حواشی دیدار استقلال و مس کرمان

باشگاه استقلال(تاج) با یک برنامه‌ ویژه برای بانوان حاضر در ورزشگاه آزادی که تماشاگر بازی این تیم مقابل مس کرمان استقبال کرد.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال(تاج) ایران و مس کرمان از ساعت 19:00 امشب پنجشنبه(3 شهریور 1401) از هفته سوم لیگ برتر فصل 1401/1402 در ورزشگاه آزادی تهران و با حضور 28 هزار هوادار آبی دوست و اولین حضور بانوان در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

 

*برای این دیدار 500 بلیت برای بانوان در نظر گرفته شده بود. این در حالی است که در فاصله چهار ساعت تا آغاز این بازی، بلیت ویژه بانوان در فضای مجازی و در بازار سیاه به قیمت نجومی دو میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است.

* با توجه به اینکه برای نخستین بار بانوان هوادار می‌توانستند برای یک بازی در لیگ برتر در ورزشگاه آزادی حضور داشته باشند، تعدادی از آنها از چند ساعت قبل از شروع بازی در ضلع شرقی ورزشگاه حضور داشتند تا با باز شدن درها بتوانند وارد شوند.

* شمار دیگری از هواداران بانو نیز بدون داشتن بلیت دنبال راهی برای ورود به ورزشگاه آزادی هستند.

* سعید فتاحی معاون باشگاه استقلال در محل ورودی حضور بانوان در ورزشگاه حضور یافت تا مشکل ورود آنها را حل کند.

* نکته جالب پیش از آغاز بازی کری‌خوانی بانوان هوادار برای پرسپولیسی‌ها بود.

* وریا غفوری که امسال از استقلال جدا شد و به فولاد خوزستان پیوست بارها از سوی هواداران تشویق شد.

* شماری از هواداران استقلال از مشکلات خرید بلیت گلایه داشتند.

* در حال حاضر حدود 10 هزار هوادار در ورزشگاه حضور دارند که 500 نفر آنها را بانوان هوادار تشکیل می‌دهند.

* باشگاه استقلال در آستانه دیدار آبی‌های پایتخت مقابل مس کرمان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال، اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

مسابقه امروز استقلال و مس کرمان یک اتفاق ویژه با خود به همراه دارد.

بانوان استقلالی امروز در ورزشگاه حضور خواهند داشت و به همین مناسبت، با تلاش کمیته مشوقین و معاونت فرهنگی باشگاه استقلال، به بانوان استقلالی که در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند، بادکنک‌های آبی، شاخه گل و پرچم‌های استقلال اهدا می‌شود.

حواشی دیدار استقلال و مس کرمان

حواشی دیدار استقلال و مس کرمان

حواشی دیدار استقلال و مس کرمان

* در اتوبان و مسیرهای منتهی به ورزشگاه آزادی پرچم و دیگر اقلام هواداری استقلال به فروش می‌رسد.

* هواداران مس کرمان با پرچم‌های نارنجی در استادیوم آزادی حاضر شدند.

* اتوبوس تیم مس کرمان قبل از استقلالی‌ها وارد استادیوم آزادی شد و اعضای این تیم به رختکن رفتند.

* میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال با حضور در ورزشگاه آزادی به همراه حمیسی رئیس حراست فد اسیون فوتبال، از جایگاه بانوان دیدن کرد. سرپرست فدراسیون فوتبال اعلام کرد فعلا حضور بانوان فقط در ورزشگاه آزادی امکان پذیر است و ابراز امیدواری کرد که این اتفاق در آینده در ورزشگاه‌های دیگر هم بیفتد.

* ماجدی در گفت‌وگو با شیرازی رئیس هیات فوتبال تهران ضمن تشکر بابت تلاش برای حضور بانوان در ورزشگاه و خوشحالی از این بابت، ابراز امیدواری کرد که در آینده بتوانند تعداد بیشتری از بانوان هوادار را در ورزشگاه ساکن کنند.

* شیرازی رئیس هیات فوتبال در واکنش به این شایعه که گفته می‌شود بانوان به صورت گزینشی در استادیوم حاضر شدند اعلام کرد:

اصلا اینطور نیست، خودم هم تلاش کردم مهمانانی را به ورزشگاه بیاورم نتوانستم. همه باید از طریق سامانه بلیت فروشی اقدام می‌کردند. تلاش می‌کنیم در آینده تعداد بیشتری از بانوان در ورزشگاه حاضر شوند.

حواشی دیدار استقلال و مس کرمان

حواشی دیدار استقلال و مس کرمان

حواشی دیدار استقلال و مس کرمان

* بانوان استقلالی حاضر در ورزشگاه به تشویق تیم محبوشان و همچنین وریا غفوری پرداختند. آن‌ها همچنین در همکاری با هواداران روبروی جایگاه به تشویق تیم استقلال پرداختند و با سر دادن شعار دختر آبی باد وی را گرامی داشتند.

* مهدی قایدی که پس از یک فصل دوری به استقلال بازگشته است، به شکل ویژه‌‌ای از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت. محمد محبی دیگر بازیکنی بود که هواداران استقلال او را تشویق کردند.

* گوینده ورزشگاه بارها حضور بانوان هوادار در ورزشگاه آزادی را خوش‌آمد گفت.

* برخی از بانوان هوادار استقلال بابت حضور در ورزشگاه آزادی اشک شوق می‌ریختند که تصاویر آنها توسط عکاسان بارها شکار شد.

* با دادن جایگاه پنج به بانوان هوادار، سکوهای اختصاصی هواداران استقلال خالی گذاشته شد که این موضوع ناراحتی آنها را به دنبال داشت.

* سیدحسین حسینی اولین بازیکن از جمع استقلالی‌ها بود که برای گرم کردن وارد زمین شد و به سمت بانوان هوادار این تیم رفت. 

* حدود 30 هزار هوادار در ورزشگاه حضور دارند که بیشتر آنها از مشکلات بلیت‌فروشی گلایه داشتند. از این تعداد 500 نفر را نیز هواداران مس تشکیل می‌دادند.

* میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال به همراه مسئول حراست این فدراسیون برای بررسی وضعیت استقرار خانم‌های تماشاگر در ورزشگاه حضور یافتند.

حواشی دیدار استقلال و مس کرمان

* پیش از شروع بازی، از خانواده شهدای مدافع حرم و همچنین پزشکان دو تیم به مناسبت روز پزشک قدردانی شد.

* فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال در جایگاه ویژه نظاره‌گر بازی است.

حواشی دیدار استقلال و مس کرمان

حواشی دیدار استقلال و مس کرمان

* ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان به سمت خانم‌های استقلالی رفت و از سوی آنها تشویق شد.

* در حالی که تنها یک سکو در اختیار بانوان هوادار قرار گرفته بود سکوی کناری نیز به آنها تعلق گرفت.

* با توجه به اینکه فرزاد حسین‌خانی سرمربی مس خیلی دیر به سمت نیمکت خود رفت در مراسم‌های از بازی حضور نداشت.

* هواداران استقلال در شروع بازی پرچم‌های بزرگ آبی رنگ را روی سکوها به اهتراز در آوردند.

* به یکباره به هواداران بدون بلیت اجازه ورود به ورزشگاه داده شد تا تعداد تماشاگران در سکوهای طبقه دوم بیشتر شود.

* ریکاردو ساپینتو در ابتدای بازی لباسی همرنگ تیمش بر تن داشت که با تذکر داور مجبور به پوشیدن پیراهن دیگری شد.

* دراگان اسکوچیچ و وحید هاشمیان از اعضای کادر فنی تیم ملی در ورزشگاه حضور پیدا کردند.

* در دقیقه 21 بازی، هواداران استقلال به تشویق بازیکن شماره 21 سابق تیم‌شان یعنی وریا غفوری پرداختند.

* سعید فتاحی معاون ورزشی باشگاه استقلال با مهدی هاشمی تهیه‌کننده فوتبال برتر بر سر نشان ندادن تبلیغات دور زمین بحث شدیدی کرد.

* سعید فتاحی در جریان مسابقه استقلال و مس کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

باشگاه استقلال  حق قانونی خود را از صدا و سیما مطالبه کرده اما متاسفانه بازی هفته گذشته صدا و سیما تبلیغات ما را نشان ندادند امروز هم 10 دقیقه با هاشمی تهیه کننده برنامه فوتبال برتر صحبت و خواهش کردم که تبلیغات دور ززمین  را نشان بدهند اما این کار را نمی‌کنند و فقط می‌گویند استاندارد است. اگر این وضعیت استاندارد است این تصاویر را با فصول گذشته مقایسه کنید. کارشناسان این کار را بکنند. 

باشگاه استقلال به نشانه اعتراض برای حق و حقوق خود و هواداران و سهامدارانش نیمه دوم وارد زمین نخواهد شد مگر اینکه صدا وسیما مثل گذشته تبلیغات محیطی ما را نشان بدهد. اسمش را هرچی می‌گذارند مدیران باشگاه استقلال آجورلو و همه عزیزان تلاش می‌کنند حق قانونی باشگاه که حق پخش است به باشگاه برسد. از این راحت‌تر که پخش مستقیم را کاری نداریم اما برنامه تولیدی نمی‌تواند به نشست خبری و ورزشگاه بیاید. این هفته هم برنامه تولیدی صدا و سیما بدون اجازه وارد ورزشگاه شده اند و مشغول تصویربرداری هستند.

لج و لجبازی اسمش را می‌گذارند یا هرچیز دیگر درآمد تبلیغات محیطی که درآمد جزیی است را مانع آن می شوند. هماهنگ کردم با مدیران باشگاه نیمه دوم به میدان نخواهیم آمد. برابر قانون 3 بر صفر بازنده می شویم اگر چه بازنده می شویم اما حداقل به حق‌مان می رسیم و یک نفر بیاید به داد باشگاه استقلال برسد. یک راهکاری باید باشد. امیدوارم این اتفاقی رخ ندهد و لج و لجبازی نباشد. ما درخواست کردیم و نامه رسمی زدیم. درآمد صدا و سیما از محل تبلیغات قبل و حین بعد از استقلال اعلام شد این حق سهامداران ماست.

* اطلاعیه باشگاه استقلال(تاج) در خصوص نحوه تصویر برداری شبکه سوم سیما صادر شد:

باشگاه استقلال اعتراض خود را نسبت به نحوه فیلمبرداری دیدار استقلال- مس کرمان به مقامات فدراسیون و سازمان لیگ و ناظر بازی اعلام کرده است و از پیگیری حقوق خود و هوارادان استقلال کوتاه نخواهد آمد.

صدا و سیما نه تنها حق پخش فوتبال زنده و سایر محتواهای مربوطه را نمی‌پردازد که با نحوه تصویربرداری، مانع پخش تبلیغات دور زمین هم می‌شود. 

شبکه سوم صدا و سیما و فوتبال برتر مسئول مستقیم این رفتار غیر حرفه‌ای و غیر عادلانه هستند.

* اواخر نیمه اول و هنگامی که بازی متوقف بود، ساپینتو محبی را به کنار خط فراخواند و ضمن گفت‌وگو با این بازیکن نکات فنی لازم در خصوص بازی تهاجمی را به او یادآوری کرد.

* پرویز برومند و مهدی فنونی زاده برای تماشای بازی در ورزشگاه حاضر شدند. بین دو نیمه برومند برای دقایقی به گفت‌وگو با وحید هاشمیان پرداخت.

* سیاوش یزدانی مدافع استقلال که از روی سکوها تماشاگر این بازی است، بین دو نیمه با هواداران عکس یادگاری گرفت.

* ورود قائدی به زمین در نیمه دوم که اولین تعویض استقلال در این مسابقه بود، تشویق شدید بانوان را در‌پی داشت.

* پس از ضربه سر محمد محبی که دروازه‌بان مس‌کرمان از روی خط دروازه برگشت داد، ساپینتو مقابل هواداران پشت نیمکت استقلال ایستاد و با تکان‌های شدید دست‌هایش آن‌ها را برای تشویق محکم‌تر و گرم‌تر تهییج کرد.

* هواداران استقلال که پشت دروازه مسی‌ها حضور دارند در اعتراض به وقت کشی دروازه‌بان حریف علیه او شعار دادند.

* اعلام خطای روزبه چشمی از سوی داور افسوس ساپینتو را در پی داشت و در واکنش به این تصمیم دست‌هایش را پشت سرش گذاشت و پشت به زمین ایستاد!

* پس از‌ گل اول استقلال توسط یامگا بانوان استقلالی به شدت مهاجم خارجی را تشویق کردند. در این لحظه ساپینتو نیز با در آغوش کشیدن بیژن طاهری و دیگر اعضای کادرفنی شادی خودش را با همکارانش تقسیم کرد.

* خطای قائدی روی قاسمی نژاد باعث ایجاد درگیری بین بازیکنان دو تیم شد و جو بازی را ملتهب کرد. در ادامه بازی نیز نصیری مقابل نیمکت مس کرمان حردانی را هل داد و به زمین انداخت تا تنش‌ها بیشتر شود اما این قائله نیز با دخالت تیم داوری ختم به خیر شد. در تمام این لحظات ساپینتو به دقت مشغول تماشای اتفاقات بازی بود. سرمربی مس کرمان نیز با داور مسابقه صحبت می‌کرد.

* هواداران استقلال در اعتراض به رفتار بازیکنان مس کرمان علیه آن‌ها شعار دادند.

* در دقیقه ۸۴ ساپینتو با تکان دادن دست‌هایش از هواداران خواست با شور و حرارت بیشتری تشویق کنند. در این لحظه یک جیمی جامپ وارد زمین شد که تعجب سرمربی استقلال را در پی داشت.

* اعتراض ساپینتو و بیژن طاهری به  تصمیم داور در دقیقه ۸۹، باعث شد داور به سرمربی و سرپرست استقلال کارت زرد بدهد. در این صحنه ساپینتو که از این تصمیم عصبانی شده بود به اعتراصات خودش ادامه داد تا داور به او تذکری جدی بدهد.

دیدار دو تیم استقلال(تاج ایران) و مس کرمان از هفته سوم لیگ برتر با یک گل به سود شاگردان ساپینتو به پایان رسید.

* سعید فتاحی پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل مس درباره اینکه با وجود اینکه در اواخر نیمه اول مدعی شده بود این تیم در نیمه دوم بازی نمی‌کند  اما چنین اتفاقی رخ نداد، اظهار داشت:

به احترام هواداران و شادی آنها و همچنین تیم مقابل‌مان به زمین آمدیم. فوتبال قوانین خاص خودش را دارد و ما هم قصد داشتیم بازی نکنیم. اعتراض خود را نیز نشان دادیم اما به دلیل شادی هواداران و اینکه دشمن شاد نشویم به زمین آمدیم.

خیلی‌ها دوست ندارند استقلال مانند سال گذشته قهرمان شود اما قطعاً تمام تلاش خود را برای قهرمانی تیم به کار می‌گیریم و البته می‌خواهیم حق‌مان را نیز بگیریم همانگونه که در بحث تبلیغات محیطی این کار را انجام دادیم امیدواریم هواداران و سهامداران نیز اکنون به ما کمک کنند تا چنین اتفاقی بیفتد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص میزان بلیت فروشی بازی با مس توضیح داد: ما مقداری درگیر بحث بانوان بودیم اما تا آخرین لحظه‌ای که در جریان بودم حدود  25-26 هزار بلیت فروخته شده بود. 

در همه جای دنیا قوانین فوتبال مشخص است وقتی تیم ملی در ورزشگاه آزادی بازی دارد و مسابقات لیگ قهرمان آسیا در کشورمان برگزار می‌شود ناظر مسابقه هماهنگی کاملی با صداوسیما دارد. یعنی صداوسیمای ما باید مطابق یک استانداری بازی را پخش کند تا تبلیغات مشخص شود. اما متأسفانه در لیگ برتر این کار را انجام نمی‌دهد. می‌توانید به بازی‌های استقلال در لیگ قهرمانان یا دیدارهای تیم ملی نگاه کنید و ببینید مسابقات با چه استانداردی برگزار می‌شود. امیدوارم مسئولان پیش‌قدم شوند و کمک کنند. از وزیر ورزش خواهش می‌کنم پیگیر حق قانونی پرسپولیس، استقلال و هواداران‌شان باشد.

* پرویز برومند پیشکسوت استقلال در خصوص حواشی رخ داده برای هاشمی نسب و اولین حضور بانوان استقلالی در ورزشگاه گفت:

من دقیق نمی دانم که چه اتفاقی افتاده است، اما من چیزی که از مهدی هاشمی نسب می دانم این است که او یک فرد صادق و درستکاری است. قطعا اتفاقی افتاده و هاشمی نسب جواب داده است، هاشمی نسب کسی نیست که بخواهد دروغ بگوید. من دوست ندارم به این حواشی دامن بزنم و اتفاقی که امروز در ورزشگاه آزادی افتاده است را تلخ کنم. امروز باشگاه استقلال کار بزرگی انجام داد آن هم حضور بانوان در ورزشگاه آزادی بود. امروز حتی همسر من هم در بین تماشاگران بود و خیلی از این اتفاق خوشحال هستیم.

پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد این تیم و حضور بانوان در ورزشگاه آزادی عنوان کرد: استقلال پیروز میدان بود اما انتظار داشتم قوی تر از این ظاهر می شد و مس را با اختلاف 3 یا 4 گل شکست می داد تا شرایط بهتری در جدول داشته باشد. من  زمانی که بازیکن بودم خیلی دوست داشتم همسرم و خانواده ام در ورزشگاه حضور پیدا کنند که این موضوع اتفاق تیافتاد و تا ابد برای من حسرت باقی ماند، اما من خوشحالم که این اتفاق امروز هم افتاد تا نشان دهیم دارای فرهنگ بزرگی هستیم و میتوانیم بهتر از همیشه باشیم.

او در پایان خاطر نشان کرد: استقلالی که من دوست دارم هنوز نمایان نشده است، با تفرات و کادر فنی که استقلال دارد باید خیلی بهتر از این ها ظاهر شود بتواند در برابر حریفان خود با قدرت بازی کند. استقال فوتبال ضعیفی را ارائه می دهد، اگر استقلال خودش باشد باید در هر بازی به حریفان خود 3 یا 4 گل بزند.

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

فرشید سمیعی: صدا و سیما حق پخش نمی دهد هیچ، اسپانسرهای استقلال را هم سانسور می کند

سعید فتاحی: نمی خواستیم دشمن شاد کن باشیم؛ وزیر ورزش پیگیر حق ما از صدا و سیما باشد!

هفته سوم لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از پیروزی مقابل مس کرمان؛ فعلا حق مصاحبه نداریم!

باشگاه استقلال در خصوص نحوه تصویربرداری بازی با مس و رفتار غیر حرفه‌ای صدا و سیما اطلاعیه صادر کرد

هفته سوم لیگ برتر/ ساپینتو در نشست خبری شرکت نکرد؛ مدیر رسانه ای استقلال: صدا و سیما به ما توهین می‌کند

هفته سوم لیگ برتر/ در شب تاریخی آزادی، استقلال مس را شکست داد؛ یامگا زن و مرد را به وجد در آورد!

هفته سوم لیگ برتر/ تساوی استقلال مقابل مس کرمان در نیمه نخست؛ ناامید کننده و دیگر هیچ..!

هفته سوم لیگ برتر/ ترکیب تیم فوتبال استقلال مقابل مس کرمان؛ آبی‌پوشان مقابل بانوان هوادار خود برد می‌خواهند!

هفته سوم لیگ برتر/ نشست خبری ریکاردو ساپینتو پیش از دیدار با مس کرمان: حریفان منتظر یک اشتباه ما هستند تا گلزنی کنند؛ نمی خواهم اعتقادی به جادوگری داشته باشم

اطلاعیه باشگاه استقلال در خصوص حضور بانوان در مصاف تیم‌های استقلال و مس کرمان صادر شد

اطلاعیه باشگاه استقلال/ فریب سودجویان را نخورید؛ در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه تابع مسئولان هستیم 

داوران هفته سوم لیگ برتر 01/02 مشخص شدند؛ داور اهل گنبد کاووس قاضی دیدار استقلال و مس کرمان!

دیدگاه‌ها  
behnam Ghassemi
0 #1 behnam Ghassemi 1401-11-16 15:22
با عرض سلام و شادباش به كليه بانوان كشورم و به ويژه بانوان هوادار تيم محبوب استقلال
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار