حواشی دربی نود و هشت

هواداران استقلال(تاج) پرچمی که عکس شماره 7 مجیدی در دوران بازیگری روی آن حک شده بود را روی یکی از سکوها پهن کردند.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های پیروزی(پرسپولیس) تهران و استقلال(تاج) ایران  از ساعت 17:30 امشب پنجشنبه(26 اسفند 1400) از هفته بیست و سوم لیگ برتر فصل 1400/1401 در ورزشگاه آزادی تهران و با حضور 20 هزار تماشاگر برگزار شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

           

** دیدار دو تیم پیروزی(پرسپولیس) تهران و استقلال(تاج) ایران در ساعت 17:30 آغاز شد.

*محمد دانشگر، ووریا غفوری و مهدی مهدی پور پیش از شروع بازی به سمت یحیی گل محمدی رفته و با سرمربی پرسپولیس خوش و بش کردند.

حواشی دربی نود و هشت

*یحیی گل محمدی پیش از آغاز بازی با فرهاد مجیدی برخورد گرمی داشت و با وی عکس یادگاری گرفت.

*تماشاگران هر دو تیم پرچم های بزرگی را قبل از شروع بازی روی سکوها باز کردند. پرسپولیسی ها پرچمی با نام این تیم و استقلالی ها پرچمی به زنگ آبی و مشکی را به نمایش گذاشتند.

*در همان ابتدای بازی روی یک صحنه خطا بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند که با وساطت داور قضیه به اتمام رسید.

*محمد محمدی، سرپرست تیم ملی امید و حجت کریمی، عضو هیات مدیره استقلال در ورزشگاه آزادی بازی دو تیم را تماشا می کنند.

** در دقیقه 7 بازی کوین یامگا در محوطه جریمه سرنگون شد که فرهاد مجیدی بعد از عدم اعلام پنالتی به شدت به داور اعتراض کرد. بعد از این اقدام نیمکت نشینان استقلال هم به نشانه اعتراض از جای خود بلند شدند و به داور چهارم اعتراض کردند.

حواشی دربی نود و هشت

** تماشاگران استقلال پرچمی که عکس شماره 7 مجیدی در دوران بازیگری روی آن حک شده بود را روی یکی از سکوها پهن کردند.

*در دقیقه 22 یاد و خاطره زنده یاد پورحیدری گرامی داشته شد. همچنین در دقیقه 24 تماشاگرن پرسپولیس زنده یاد هادی نوروزی را تشویق کردند.

*در اواخر نیمه اول داور به سود پرسپولیس خطایی نگرفت که این موضوع با عصبانیت شدید گل محمدی توام شد. سرمربی تیم پرسپولیس بعد از این صحنه دوباره چند دقیقه بعد به تصمیم داور اعتراض کرد و معتقد بود او به سود تیمش خطا نگرفته است.

*بعد از گل پرسپولیس احمد گوهری به سمت نیمکت پرسپولیس دوید و با لک و داوود فنایی به خوشحالی پرداخت.افشین پیروانی هم بعد از گل به سمت هواداران پرسپولیس رفت و با مشت  های گره کرده با آنها به خوشحالی پرداخت.

*بعد از پایان نیمه اول فرزاد مجیدی و بهزاد غلامپور دوان دوان به سمت داور رفته و به وی اعتراض کردند. بعد از این اتفاق غلامپور ضربه ای را به سینه مهدی عبدی بازیکن پرسپولیس زد. در ادامه فرزاد مجیدی با عسگری مرربی پرسپولیس درگیر شد. این مساله در مسیری که بازیکنان دو تیم راهی رختکن شدند اتفاق افتاد.

*دو بازیکن تاجیک پرسپولیس در بین دو نیمه به گرم کردن پرداختند.

*در حالی که دو تیم هنوز برای ادامه بازی در نیمه دوم وارد زمین نشده بودند احمد گوهری دقایقی زودتر برای تمرین با داوود فنایی وارد زمین شد.

*بعد از تعویض محمد دانشگر با نیک نفس هواداران استقلال دانشگر را تشویق کردند. فرهاد مجیدی هم به سمت این بازیکن رفت و دستش را روی سر دانشگر کشید. این بازیکن بعد از اینکه تعویض شد در اقدامی جالب پتویی را روی سر خود کشید و کنار نیمکت ذخیره ها نشست.

*در دقیقه ۶۲ بعد از هدر رفتن موقعیت استقلال، رامین رضاییان با عصبانیت فریاد بلندی سر علی نعمتی کشید و برخی نکات را به او متذکر شد.

*یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در یک صحنه شدیدا به داور برای نگرفتن هند بازیکن استقلال اعتراض کرد. درست چند دقیقه بعد گل محمدی نسبت به خطایی که علیه رامین رضاییان گرفته شد معترض شد و با عصبانیت بر سر داور فریاد کشید. در ادامه گل محمدی در اعتراض به تصمیم داور با دست به سر خود می کوبید.

*هواداران استقلال بعد از اعتراضات گل محمدی علیه وی شعار دادند.

*بعد از گل تساوی استقلال توسط ژستد گل محمدی و حمید مطهری چندین بار به داور بازی اعتراض کردند که سرمربی پرسپولیس بعد از اعترضات چند باره به داخل زمین رفت و با دست به سینه داور کوبید. گل محمدی اعتقاد داشت در صحنه گل استقلال داور به پرسپولیس اجازاه تعویض سید جلال حسینی را نداده و همان توپ تبدیل به گل شده است.

*بعد از اتفاقات جنجالی بین گل محمدی و داور سرمربی پرسپولیس از زمین اخراج شد.

*هواداران استقلال بعد از رفتار گل محمدی علیه وی شعار دادند.

** دیدار دو تیم پیروزی(پرسپولیس) تهران و استقلال(تاج) ایران با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

*گل استقلال را در دقیقه 82 رودی ژستد به ثمر رساند تا این بازیکن در جمع آبی‌پوشان تاریخ‌ساز شود. ژستد با گلزنی در دیدار مقابل پرسپولیس به اولین بازیکن خارجی تاریخ استقلال بدل شد که در دربی گلزنی کرده است.

*در پایان دربی 98 فرهاد مجیدی و رامین رضاییان با هم دست دادند.

*بازیکنان پرسپولیس سریعا به رختکن رفتند ولی بازیکنان استقلال در زمین ماندند و از تماشاگرانشان تشکر کردند.

*داوران اولین کسانی بودند که راهی رختکن شدند.

*رامین رضاییان تنها پرسپولیسی بود که در زمین ماند و به ابراز احساسات هوادارن پرسپولیس پاسخ داد. هواداران پرسپولیس نیز او را تشویق کردند.

*پس از پایان بازی هواداران استقلال نسبت به حرکات یحیی گل محمدی و همچنین صحنه مشکوک به پنالتی در نیمه اول به شدت اعتراض داشتند.

*حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره صحنه‌های داوری بازی امروز استقلال و پرسپولیس و همین طور صحنه‌ای که استقلالی‌ها اعتقاد به پنالتی داشتند، عنوان کرد:

دقیقه 8 بازی توپ وقتی ریباند می‌شود، بازیکن استقلال توپ را می‌زند و گوهری دروازه‌بان پرسپولیس نیز دفاع می‌کند. او نه با دست و نه با پا ضربه‌ای به یامگا نمی‌زند و سرجای خود ایستاده و مهاجم استقلال است که به توپ ضربه می‌زند به همین دلیل ادامه بازی بهترین تصمیم بود.

این کارشناس داوری درباره آفساید اعلام شده در همان ابتدای بازی، گفت: این صحنه به اشتباه آفساید اعلام شد. اخطارهای داده شده درست بود اما یک ایرادی که آقای سیدعلی داشت این بود که او آوانتاژ را در دستور کارش قرار نداده و برای همه صحنه‌ها سوت می‌زند. او می‌توانست در 2-3 صحنه آوانتاژ بدهد که این کار را نکرد.

درباره خطای مشکوک به هند عارف غلامی مدافع استقلال، عنوان کرد: توپ به دست غلامی برخورد کرد اما در ابتدا به سینه او خورد و در خصوص مدافع ادامه بازی که داور اعلام کرد درست بود اما این قضیه در خصوص مهاجم فرق دارد و در هر صورت هند است.

این کارشناس داوری درباره اعتراضات یحیی گل‌محمدی و اخراج او، خاطرنشان کرد: گل استقلال درست بود و ژستد در وضعیت آفساید نبود. البته یک مهاجم دیگر استقلال در آفساید بود اما او گل را نزد. اعتراضات یحیی فکر می‌کنم به این خاطر بود که اجازه تعویض به او داده نشد چون او یک مدافع کم داشت و می‌خواست سیدجلال را به بازی بیاورد. او باید اخراج می‌شد که داور به درستی کار را انجام داد.

سلیمانی همچنین درباره اخطارهای داده شده در بازی، گفت: بقیه اعتراضات هم باید کارت زرد داده می‌شد که فکر می‌کنم داور به مطهری کارت زرد داد.

*بعد از پایان این بازی، فرشاد فرجی و رضا اسدی بازیکنان پیروزی(پرسپولیس) تست دوپینگ دادند.

     

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و سوم لیگ برتر/ تعویض ژستد جادوی فرهاد مجیدی؛ سیدعلی با نگرفتن پنالتی زهر خود را در دربی ریخت

هفته بیست و سوم لیگ برتر/ شکست استقلال مقابل پیروزی در نیمه نخست، گل نزنی می‌خوری!

هفته بیست و سوم لیگ برتر/ حواشی پیش از دربی نود و هشتم: درب های آزادی زودتر از موعد باز شد؛ تشویق یزدانی و مرادمند با کنایه به مدافعان تیم ملی!

هفته بیست و سوم لیگ برتر/ ترکیب استقلال در دربی نود و هشت؛ ماموریت ویژه برای شکست سرخ‌پوشان!

هفته بیست و سوم لیگ برتر/ فرهاد مجیدی: خیلی ها از موفقیت من خوشحال نیستند؛ جادوی من دعای مادر پیرم است

داوران هفته بیست و سوم لیگ برتر 00/01 مشخص شدند؛ داور تهرانی قاضی دربی نود و هشتم!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار