حواشی دیدار استقلال و نساجی

سرمربی استقلال(تاج) پس از پایان بازی به شدت عصبانی بود و به کمک داور اعتراض کرد.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال(تاج) ایران  و نساجی مازندران از ساعت 17:30 امروز شنبه(19 شهریور 1401) از هفته ششم لیگ برتر فصل 1401/1402 در ورزشگاه آزادی تهران و با حضور هواداران زن و مرد آبی پوش برگزار شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

             

بانوان هوادار دو تیم در طبقه دوم مستقر شدند و با سروصدای زیاد مشغول تشویق تیم‌های محبوبشان هستند.

حواشی دیدار استقلال و نساجی

حواشی دیدار استقلال و نساجی

* پدرو کی‌روش که مدتی به عنوان مترجم پرتغالی ساپینتو در کنار استقلال حضور داشت، با انجام هماهنگی‌های لازم فرزندان خودش را به ورزشگاه آورد.

* محمدحسین زواری هافبک مصدوم استقلال و سینا سعیدی‌فر دروازه‌بان آبی‌ها که در لیست بازی امروز حضور ندارند، با لباس شخصی در ورشگاه حاضر شدند تا تماشاگر این مسابقه باشند.

* عارف غلامی پس از کاروان استقلال وارد ورزشگاه شد و آخرین عضو تیم بود که به رختکن رفت.

* به مناسب ایام اربعین، دو پرچم بزرگ یا حسین و یاابالفضل روی سکوهای طبقه دوم قرار داده شد.

* صالح حردانی، سیاوش یزدانی، سعید مهری، سجاد شهباززاده، زبیر نیک نفس، رضا میرزایی، ارسلان مطهری مانند بازی قبلی نیمکت نشینان استقلال هستند. تنها تغییر لیست بازی امروز حضور جعفر سلمانی در ترکیب اصلی و ابوالفضل جلالی روی نیمکت و همچنین بازگشت علیرضا رضایی است. آرمان رمضانی، محمدحسین مرادمند، امید حامدی‌فر، آمانوف و امیرعلی صادقی دیگر غایبان لیست امروز استقلال هستند.

* علیرضا حقیقی اولین بازیکنی بود که برای گرم کردن وارد زمین شد و به شدت مورد تشویق هواداران نساجی قرار گرفت.

حواشی دیدار استقلال و نساجی

* ورود علیرضا حقیقی با پیراهن نزدیک‌به رنگ قرمز هواداران استقلال و شعار علیه دروازه‌بان نساجی را در پی داشت. استقلالی‌ها سپس به تشویق سید حسین حسینی پرداختند تا هرچه زودتر وارد زمین شود. حسینی پس از ورود به زمین نیز به شدت مورد تشویق قرار گرفت.

* هواداران نساجی با عنوان ببرهای مازندران تیم محبوبشان را تشویق کردند.

* یک‌ هوادار جانباز استقلال در کنار زمین تماشاگر تلاش شاگردان ساپینتو است.

* شور و حرارت هواداران نساجی باعث شده کری خوانی داغی بین طرفداران دو تیم روی سکوها برقرار باشد. 

* بازیکنان استقلال پس از تمرینات گرم کردن، برای دقایقی ارسال از روی نقطه کرنر و کناره‌ها و ضربه به سمت دروازه را مرور کردند.

* میثم بائو و حامد شیری که با لباس شخصی در ورزشگاه حاضر شده برای دقایقی نظاره‌گر گرم کردن تیم نساجی از روی نیمکت بودند.

* مهدی فنونی زاده پیشکسوت استقلال روی سکوها و در کنار هواداران استقلال مستقر شد.

* پیش از آغاز بازی از مقام شهدای ورزش کشور تجلیل شد.

* فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال که در جایگاه ویژه حضور دارد هنگام اعلام اسامی بازیکنان به تشویق شاگردان ساپینتو پرداخت.

* پیش از شروع مسابقه ساپینتو به همراه بیژن طاهری به سمت نیمکت نساجی رفت رفت و با حمید مطهری خوش و بش کرد.

* حدود ۲۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه حاضر است.

* در دقیقه ۳ بازی پیمان بابایی در‌محوطه جریمه نساجی سرنگون شد اما داور خطای شبیه سازی او را گرفت و به بازیکن استقلال کارت زرد داد. این تصمیم داکر عصبانست شدید ساپینتو را در می داشت. اعتراصات استقلالی‌ها باعث شد داور به سرمربی این تیم و خسرو حیدری کارت زرد بدهد. به همین خاطر شعارهای هواداران استقلال که صحنه آهسته را از تلویزیون جایگاه خبرنگاران و جایگاه  ویژه تماشا کروند علیه داور شدت بیشتری گرفت.

* پس از این اتفاق گل اول استقلال توسط پیمان بابایی التهاب سکوها را کم کرد.

* رفتارهای احساسی ساپینتو نسبت به تصمیمات داوری در این بازی هم به دفعات تکرار شد. سرمربی استقلال همچنین چندین بار نارضایتی خودش از اینکه بازیکنان در انجام وظایف محوله عملکرد درستی ندارند را خطاب به نیمکت اعلام کرد.

* هواداران استقلال با شعار لورن بلان، به تشویق سرمربی نساجی پرداختند!

* در دقیقه ۲۳ بازی شادروان منصور پورحیدری توسط استقلالی‌ها تشویق شد.

* در دقیقه۳۰ بازی صابر حردانی بازیکن نساجی به دلیل گرفتگی عضله نتوانست به بازی ادامه دهد و با برانکارد از زمین خارج شد. متین کریم زاده جای او را در ترکیب تیم پر‌ کرد.

* در دقیقه ۳۴ بازی برخورد بازیکنان دو تیم در میانه زمین باعث شد حمله خطرناک استقلال از دست‌برود. در این لحظه داور خطای محمد محبی را اعلام کرد که باعث شد علاوه بر ساپینتو، روی ماتا و خسرو حیدری به کنار خط برکند و نسبت به تصمیم داور اعتراض کنند. در ادامه بیژن طاهری دستیاران ساپینتو را به روی نیمکت هدایت کرد.

* در دقیقه ۳۶ سرزنی بازیکن نساجی در محوطه جریمه راهی به دروازه استقلال پیدا نکرد اما عصبانیت سیدحسین حسینی و فریاد او بر سر مدافعین خودی را به همراه داشت.

* اعلام پنالتی به سود استقلال در دقیقه۴۴، شادی نیمکت نشینان این تیم به خصوص بهزاد غلامپور را در پی داشت. شادی نیمکت استقلال پس از گلزنی یامگا بیشتر شد و تمام اعضای کادرفنی و پزشکی تیم، ساپینتو را در آغوش گرفتند.

* پس از گل دوم استقلال، هواداران این تیم با شعار لورن بلان از حمید مطهری خواستند نساجی را رها کند!

* اعتراض ساپینتو به کارت زرد عجیب محبی باعث شد بیژن طاهری او را آرام کند. در ادامه اعتراض مطهری به رفتارهای ساپینتو باعث شد داور به سرمربی نساجی کارت بدهد. این تصمیم داور اعتراض شدید اعضای کادرفنی نساجی را در پی داشت. با سوت پایان بازی ساپینتو که نسبت به اعتراض مربیان نساجی عصبانی بود به سمت کمک داور رفت. در این صحنه روی ماتا ابتدا سعی داشت مانع او شود اما ساپینتو که عصبانی‌بود دستیار خودش را عقب زد و در این حین ضربه‌ای هم به صورت کمک خودش زد! در ادامه سرمربی استقلال که مشغول جروبحث با یکی از مربیان‌ نساجی‌بود توسط عوامل استقلال به بیرون از زمین هدایت سد تا از بروز درگیری جلوگیری شود.

* وزیر ورزش با حضور در ورزشگاه آزادی از طبقه دوم این ورزشگاه و جایگاه بانوان بازدیدکرد و در ادامه در میان تماشاگران حضور یافت و بازی را تماشا کرد.

دیدار دو تیم استقلال(تاج ایران) و نساجی مازندراناز هفته ششم لیگ برتر با نتیجه 3 بر 1 به سود آبی پوشان به پایان رسید.

* نوذر رودنیل در گفت‌وگو با خبنرگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد ارزیابی اش از قضاوت یاسر همرنگ داور بازی استقلال و نساجی اظهار داشت:

او داور جوانی است و قضاوت خوبی را در این مسابقه انجام داد و هر 4 گل و صحنه پنالتی‌ها و اخطارها هم درست بود و مشکل خاصی نداشت!

وی در مورد جنجال‌های ابتدای بازی و واکنش داور مسابقه گفت: بارها گفته‌ایم جنجال‌هایی که در بازی رخ می‌دهد همه از سوی نیمکت نشینان است و به داخل زمین هم منتقل می‌شود.

اگر نیمکت نشینان و مربیان به تصمیمات داوران احترام بگذارند، اصلا مشکلی در بازی به وجود نمی‌آید. مربیان با اعتراض‌هایی که می‌کنند هم برای تیم خود و هم تیم داوری درد سر درست می‌کنند. در حالی که باید به داوران انرژی مثبت بدهند، انرژی منفی منتقل می‌کنند.

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

هفته ششم لیگ برتر/ نشست خبری ریکاردو ساپینتو پس از پیروزی مقابل نساجی: مثل هفته قبل خوب بازی کردیم، اما این بار برنده شدیم

هفته ششم لیگ برتر/ انتقام سخت از نساجی در آزادی؛ استقلال به اصل خویش بازگشت!

هفته ششم لیگ برتر/ برتری استقلال مقابل نساجی در نیمه نخست؛ بالاخره طلسم نیمه اول شکست!

هفته ششم لیگ برتر/ ترکیب تیم فوتبال استقلال مقابل نساجی؛ با یک نمایش اکتیو به استقبال تعطیلات فیفادی!

هفته ششم لیگ برتر/ نشست خبری ریکاردو ساپینتو پیش از دیدار با نساجی: فردا بازی سختی با نساجی داریم؛ صد در صد به تیمم ایمان دارم!

داوران هفته ششم لیگ برتر 01/02 مشخص شدند؛ داور اهل رشت قاضی دیدار استقلال و نساجی!

هفته پنجم لیگ برتر/ استقلال ناتوان در گلزنی؛ پیکان به آنچه می‌خواست رسید!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار