فرهاد مجیدی

مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: اینکه تا دقیقه 90 برای پیروزی می جنگیم و روحیه جنگندگی را در وجود بازیکنانم میبینم برایم بسیار خوشحال کننده است.   

     

به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پس از دیدار مقابل پدیده (شهرخودرو مشهد) از هفته بیست و ششم لیگ برتر سرکت کرد و صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

  

* روحیه جنگندگی بازیکنانم همان چیزی است که میخواهم

همانطور که پیش بینی می کردیم بازی بسیار سخت و پرفشاری برای ما بود. واقعیت این است که شهرخودرو نسبت به نیم فصل اول خیلی بهتر شده و پیشرفت کرده است. به سیدعباسی تبریک می‌گویم که تیمش در طول 90 دقیقه با نظم بازی کرد و کار را برای ما سخت کردند. به بازیکنانم تبریک می‌گویم. این همان روحیه جنگندگی است که دوست دارم تا دقیقه 90 در استقلال ادامه داشته باشد. از شاگردانم تشکر می‌کنم.

* هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده و 4 بازی باقی مانده است

بازیکنانم می‌توانند امشب بسیار خوشحال باشند، اما فردا که به تمرین ریکاوری می‌آیند باید تمام تمرکز خود روی تمرین بگذارند و به بازی بعدی مقابل فولاد فکر کنند. هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده و 4 بازی باقی مانده است و ما در بازی با فولاد همانطور بازی خواهیم کرد که در بازی‌های قبلی تمرکز کرده بودیم. امیدوارم بتوانیم این روند را حفظ کنیم. از تماشاگران تشکر می‌کنم که تیم را حمایت کردند و از شاگردانم ممنون هستم که تا دقیقه 90 دست از تلاش برنداشتند.

 * بازیکنانم باید مدل استقلال بازی کنند

چه زمانی که برنده بودیم و البته در این فصل هنوز باختی نداشتیم حرف من با بازیکنان این بوده که مدل استقلال بازی کنند.این همان مدل استقلالی است که تماشاگران تا دقیقه 90 می‌نشینند و منتظر پیروزی تیم‌شان هستند. سهم عمده را در این موفقیت شاگردانم دارند.

* شهر خودرو در فاز دفاعی بسیار عالی و با نظم بود

طبیعی است. شما نکات منفی تیم شهرخودرو را می‌بینید و من نکات مثبت این تیم را هم می‌بینم. آنها در فاز دفاعی بسیار عالی و با نظم بودند. آنها یکی از بانظم‌ترین تیم‌هایی بودند که مقابل آنها بازی کردیم. این پیشرفت هم به دلیل حضور سیدعباسی است که با این تیم بسیار خوب کار کرده است. آنها در زمین حریف بازی می‌کردند و یک امتیاز هم برایشان خوب بود. روند بازی طبیعی بود، اما شاگردانم تا دقیقه 90 تلاش کردند و توانستند به پیروزی برسند.

* فقط امشب وقت شادی داریم

همان‌هایی که در رختکن گفتم. فقط امشب وقت شادی داریم و از فردا تمرکز روی تمرین است و کسی نباید درمورد بازی شهرخودرو صحبت کند. ممکن است در جلسه آنالیز نقاط ضعف‌مان را به بازیکنان نشان دهیم ونقاط قوت را هم بررسی کنیم، اما کسی حق ندارد از فردا به این بازی فکر کند. بازیکنان باید برای بازی با فولاد تمرکز کنند، چون هر 4 بازی آینده ما سخت است.

* فعلاً تمام تمرکز ما برای بازی با فولاد است

از ابتدا طرز تفکر من و کادر فنی این بود که بازی به بازی پیش برویم. فعلاً تمام تمرکز ما برای بازی با فولاد است و کاری به نتیجه سایر تیم‌ها نداریم و کار خودمان را می‌کنیم.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

هفته بیست و ششم لیگ برتر/ شیر مادر و نان پدر حلالت آرمان؛ شهرخودرو هم مقابل استقلال قهرمان زانو زد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار