حواشی پیش از دربی 98

برخی هواداران مدعی بودند بلیت‌های جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی را با قیمتی بیش از 500 هزار تومان خریداری کرده‌اند.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های پیروزی(پرسپولیس) تهران و استقلال(تاج) ایراناز ساعت 17:30 امشب پنجشنبه(26 اسفند 1400) از هفته بیست و سوم لیگ برتر فصل 1400/1401 در ورزشگاه آزادی تهران و با حضور 20 هزار تماشاگر برگزار شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

           

** در شرایطی که گفته بودند قرار است درهای ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۲ باز شود تعداد زیادی از هواداران دو تیم ساعت ها قبل از این زمان پشت درهای  پارکینگ های ورزشگاه برای ورود به استادیوم منتظر ماندند. با توجه به حجم ترافیک در محوطه اطراف ورزشگاه آزادی ساعت ۱۰:۵۵ در پارکینگ های شماره 4 و 5 ورزشگاه باز شد تا طرفدارانی که پشت در مانده بودند وارد استادیوم شوند.با وجود باز شدن در های پارکینگ ها هواداران پس از ورود باید دقایقی صبر کنند تا پس از بررسی بلیت و کارت ملی مجوز حضور در ورزشگاه را به دست آورند.  همچنین مسئولان انتظامی از هوادارانی که بدون بلیت به این محل آمده بودند خواستند تا ورزشگاه را ترک کنند.

حواشی پیش از دربی 98

** بسیاری از هوادارانی که قبل از باز شدن پارکینگ ها خود را به ورزشگاه آزادی رسانده بودند شهرستانی بوده و از شهرهایی مثل سنندج، شیراز، تاکستان، چابهار، قزوین، بابلسر، مشهد، اراک و ... به تهران سفر کردند.

** بساط فروش پرچم های استقلال و پرسپولیس هم داغ است.

** در شرایطی که حدودا درهای پارکینگ‌های ورزشگاه آزادی از ساعت 10:55 امروز برای ورود هواداران پرسپولیس و استقلال در این مجموعه باز شد با گذشت حدود یک ساعت از این زمان همچنان حدود 1500 طرفدار دو تیم منتظر مانده اند تا پس از استقرار عوامل کنترل بلیت هواداران و بررسی مشخصات تماشاگران مجوز به ورود به ورزشگاه را کسب کنند.

** برخی از هواداران استقلال با کری‌خوانی برای بازیکنانی مثل شجاع خلیل‌زاده،‌حسین کنعانی‌زادگان و سیدجلال حسینی دو مدافع آبی‌پوشان یعنی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند که برای گذراندن خدمت سربازی از استقلال جدا شده‌اند را تشویق کردند.

** مأموران انتظامی برای جلوگیری از ازدحام در خیابان ورزشگاه از هواداران خواستند در این محل تجمع نکنند و در فضای سبز بلوار روبه‌روی سالن 12 هزار نفر استراحت کنند.

** تعدادی از هواداران پرسپولیس که از مازندران به تهران سفر کردند از یحیی گل‌محمدی خواستند با بازی دادن به مهدی عبدی بازیکن مازنی پرسپولیس شانس گلزنی تیمش را در این مسابقه را افزایش بدهند.

** مسؤولان انتظامی برای ایجاد نظم در ورزشگاه از پلیس اسب‌سوار استفاده کردند. آنها همچنین از هواداران خواستند ماسک‌های خود را از روی صورت‌شان برندارند تا پروتکل‌های بهداشتی به شکل دقیق‌تری رعایت شود.

حواشی پیش از دربی 98

** پس از گذشت حدود یک ساعت از ورود هواداران استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه آزادی، بررسی بلیت آنها آغاز شد و حدود ۲ هزار طرفدار به نوبت مجوز ورود به داخل استادیوم و استقرار در جایگاه خود را کسب کردند.

** ماموران انتظامی از هواداران خواستند از همراه داشتن اقلام ممنوعه و محترقه خودداری کنند در غیر این صورت با رویت این موارد برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

** یکی از ماموران انتظامی که با در دست داشتن بلندگویی از هواداران درخواست می‌کرد ماسک بزنند، ماسک خود را از روی صورتش برداشته بود.

** رویت دود غلیظی اطراف ورزشگاه آزادی سبب تعجب هواداران شده بود.

** در فاصله حدود 4 ساعت تا آغاز دیدار پرسپولثیس و استقلال حدود 1500 هوادار روی صندلی‌های ورزشگاه آزادی نشسته و مشغول کری‌خوانی برای تیم رقیب و تشویق تیم محبوب‌شان هستند.

** شدت وزش باد در ورزشگاه آزادی سبب افتادن تابلوهای تبلیغات محیط اطراف زمین شد.

** منطبق نبودن بارکد بلیت برخی هواداران با دستگاه گیت الکترونیک معضلاتی را برای آنها ایجاد کرده بود و به نظر می‌رسید برخی گیت‌ها دچار اختلال شده است.

** با توجه به فرا رسیدن نیمه شعبان در برخی از بخش‌های ورزشگاه آزادی مولودی‌ پخش می‌شد.

حواشی پیش از دربی 98

** برخی افراد مدعی بودند بلیت‌های جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی را با قیمتی بیش از 500 هزار تومان خریداری کرده‌اند.

** به گزارش اخبار شرکت‌ها، مرجع پوشش بیمه‌ای شهرآورد تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر مشخص شد.
آخرین دربی قرن در فاصله سه روز مانده تا سال 1401 و ورود به قرن جدید با پوشش بیمه‌ای شرکت بیمه رازی برگزار می‌شود. در این مسابقه حساس، ورزشگاه آزادی، تماشاچیان و داوران مسابقه تحت پوشش بیمه این شرکت قرار دارند.در فاصله حدود سه ساعت تا آغاز دیدار پرسپولیس و استقلال، ترافیک زیادی پشت در پارکینگ‌های ورزشگاه آزادی ایجاد شده است‌.

حواشی پیش از دربی 98

*در فاصله حدود سه ساعت تا آغاز دیدار پرسپولیس و استقلال، ترافیک زیادی پشت در پارکینگ‌های ورزشگاه آزادی ایجاد شده است‌.

** برخی افراد قصد وارد کردن نارنجک به داخل استادیوم را داشتند که ماموران انتظامی با شناسایی آنها مانع این اقدام شدند.

** نیروی انتظامی با برقراری ایستگاه صلواتی از تماشاگران پذیرایی کرد. 

** سازمان هلال احمر نیز با نصب یک ایستگاه برای خدمت رسانی به طرفداران دو تیم آماده شد.

** حدود 100 نفر با وجود بلیت نداشتن، همچنان در محوطه ورزشگاه حضور دارند تا شاید بتوانند مجوز ورود به استادیوم را کسب کنند.

** حدود 7 هزار نفر در فاصله سه ساعت مانده تا شروع بازی روی صندلی ها نشسته‌اند‌.

** کریم باقری از سه روز پیش به علت داشتن علائم مشکوک به ویروس کرونا در تمرینات تیم غایب بود و پس از انجام تست ‌PCR مشخص شد به کرونا مبتلا شده است. بدین ترتیب شماره ۶ سابق سرخپوشان که سابقه گلزنی در دربی پایتخت را نیز دارد، غایب نیمکت پیروزی(پرسپولیس) در بازی امروز است.

** سیدمهدی سیدعلی، داور دربی ساعت 14:55 دقیقه همراه با کمک‌های خود به ورزشگاه آمد و لحظاتی بعد وضعیت زمین و تور دروازه ها را بررسی کرد.

** در فاصله حدود دو ساعت مانده تا شروع بازی نزدیک به 15 هزار هوادار در ورزشگاه حضور داشتند.

** استفاده دو هوادار استقلال از پتوی قرمز رنگ برای در امان ماندن از سرما سبب اعتراض سایر هواداران این تیم شد.

** پخش آهنگ‌های شاد در استادیوم آزادی سبب به وجد آمدن طرفداران دو تیم شد‌. البته در این میان آنها از کری‌خوانی علیه یکدیگر هم غافل نبودند.

** موسی سلامت، جانباز معروف پرسپولیسی‌ها هم با در دست داشتن قاب نقاشی منقش به چهره یحیی گل محمدی که کنار آن عبارت"یحیی تنها نیست" درج شده بود به ورزشگاه آمد.

** اعلام خبر غیبت کریم باقری روی نیمکت پرسپولیس در بازی این تیم سبب تعجب هواداران سرخ‌پوش شد. البته در این میان تعدادی از طرفداران استقلال هم نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

** بیژن طاهری در خصوص دربی 98 اظهار داشت:

بعد از دو سال و اندی تماشاگران آمده‌اند و امیدوارم بازی خوب و جذابی برگزار شود که همه لذت ببرند.

سرپرست استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود با توجه به شرایط جدول مساوی هم برای استقلال بد نیست، عنوان کرد: دو هفته پیش گفتم تا پایان فصل 3 بازی داریم که امیدوارم هر 9 امتیاز آن‌ها را بگیریم. تا الان 6 امتیاز را گرفته‌ایم و به امیدخدا سه امتیاز بازی امروز را هم بگیریم تا بار قهرمانی را ببندیم.

طاهری در مورد اینکه حضور هواداران در ورزشگاه می‌تواند به تیم استقلال کمک کند، گفت: صددرصد. امیدوارم امروز همه از این فوتبال لذت ببرند. پیش بینی نمی‌کنم ولی شرایطمان خوب است. محروم و مصدوم هم نداریم. همه خوب، سالم و آماده هستند.

*اعضای تیم پرسپولیس برای برگزاری دربی پایتخت حدود ساعت 15:45 وارد ورزشگاه شدند.

*زمانی که حامد پاکدل قبل از شروع بازی قصد مصاحبه با رسانه‌ها را داشت فرشاد فرجی با کشیدن پیراهن مهاجم پرسپولیس مانع از گفت‌وگوی وی شد.

*هواداران پرسپولیس پس از ورود اعضای این تیم به ورزشگاه به شدت تیم محبوب خود و یحیی‌ گل‌محمدی را تشویق کردند البته سرخ‌پوشان توسط هواداران تیم رقیب هو شدند.

*اتوبوس تیم استقلال حدود 20 دقیقه پس از پرسپولیسی‌ها به ورزشگاه آمد و  بازیکنان اعضای کادر فنی این تیم مورد تشویق هواداران تیم خود قرار گرفتند.

*باز شدن یک پرچم بزرگ در جایگاه هواداران پرسپولیس سبب واکنش منفی و فحاشی استقلالی‌ها شد.

*با توجه به فرا رسیدن نیمه شعبان قبل از شروع مسابقه تعداد زیادی از هواداران با گروه مولودی‌خوانی و تواشیح  به اجرای برنامه پرداختند.

*رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همراه با محمود خوردبین مشاور خود و سعید راد هنرمند پرسپولیسی به ورزشگاه آمدند و مورد تشویق قرار گرفتند. همچنین سعید فتاحی معاون اجرایی و معاون اقتصادی باشگاه استقلال نیز با حضور در ورزشگاه توسط هواداران تشویق شدند. سعید راد و درویش دقایقی با فتاحی خوش و بش کردند.

** محمد مومنی هم در خصوص حضورش در ورزشگاه آزادی با توجه به اینکه چندروز قبل اعلام کرده بود ممکن است دربی را نبیند، اظهار داشت:

به من گفتند بیا وگرنه نمی آمدم. وضعیت بازی را می‌بینیم. فکر می‌کنم تیم خیلی آماده است. بخشی از مطالبات را هم مدیریت پرداخت کرده است.

*حامد لک به هنگام ورود به زمین با بهزاد غلامپور مربی دروازه بان استقلال خوش و بش کرد.

*محمد پنجعلی در استادیوم آزادی تماشاگر دیدار دو تیم است.

*احمد گوهری بعد از ورود به زمین برای گرم کردن راهی دروازه شد اما بعد از تشویق هواداران پرسپولیس نزد آنها رفت و برایشان دست تکان داد.

*فرهاد مجیدی از روزبه چشمی بعد از مدت ها در خط هافبک استفاده کرده و زبیر نیک نفس و آمانوف را روی نیمکت قرار داده است.

*هنگام ورود پرسپولیس به زمن هواداران استقلال بازیکنان سرخپوش را هو کردند.

*حسین حسینی اولین بازیکن استقلال بود که وارد زمین شد. وی مورد تشویق هواداران این تیم قرار گرفت و لوگوی استقلال را بوسید. در ادامه علیرضا رضایی همین کار را تکرار کرد.

*روی نیمکت استقلال علیرضا رضایی، صالح حردانی، سعید مهری، زبیر نیک نفس، آرمان رمضانی، آمانوف، ژستد، سبحان خاقانی و ابوالفصل جلالی حضور دارند.

*روی نیمکت تیم پرسپولیس حامد لک، امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا، مهدی عبدی، علی شجاعی، حامد پاکدل، منوچهر صفروف و وحدت هنانوف نشسته اند.

*هنگام ورود بازیکنان تیم استقلال این بار تماشاگران پرسپولیس واکنش نشان داده و آبی پوشان را هو کردند.

*با وجودی که اعلام شد فقط 20 هزار تماشاگر مجوز ورود به ورزشگاه را دارند اما تا ساعت 17 بیش از 20 هراز نفر در استادیوم آزادی حضور دارند.

*رضا درویش دقایقی قبل از شروع بازی به میان تماشاگران این تیم رفت و برای دقایقی با آنها صحبت کرد.

*محمد مومنی عضو هیات مدیره استقلال و سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس در جایگاه ویژه حضور پیدا کردند.

*مهدی مهدیخانی مهاجم پرسپولیس که در لیست این تیم قرار ندارد در جایگاه ویژه حضور پیدا کرد.

*پس از ورود دراگان اسکوچیچ و دستیارانش به داخل ورزشگاه، سرمربی تیم ملی بدون اینکه همراهانش متوجه شوند وارد بخش CCIP استادیوم آزادی شد. در این لحظه هاشمیان و سایر مربیان تیم ملی در جایگاه ویژه نشسته بودند اما اسکوچیچ  پشت در CCIP  ایستاده و منتظر ورود به این جایگاه بود که ناگهان متوجه شد در جایی نشسته که دستیارانش در آنجا حضور ندارند.

*پیش از شروع بازی یک گروه سرود اقدام به اجرای برنامه برای تماشاگران حاضر در ورزشگاه کرد.

*یکی از تماشاگران که 500 هزار تومان برای تهیه بلیت هزینه کرده است پشت جایگاه ویژه به پر شدن شماره صندلی اش اعتراض کرد.

*پیش از شروع بازی از خانواده برخی شهدای مدافع حرم تجلیل شد.

** دیدار دو تیم پیروزی(پرسپولیس) تهران و استقلال(تاج) ایران در ساعت 17:30 آغاز شد.

     

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و سوم لیگ برتر/ ترکیب استقلال در دربی نود و هشت؛ ماموریت ویژه برای شکست سرخ‌پوشان!

هفته بیست و سوم لیگ برتر/ فرهاد مجیدی: خیلی ها از موفقیت من خوشحال نیستند؛ جادوی من دعای مادر پیرم است

داوران هفته بیست و سوم لیگ برتر 00/01 مشخص شدند؛ داور تهرانی قاضی دربی نود و هشتم!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار