بازیکنان استقلال

بازیکنان تیم استقلال(تاج) پس از تساوی دربی نود و هشتم گفتند: آن شور و هیجانی که در گذشته بود، الان وجود نداشت. با این حال فکر می‌کنم مردم بازی خوبی دیدند.

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از تساوی دربی نود و هشتم، از هفته دوازدهم لیگ برتر فصل 1401/1402، در میکسدزون ورزشگاه آزادی تهران، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

          

حجت کریمی

بعد از مدتی که بچه‌ها استراحت داشتند، امیدوارم بازی خوبی به نمایش گذارند. بله یک وامی باشگاه استقلال گرفته و قرار است طلبمان را نیز با همان وام پرداخت کنیم. 

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا هیئت مدیره مخالف گرفتن وام 200 میلیاردی بود، گفت: نه، کلا وام که نمی‌دادند. ما 100 میلیارد سپرده در بانک داشتیم، اون پول را با سند باشگاه برداشتیم. پول استراماچونی نیز با همین پول قرار است پرداخت شود و قرار نیست قسط بندی شود. با پول او را کامل با همین پول پرداخت خواهیم کرد.

کریمی در خصوص اینکه آیا بازیکنان استقلال نیز به مانند لوکادیا ایران را ترک خواهند کرد، اظهار داشت: نه ، همه بچه‌ها هستند و هیچ مشکلی نداریم. نبود لوکادیا نیز به نفع استقلال است. 

وی در رابطه با کمپ حجازی نیز گفت: هنوز تکمیل نشده و مشخص نیست که چه زمان بهره برداری خواهد شد. متاسفانه بودجه می‌خواهد.


  

پرویز مظلومی 

بازی خوبی بود و چهار گل در این بازی زده شد و هر دو تیم خوب بازی کردند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازی عادلانه بود، گفت: می شود گفت که بازی عادلانه بود. بچه ها اگر 2 دقیقه بازی را نگه می داشتند، برنده بودند. مربی می داند که اشتباه کرده است یا خیر!

مظلومی در پاسخ به این سوال که نبود تماشاچی روی بازی تاثیر داشت یا خیر، گفت: خیلی بد است. دیدید که سوت و کور بود. دربی که می‌توانست خیلی تماشاگر جذب کند و از نظر اقتصادی هم به سود هر دو تیم بود. متاسفانه در شرایط فعلی آب و هوا مجبور شدند تماشاچی را نگذارند که بیایید اما خوب دربی که بدون تماشاچی لذت ندارد. با اینکه 4 گل به ثمری رسید، اصلا لذت نداشت.

وی در پاسخ به این سوال که مشکلات مالی استقلال صحبتی می‌کنید، گفت: مشکلات حل شده است. همه چیز حل می شود و بدون وام که نمی شود زندگی کرد.


   

سعید مهری 

همانطور که خودتان دیدید، خیلی بازی خوبی انجام دادیم ولی حیف شد. روی 2 ضربه ایستگاهی تمرکز کافی نداشتیم و گل دریافت کردیم.

در ضربات ایستگاهی باید تمرکز کافی داشته باشیم که نداشتیم. البته به نظرم در برخی صحنه‌ها داور بازی می‌توانست ادامه مسابقه را تصمیم گیرد ولی این کار را نکرد. خیلی در این مسابقه سرعت بازی گرفته شد و بازی خوابید.

از دقیقه 70 به بعد بازی خیلی خوابید و ایستگاهی بیشتر به سود پرسپولیس گرفته شد ولی باید ما بیشتر متمرکز می‌بودیم.

بازیکن استقلال در خصوص تعویض او به جای مهدی پور گفت: ترکیب ما را در هتل گفته بودند و اصلا چنین چیزی نبود. من از ابتدا در ترکیب بودم. ما از 2 ساعت پیش از بازی به ما می‌گویند و من می‌دانستم که در زمین هستم.


   

مهدی قائدی 

بازی قشنگی بود ولی آن حس و حالی که در گذشته برای دربی داشتیم، الان وجود نداشت. آن شور و هیجانی که در گذشته بود، الان وجود نداشت. با این حال فکر می‌کنم مردم بازی خوبی دیدند.

قائدی در خصوص عدم دعوت به تیم ملی برای جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: نمی‌دانم ولی قسمت بود که نروم. ان‌شاءالله خیر باشد و بتوانم در سال‌های بعدی به تیم ملی کمک کنم. 100 درصد می‌توانم به روزهای خوبم بازگردم.

مهاجم استقلال در واکنش به سوال خبرنگار که پس از اینکه بابایی به تو پاس نداد چه چیزی به او گفتی، اظهار داشت: چیزی نگفتم زیرا خودِ پیمان بیشتر از هر کسی ناراحت بود. نیازی نیست که کسی حرف بزند.

قائدی در خصوص عدم حضور تماشاگران در این دربی گفت: بی روح بود؟ خیلی خیلی خیلی بی‌روح بود. در ابتدا هواداران حضور داشتند و بعد تعداد به 15 هزار نفر کاهش پیدا کرد و در انتها بدون تماشاگر شد. دربی و اصلا همه بازی‌ها بدون هوادار هیچ معنایی ندارد. آن لذتی که بازیکنان و هواداران می برند وجود ندارد. امیدوارم هوا هم درست شود و بتوانیم تماشاگران را در ورزشگاه ببینیم.

قائدی در خصوص مشکل مالی با باشگاه استقلال اظهار داشت: من در جریان نیستم.

وی در رابطه با مشکلات داوری گفت: مشکل داوری همیشه وجود دارد و تا وقتی که ویدیوچک نیاید، خیلی به مشکل خواهیم خورد.

قائدی در انتها گفت: روند تیم ما بسیار خوب است. در همه بازی‌ها از تیم حریف سر تر بودیم. خیلی موقعیت داشتیم و ما فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم.


       

محمد محبی 

بازی خوبی بود، اما متاسفانه دقیقه آخر بازی مساوی شد و سه امتیاز از دست دادیم و از این موضوع ناراحت هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که به داور مسابقه خیلی اعتراض می‌کردید،دلیل آن چه بود، گفت:  حقیقت این است که بعد از گل دوم من نمی‌دانم، داور بازی که همشهری و دوست عزیز من است یک جورایی خیلی سخت گیرانه سوت می زد. هرچه بدن به بدن می شد را خطا می‌گرفت برای پرسپولیس. نمی دانم جریان چه بود، اما حیف شد. انشالله بازی با تیم صنعت نفت بتوانیم برنده شویم.

محبی در پاسخ به این سوال که شرایط روحی خودت چطور است، خیلی ها فکر می‌کردند که شما از مسافران جام جهانی باشی اما نبودی، گفت: حقیقت این است که همان طور که گفتم سعی می‌کنم تمرکزم روی عملکرد خودم بگذارم و بتوانم بازی به بازی خوب باشم و مابقی را به مربی تیم ملی می سپارم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات شمابا باشگاه برطرف شد، گفت: بله برطرف شد.


   

رضا میرزایی 

اگر ضربه ایستگاهی به آنها نمی‌دادیم فکر می‌کنم گل نمی‌خوردیم. ما آنقدر دفاعی بازی نکردیم ولی طبیعی است. وقتی تیم ما 2 بر یک پیش است، تیم ما عقب می نشینیم.

با این حال معتقدم که اگر ضربه ایستگاهی به آنها نمی‌دادیم ، پیروز میدان بودیم.

ان‌شاءالله ما قهرمان لیگ خواهیم شد. دل همه ما خوش باشد و امیدوارم بتوانیم قهرمان این مسابقات شویم.


 

* مهدی‌ مهدی‌پور 

بازی علاوه بر اینکه تماشاگر نداشت ولی با این حال که 2 بر 2 تساوی شد و بازی پرگلی بود، ولی جذابیت همیشگی را برای ما نداشت. این دربی مثل همیشه جذاب نبود. چون دربی همیشه از 2-3 هفته قبل آن شروع می‌شود و هیجانات بازی تا شروع بازی ادامه پیدا می‌کرد.

باید بازی را می‌بردیم. 2 بر یک جلو بودیم. روی 2 ضربه ایستگاهی گل خوردیم و متاسفانه تقسیم امتیازات پیش آمد. پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی خیلی خوب کار کردند و توانستند 2 گل بزنند. آنها در جریان بازی نمی‌توانستند خلق موقعیت کنند.

مهدی پور در خصوص مصدومیت رضاوند گفت: امیدوارم اتفاق خاصی برای آرش نیفتد ولی آن چیزی که شنیدم به نظر ربات داخلی او کمی آسیب دیده است.

وی در رابطه با عدم دعوت شدن به تیم ملی فوتبال برای حضور در مسابقات جام جهانی اظهار داشت: این موضوع بستگی داشت به نظر آقای کی‌روش و تصمیمی بود که او گرفت. مهم برای ما موفقیت تیم ملی بود. اینکه من باشم یا کسی دیگر موضوع مهمی نبود. کی‌روش باید نسبت به کسانی که دعوت کردند، باید پاسخگو باشند. من نمی‌توانم در خصوص اینکه چرا 4 دروازه‌بان و یک بازیکن کم دعوت شد، اظهارنظر کنم.

اول سعی می‌کنم به استقلال کمک کنم. اولیویت من استقلال است و سپس به تیم ملی برای حضور در جام ملت‌ها فکر خواهم کرد.

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

هفته دوازدهم لیگ برتر/ تساوی در دربی، بدون شادی گل؛ باز هم استقلال اسیر ضربات ایستگاهی شد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار