی اول را به سود ما اعلام می‌کرد، شاید وضعیت بازی عوض می‌شد و اتفاقات دیگری می‌افتاد اما این کار را نکرد. فکر می کنم عرب براقی تحت الشعاع بازی قبلی بود.

وی درمورد درگیری نیمکت‌نشین‌های دو تیم پس از پایان نیمه اول، گفت: این‌ها برای فوتبال خوب نیست. آمدیم فوتبال بازی کنیم تا لذت ببریم.

مدافع استقلال درخصوص اینکه آیا مصدومیتش جدی است، توضیح داد: باید MRI  بگیرم.


   

آرش رضاوند 

یک پارگی در عضله پا دارم که امیدوارم هرچه زودتر خوب شوم. پزشکان 3 هفته تا پنج هفته گفتند طول می کشد. من هم مداوای خودم را پیگیری می‌کنم تا زودتر برگردم و بتوانم به تیم کمک کنم. باید تحمل کنم تا عضله پایم ترمیم شود.

وی در خصوص تماشا کردن بازی از روی سکوها عنوان کرد: تماشای بازی از روی سکوها بسیار پر استرس است و فشار روانی زیادی را روی تماشگر می‌گذارد و سخت بود.

رضاوند در خصوص صحنه نیمه اول محوطه جریمه مس رفسنجان گفت: صحنه نیمه اول در محوطه جریمه مس رفسنجان 100 هزار درصد پنالتی بود و هرچه نگاه کردیم کاملا واضح بود که در محوطه جریمه چه اتفاقی افتاد. پنالتی را برای استقلال می‌گرفتند روند بازی تغییر می‌کرد و اگر صحنه ای هم برای مس بود داور می‌گرفت. دست دفاع کاملا باز بود و اگر پنالتی اعلام می‌‌شد روند بازی تغییر می کرد. 

هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص عملکرد تیم استقلال اظهار کرد: مس یکی از تیم های خوب لیگ برتر است، ما در نیمه اول بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم و در نیمه دوم هم به دلیل بالا رفتن استرس دقایق پایانی بازی باعث شد تا بازیکنان استقلال باز بازی کنند و 3 موقعیت گل را به مسی ها بدهند. 

در آمار عملکرد تیم استقلال مشخص است و نمی توانیم بگوییم که نتیجه بدی را تا به این جای کار گرفته این ما 8 مصدوم داریم که این ها هم تأثیر گذار هستندو قطعا اگر این بازیکنان اضافه بشوند مشکلا کاملا حل خواهد شد. 


   

مهدی مهدی‌پور 

امروز روز خوب ما نبود و هیچ‌ یک از بچه‌ها عملکرد خوبی نداشتند. می‌توانستیم خیلی بهتر از این باشیم اما یک پنالتی صددرصد در نیمه اول برای استقلال نگرفتند. بازیکن حریف در یک متری داور مچ پای مرا زده و مچ پایم اندازه سرم شده است. الان نمی‌توانم راه بروم آقای داور چگونه خطا نگرفتی؟

داور زاویه خوبی داشت اما پنالتی صددرصد را نگرفت. اگر این خطا را اعلام می‌کرد جریان بازی عوض می‌شد. آن اشتباه خیلی در نتیجه مسابقه تأثیرگذار بود.

هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه اگر داور در آن صحنه خطای شیمبا را اعلام می‌کرد باید این بازیکن کارت قرمز می‌گرفت، توضیح داد: اکنون نمی توانم نشان بدهم که وضعیت مچ من چگونه است اما  اصلاً وضعیت خوبی ندارم. عرب براقی به آن صحنه خیلی نزدیک بود چگونه در فاصله یک متری ندید، یا ندید یا نمی‌خواست ببیند، نمی‌دانم. 

مهدی‌پور در خصوص اینکه استقلالی‌ها قبل از بازی هم حساسیت‌هایی روی امیر عرب‌براقی داشتند، گفت: خودشان حساسیت را به وجود می‌آورند. به حدی پنالتی در آن صحنه برای من مسلم بود که حتی تصاویر تلویزیونی این حرکت را ندیدم. نمی‌دانم چگونه در نیمه اول  برای ما دو پنالتی نگرفت. 

وی در مورد اینکه شاهین توکلی مدافع مس رفسنجان اعلام کرده توپ به دستش برخورد کرده است، اظهار داشت: خدا را شاهد می‌گیرم به خود شاهین هم گفتم فکر می‌کنم پیش از این دروازه‌بان بودید زیرا مانند یک گلر توپ را گرفت. نمی‌دانم چه بگویم. عرب‌براقی به صحنه‌ها نزدیک و مشرف بود اما نمی‌دانم چرا چنین تصمیمی گرفت.

هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص پاس اشتباهی که در نیمه اول به حریف داد، گفت: تاکنون یادم نمی‌آید چنین اشتباهی کرده باشم. امروز روز خوب خودم هم نبود. ان‌شاءالله بتوانم در ادامه فصل جبران کرده و به تیمم کمک کنم. باید همان چیزی باشم که باید باشم. 

مهدی‌پور در مورد انتقاد ساپینتو از عملکرد بازیکنان استقلال عنوان کرد: خودم من می‌گویم امروز شرایط تیمی ما خوب نبود و آن چیزی که باید نبودیم. به هر حال امروز روز بد استقلال بود. اما این اتفاق برای بزرگترین تیم‌های دنیا هم می‌افتد. باید جلو برویم و خودمان را برای ادامه فصل جمع و جور کنیم. با اینگونه بازی کردن به چیزی که می‌خواهیم نمی‌رسیم. باید خیلی قوی‌تر و بهتر باشیم. استقلال قبل از تعطیلات فوق‌العاده بود اما این تعطیلی ها ما را اذیت کرد. 

معمولاً تیم‌هایی که در تعطیلات فشار سنگین بدنی به خودشان می‌آورند این تعطیلات بین فصل برای آنها کشنده است. اکنون هم این اتفاق برای استقلال افتاده زیرا با وجود شرایط ایده‌آل و فوق‌العاده‌ای که قبل از تعطیلات داشتیم این موضوع اذیت‌مان کرده و باید خیلی زود خود را جمع و جور کنیم تا به شرایط خوب بازگردیم.


       

خسرو حیدری 

وقتی صادقی دعوا کرد، آقا بهزاد هم با صادقی مربی حریف درگیر شد که داور چنین تصمیمی گرفت. داور کارت پخش می‌کرد و دید من کارت ندارم یکی هم به من نشان داد! در حالیکه به خود داور هم گفتم در بازی با گل‌گهرسیرجان هم اشتباه کرد که سرمربی ما را اخراج کرد.

نمی‌دانم چه فکر می‌کند عرب براقی؟ انگار می‌خواهد خاص باشد که این کارها را می‌کند. از فغانی این چیزها را ندیده‌ایم. دو سرمربی با هم صحبت می‌کردند. ساپینیتو تن صدایش بالاست وقتی دو سرمربی صحبت می‌کنند کمک مربی نباید جلو بیاید و صادقی جلو آمد و جو را عوض کرد وقتی دید که صادقی حمله می‌کند آقا بهزاد جلویش ایستاد. از صادقی بیش از این‌ها انتظار داشتم.

وی درمورد شرایط داوری گفت: داور می‌تواند به بازی خیلی کمک کند و مربیان را آرام کند. او از قبل تصمیم گرفته بود که بیاید کارت بدهد. بیشتر باید تمرکزش را روی بازی بگذارد خطای پنالتی صد در صد را نگرفته و اگر آن پنالتی اعلام شده بود جریان بازی تغییر می‌کرد.

حیدری در مورد دلخوری ابراهیم صادقی و اینکه چیزی به او گفته‌اید گفت: من نیازی ندارم که بخواهم کسی را خراب کنم آقای صادقی هم بازی ما بوده است. ربیعی هم اوکی بود. وقتی دو سرمربی حرف می زنند دلیلی به حضور کمک مربی نیست ساپینتو می گوید وقتی با سرمربی تیم حرف می زنم و کلنجار می‌روم، شما دخالت نکنید. به خاطر دخالت مربی حریف بهزاد کارت قرمز گرفت. 

مربی استقلال در مورد درگیری و زد و خورد غلامپور با مربی حریف با حامد لک، گفت: من آن صحنه را ندیدم که سمت هم رفته‌اند اما درگیری لفظی بود.

حیدری درمورد داوری مسابقه گفت: داوری خیلی ضعیف بود و واقعا ضعیف داوری کرد. خطای هند پنالتی صدرصد بود اگر آن صحنه پنالتی نبود دیگر به فوتبال نمی‌آیم.

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

هفته چهاردهم لیگ برتر/ داور و تاثیرگزاری مستقیم روی نتیجه بازی؛ تساوی مقابل مس رفسنجان آنقدرها هم برای استقلال بد نبود!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار