مربی بی اخلاق پرسپولیس

کمیته انضباطی آرای مربوط به اتفاقات مسابقه تیم‌های فوتبال پیروزی(پرسپولیس) و استقلال(تاج) را صادر کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، در حالی که همه اهالی فوتبال منتظر رای شدید کمیته انضباطی علیه یحیی گلمحمدی مربی بی اخلاق تیم دوم پایتخت بودند متاسفانه با مماشات کمیته انضباطی رای این فرد فقط به 4 جلسه تبدیل شد تا بار دیگر ثایت شود فدراسیون فوتبال در اختیار کدام باشگاه قرار دارد!

چه فرقی بین ساکت الهامی و یحیی گلمحمدی وجود دارد که یکی 6 ماه محرومیت مواجه شود و دیگری با فشردگی مسابقات 1 ماه محروم شود؟

یا محرومیت بهزاد غلامپور به چه دلیل اینگونه صادر شده آن هم وقتی شروع کننده درگیری ( مهدی ترابی) حتی با تذکر هم مواجه نشده است؟

این آرای مضحک و خنده دار مطمئنا به جلسه مدیرعامل باشگاه مذکور و وزیر ورزش نیز ارتباط دارد 

امیدواریم باشگاه استقلال سریعا به این آرای عجیب واکنش نشان دهد و بازهم شاهد پایمال شدن حقوق باشگاه مظلوم استقلال نباشیم.

اینکه رای مرتبط به سرمربی بی اخلاق تیم دوم پایتخت را قابل اعتراض گذاشته اند یعنی این رای مجددا در کمیته استیناف کم و مسئولین تیم مذکور به ریش فوتبال کشور بخندند!

به گزارش استقلال نیوز، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بر اساس اعلام کمیته انضباطی در دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال از هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور که 26 اسفند 1400 برگزار شد، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی و شش جلسه محرومیت از همراهی تیم در مسابقات لیگ برتر که دو جلسه آن به مدت یک سال تعلیقی است، محکوم شد که این رای قابل تجدیدنظرخواهی است.

همچنین باشگاه پرسپولیس به دلیل مسئولیت تضامنی در قبال رفتار اعضا و همینطور سوء رفتار تیمی ناشی از 6 اخطار به ترتیب مطابق با ماده 50 و 58 مقررات انضباطی به پرداخت دویست میلیون ریال و دویست و چهل میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در دیگر بخش آرای مربوط به این بازی بهزاد غلامپور مربی تیم استقلال به دلیل بدرفتاری در قبال بازیکن مقابل به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم در لیگ برتر و پرداخت دویست میلیون ریال محکوم شد.باشگاه استقلال نیز به دلیل مسئولیت تضامنی در قبال رفتار اعضا مطابق با ماده 50 مقررات انضباطی به پرداخت دویست میلیون ریال محکوم شد.

همچنین کلیه آرای مرتبط با این مسابقه به جز محرومیت سرمربی باشگاه پرسپولیس قطعی است.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 


اخبار مرتبط:

هفته بیست و سوم لیگ برتر/ حواشی دربی نود و هشتم: تاریخ سازی ژستد؛ هوچی گری یحیی جواب نداد!

هفته بیست و سوم لیگ برتر/ رودی ژستد جادوی فرهاد مجیدی؛ سیدعلی با نگرفتن پنالتی زهر خود را در دربی ریخت

کمیته انضباطی در خواب؛ لابی های گسترده مانع صدور رای مربی بی اخلاق؟

طلبکاران همیشه پر مدعا/ لزوم ورود کمیته اخلاق به بی اخلاقی های یحیی و بازیکنانش

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار