حواشی دیدار استقلال و شهر خودرو

تیم داوری دیدار استقلال(تاج) و شهرخودرو برای ورود به ورزشگاه آزادی دچار مشکل شد.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال(تاج) ایران و شهر خودرو (پدیده) مشهد از ساعت 20:40 امشب دوشنبه(19 اردیبهشت 1401) از هفته بیست و ششم لیگ برتر فصل 1400/1401 در ورزشگاه آزادی تهران و با حضور 20 هزار تماشاگر برگزار شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

           

*تیم داوری این مسابقه برای ورود به ورزشگاه مقابل درب تونل دچار مشکل شد. به دلیل اینکه از تیم داوری تنها کمک داور دوم کارت به همراه داشت، مسئولان انتظامی از ورود داوران جلوگیری کردند. در این بین حسن اکرمی داور مسابقه به جروبحث با مأموران حراست پرداخت. ممانعت از ورد داوران به داخل ورزشگاه ناراحتی و دلخوری آن‌ها را در‌ پی داشت و آن‌ها به نیروهای حراست اعلام کردند باید هرچه زودتر وارد استادیوم شوند. در ادامه حضور هدایت ممبینی و وساطت او برای هماهنگی‌های لازم باعث شد تا داوران مسابقه پس از دقایقی معطلی وارد ورزشگاه شوند. 

* داود سید عباسی سرمربی شهرخودرو نیز با حضور مقابل در تونل پس از انجام هماهنگی لازم، یکی از اقوام خودش را به داخل ورزشگاه برد.

حواشی دیدار استقلال و شهر خودرو

* یک‌ هوادار معلول استقلال در کنار نیمکت این تیم نظاره گر تمرین شاگردان مجیدی پیش از بازی بود.

* تیم شهرخودرو زودتر از بازیکنان استقلال برای گرم کردن وارد زمین شد. این در حالی بود که دروازه‌بان‌های استقلال زیر نظر بهزاد غلامپور مشغول گرم کردن بودند.

* صالح حردانی، سعید مهری، زبیر نیک نفس، آرمان رمضانی، عزیزبک آمانوف، ابوالفضل جلالی، سبحان خاقانی و سینا سعیدی فر، نیمکت نشینان استقلال در این دیدار هستند.

* حدود ۱۵هزار هوادار روی سکوهای ورزشگاه آزادی مشغول تشویق استقلال و بازیکنان این تیم هستند. حدود ۵۰نفر از هواداران شهر خودرو نیز در ورزشگاه حضور دارند.

حواشی دیدار استقلال و شهر خودرو

* کانون هواداران تیم فوتبال اسنقلال(تاج) لباس پرچم مانند فرهاد مجیدی را بر روی سکوها پهن کرده است.

* سیدحسین حسینی دروازه‌بان اول آبی‌ها که در این بازی محروم است، هنگام گرم کردن تیم با لباس شخصی کنار زمین حاضر شد و مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

* فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو در ورزشگاه آزادی حاضر و اعلام کرد به عنوان هوادار این تیم آمده‌ام. اسماعیل حیدرپور مدیرعامل باشگاه مشهدی نیز در جایگاه ویژه به تماشای این بازی نشست.

* پس از پایان دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن با تساوی یک بر یک، هواداران استقلال به شدت شادی کردند و سرود قهرمانی سر دادند.

* پیش از شروع بازی هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر گرامی داشته شد.

حواشی دیدار استقلال و شهر خودرو

* بازیکنان استقلال پیش از سوت شروع مسابقه به سمت هواداران رفتند و از حضورشان تشکر‌ کردند. شاگردان مجیدی سپس حلقه اتحاد زدند.

* در دقیقه ۲۴ شادروان منصور پورحیدری توسط هواداران استقلال تشویق شد.

* تعداد هواداران استقلال در ورزشگاه به حدود ۴۰هزار نفر رسید.

* در دقیقه ۳۸، برخورد یامگا با بازیکن حریف منجر به سرنگونی او در کنار‌محوطه جریمه شهر خودرو شد. در این لحظه فرهاد مجیدی به تصمیم داور برای ادامه بازی به شدت اعتراض کرد. در ادامه تکل بازیکن استقلال برای پس‌ گرفتن توپ باعث اعلام خطا به سود تیم حریف شد که عصبانیت مجیدی را بیشتر کرد. هواداران استقلال نیز در واکنش به این ماجرا علیه داور شعار دادند.

* در دقیقه ۴۰، بازیکن شهرخودرو در نیمه استقلال به زمین افتاد تا هواداران آبی به وقت کشی تیم حریف اعتراض کنند.

* پس از پایان نیمه اول و هنگام خروج تیم‌ها از زمین بهزاد غلامپور با ناراحتی زیاد نکته‌ای را به وریا غفوری تذکر داد.

* سعید فتاحی معاون اجرایی باشگاه استقلال در جایگاه ویژه تماشاگر بازی شد. همچنین فراز فاطمی مهاجم اسبق استقلال نیز در ورزشگاه حضور دارد.

* سید حسین حسینی دروازه‌بان محروم استقلال که در ورزشگاه حضور دارد، با شور و هیجان زیاد تماشاگر تلاش هم‌تیمی‌هایش است.

* ضربه سر خطرناک محمد دانشگر در دقیقه ۶۳ با واکنش خوب دروازه‌بان شهرخودرو راهی‌کرنر شد تا افسوس شدید فرهاد مجیدی و هواداران استقلال را در‌پی داشته باشد.

* در دقیقه ۶۶ پاس عمقی اما بی دقت بازیکن شهرخودرو، عصبانیت شدید داود سیدعباسی از شاگردش را به همراه داشت.

* در دقیقه ۷۴ احسان حسینی بازیکن شهرخودرو برای تعویض لنگ لنگان از زمین خارج شد که در این صحنه هواداران استقلال که اعتقاد به وقت کشی داشتند، به شدت علیه او فحاشی کردند.

* رودی ژستد، مهاجم تیم فوتبال استقلال در دقیقه 75 با کارت زرد داور جریمه شد. این چهارمین کارت زرد این بازیکن بود و به همین دلیل ژستد در بازی بعدی تیمش غایب خواهد بود. تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر روز شنبه، 24 اردیبهشت ماه در خوزستان مقابل فولاد قرار خواهد گرفت.

* در دقیقه ۸۳ شوت خطرناک رمضانی به تیرک دروازه شهرخودرو خورد و به بیرون رفت تا افسوس زیاد هواداران استقلال را در‌ پی داشته باشد. پس از این صحنه دروازه‌بان تیم مشهدی روب زمین افتاد و تحت مداوا قرار گرفت تا اعتراض دوباره هواداران استقلال به وقت کشی را در پی داشته باشد.

* در دقیقه ۸۹ کنترل عالی حسین زاده با ضربه برگردان او در محوطه جریمه شهرخودرو همراه شد اما توپ دوباره به تیرک دروازه تیم مشهدی خورد. توپ برگشتی را رمضانی وارد دروازه کرد تا سکوهای ورزشگاه منفجر شوند.

* پس از این گل بازیکنان استقلال به سمت سکوها رفتند تا در کنار هواداران به شادی و خوشحالی بپردازند. در این لحظه فرهاد مجیدی و بیژن طاهری یکدیگر را در آغوش گرفته و به شادی پرداختند.

* پس از گل استقلال، هواداران این تیم با روشن کردن نور گوشی‌های همراه جلوه زیبایی را در ورزشگاه ایجاد کرده و سرود قهرمانی سردادند.

* دیدار دو تیم استقلال(تاج ایران) و شهر خودرو (پدیده) مشهد از هفته بیست و ششم لیگ برتر با یک گل به سود شاگردان مچیدی به پایان رسید.

حواشی دیدار استقلال و شهر خودرو

* فرهاد مجیدی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل شهرخودرو در نشست خبری حضور پیدا کرد. شهاب مرتضوی، هوادار مبتلا به سندروم داون استقلال که چند روز پیش در تمرینات این تیم هم حاضر شده بود مجیدی را در نشست خبری همراهی کرد.

* سرمربی استقلال(تاج) در پایان نشست خبری خطاب به خبرنگاران اظهار داشت:

شهاب جان لطف کرد و به تمرین ما آمد و من هم به وی قول دادم که اگر برنده شویم می‌تواند با من به نشست خبری بیاید. حالا اگر اجازه دهید یک دقیقه هم آقا شهاب صحبت کند. در ادامه شهاب مرتضوی نظراتش را درمورد بازی امروز و سایر بازی‌های استقلال برای خبرنگاران مطرح کرد.

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و ششم لیگ برتر/فرهاد مجیدی: فقط امشب وقت شادی داریم؛ روحیه جنگندگی بازیکنانم همان چیزی است که میخواهم

هفته بیست و ششم لیگ برتر/ شیر مادر و نان پدر حلالت آرمان؛ شهرخودرو هم مقابل استقلال قهرمان زانو زد!

هفته بیست و ششم لیگ برتر/ تساوی استقلال و شهر خودرو در نیمه نخست؛ برای قهرمانی باید بهتر از این بود

هفته بیست و ششم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل شهر خودرو؛ طلسم تساوی ها در آزادی پایان می یابد؟

هفته بیست و ششم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل شهر خودرو؛ طلسم تساوی ها در آزادی پایان می یابد؟

هفته بیست و ششم لیگ برتر/ صالح مصطفوی: برای بازی با شهر خودرو کاملاً آماده ایم؛ ماجدی به دنبال جاعلان تیم سیرجانی باشد

داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر 00/01 مشخص شدند؛ داور گنبد کاووسی قاضی دیدار استقلال و پدیده!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار