ریکاردو ساپینتو

سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پس از تساوی مقابل مس رفسنجان گفت: مقابل تیم قدرتمندی بازی می‌کردیم و کار برای ما سخت بود.

 

به گزارش استقلال نیوز، ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پس از دیدار با مس رفسنجان، پاسخگوی پرسش های خبرنگاران بود که در ادامه مشروح این صحبت ها را می خوانید:

        

* تساوی بازی استقلال و مس؟

بازی خوبی را انجام ندادیم. با وجود اینکه چند فرصت داشتیم؛ ارسلان توپ را به تیر دروازه زد، دوباره یک پنالتی هم برای ما نگرفتند. هر بازی همینگونه است. شاید با این پنالتی می‌توانستیم انرژی بیشتری بگذاریم. مقابل تیم قدرتمندی بازی می‌کردیم و کار برای ما سخت بود.

آنها خط دفاعی خوبی داشتند و گل‌های کمی تاکنون دریافت کرده‌‌اند. در بازی امروز هم جنگنده ظاهر شدند. تمام دوئل‌ها را تقریباً آنها برنده شدند. نه تنها با توپ، بلکه ما بدون توپ هم خوب بازی نکردیم. در نیمه اول هم آنطور که باید بازی می‌کردیم ظاهر نشدیم. فضاهای خوبی داشتیم، اما در لحظات آخر تصمیمات خوبی نگرفتیم. با وجود فرصت‌هایی که داشتیم، داور یک پنالتی هم برای ما نگرفت. مس یک فرصت در لحظات پایانی داشت.

موقعیت‌های زیادی ایجاد نکردیم و این می‌تواند یک هشدار برای تیم من باشد. وقتی ما روحیه زیادی نداریم و با تمام وجود کار نی‌کنیم و از فرصت‌های سود نمی‌بریم قطعاً زجر خواهیم کشید. فرصت رسیدن به صدرجدول را از دست دادیم. الان یک امتیاز بالاتر هستیم، اما فکر می‌کنم فرصت مهمی را از دست دادیم، چون می‌توانستیم 3 امتیاز بیشتر از سایر تیم‌ها باشیم.

* عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه؟

در چنین مسابقاتی ما این احساس را پیدا می‌کنیم که هواداران می‌توانند تیم را حمایت کنند. تیم‌های دیگر هم همین شرایط را دارند و نباید برای ما بهانه باشد. حقیقت این است که هواداران می‌توانند حمایت خوبی از ما داشته باشند. در ترکیه چنین تجربه‌ای را داشتم و بسیار هم سخت بود. در شرایط کرونا ورود تماشاگران ممنوع بود؛ البته در برزیل هم این شرایط را تجربه کردم. 

* عدم خوب بازی کردن استقلال در این مسابقه؟

من همیشه از بازیکنانم حمایت می‌کنم، اما باید واقعیت را بگویم. وقتی خوب نیستیم باید این موضوع را بگویم تا نقاط ضعف و قوت خود را پیدا کنیم. باید بازی را دوباره ببینیم و آنالیز کنیم تا برای بازی بعدی آماده شویم. من همیشه حامی بازیکنانم هستم، اما باید بدانیم که باید بیشتر کار کنیم.

* روند سینوسی استقلال و اینکه آیا این تیم پیشرفتی کرده است یا خیر؟

فکر می‌کنم ما خوب بازی می‌کردیم تا اینکه لیگ متوقف شد. هنوز به آن نقطه نرسیده‌ایم. اتفاقات زیادی رخ داده است. حدود یک ماه و 20 روز لیگ تعطیل بود.

* لیست ورودی و خروجی تیم و مذاکره با مدیرعامل باشگاه؟

هنوز لیستی ارائه نشده است و جلسه‌ای نداشته‌ایم. باشگاه مشکلات مالی دارد و ابتدا باید با مدیرعامل صحبت کنم تا شرایط را بدانم و سپس اقدام کنم. در حال حاضر روی تیم خودمان تمرکز کرده‌ایم.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

 هفته چهاردهم لیگ برتر/ داور و تاثیرگزاری مستقیم روی نتیجه بازی؛ تساوی مقابل مس رفسنجان آنقدرها هم برای استقلال بد نبود!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار