ریکاردو ساپینتو

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از بازی با مس کرمان شرکت نکرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، همانند دیدار هفته نخست استقلال در ورزشگاه آزادی، مدیر رسانه‌ای این تیم پس از برتری مقابل مس کرمان با حضور در سالن کنفرانس خبری اعلام کرد در صورت حضور دوربین‌های تلویزیونی به دلیل حق پخش، کنفرانس ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) برگزار نمی‌شود اما اگر دوربین های تلویزیون سالن را ترک کنند، کنفرانس برگزار خواهد شد. با عدم خروج دوربین های تلویزیونی ساپینتو هم به کنفرانس خبری نیامد و این برنامه لغو شد..

محمدحسین زرندی مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال در کنفرانس خبری و در غیاب ساپینتو صحبت ها و گلایه هایی کرد که در ادامه می خوانید:
 
 
* دوربین صدا و سیما بیرون نرود ساپینتو به نشست خبری نمی آید
همانطور که در جریان هستید و باشگاه استقلال هم چندین بار اعلام کرده، به خاطر مسئله حق پخش بین باشگاه و صدا و سیما، تا زمانی که دوربین‌های تلویزیونی در سالن کنفرانس حضور داشته باشند، آقای ساپینتو به نشست خبری نمی‌آید. آقای آجورلو در فوتبالی که حق پخش پرداخت نمی‌شود، تلاش می‌کنند از سایر مسیرها درآمدزایی ‌کنند اما با مدلی که بازی امروز پخش شد، بی‌احترامی به هواداران استقلال بود و جلوی درآمدزایی به حق باشگاه‌ها گرفته می‌شود.
* این سبک فوتبال پخش کردن را هیچ کجای دنیا نمی بینید
باشگاه سخت تلاش می‌کند تا اسپانسر جذب کند. آیا نمونه دیگری این سبک پخش تلویزیونی در کشور دیگری دیده‌اید؟ این جفا در حق باشگاه استقلال و هوادارانش است. از زمانی که سوت بازی زده شد، هواداران استقلال بابت نوع پخش بازی نگران و ناراضی هستند. این سبک فوتبال پخش کردن و بستن تصاویر دوربین را هیچ کجای دیگر ندیده‌ام.
* چه کسی می خواهد پشت باشگاه استقلال باشد؟
دکتر آجورلو قبل از این بازی با آقایان پولادگر، ماجدی و درودگر صحبت کردند، اگر وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال حامی حق باشگاهی با ۳۰-۴۰ میلیون هوادار نباشد، چه کسی می‌خواهد پشت باشگاه باشد؟
* صدا و سیما به هواداران استقلال بی احترامی می کند
جدا از ظلمی که در حق باشگاه استقلال می‌شود، این مدل از پخش تلویزیونی کج سلیقگی در حق هواداران استقلال است. امیدوارم این کج سلیقگی برطرف شود چرا که این بی‌احترامی به هواداران استقلال است. این کار چوب لای چرخ فوتبال است.
* نمی خواستیم نیمه دوم بازی کنیم
ما واقعا نمی‌خواستیم نیمه دوم بازی کنیم چرا که هواداران پیغام‌های زیادی درباره این سبک پخش تلویزیونی برای ما فرستادند. این تصمیم مشترک باشگاه یعنی مدیریت و بازیکنان بود اما به خاطر هوادارانی که منتظر نیمه دوم بودند، ما به زمین آمدیم.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

باشگاه استقلال در خصوص نحوه تصویربرداری بازی با مس و رفتار غیر حرفه‌ای صدا و سیما اطلاعیه صادر کرد

فرشید سمیعی: وزیر حق دخالت در فوتبال را ندارد؛ حق پخش یکی از الزامات AFC است

سعید فتاحی: در بازی با سپاهان صدا و سیما از روی لجبازی تبلیغات دور زمین را نشان نداد!

باز هم آجورلو از حق استقلال کوتاه نیامد/ درگیری لفظی با درودگر برای تبلیغات محیطی

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار