مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان تیم استقلال(تاج) پس از تساوی مقابل پیروزی گفتند: حق ما در این بازی برد بود ولی متاسفانه نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم و تساوی هم برای ما نتیجه بدی نیست.

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از تساوی مقابل پیروزی، از هفته بیست و سوم لیگ برتر فصل 1400/1401، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

          

* زبیر نیک نفس

بازی جان‌داری بود. نیمه اول چند موقعیت خوب داشتیم که متأسفانه نزدیم. روی یک ضربه کاشته گل خوردیم که بد موقع و اواخر نیمه بود ولی توانستیم به بازی برگردیم. آمده بودیم بازی را ببریم. موقعیت‌های خوبی داشتیم که تبدیل به گل نشد. به هر حال خدا را شکر.

می‌توانند هر نظری که دوست دارند، داشته باشند.

بازی سنگینی بود و سیدعلی از پس آن خیلی خوب برآمد. بازی سختی بود ولی داوری مشکلی نداشت.

خدا را شکر امروز همه بچه‌ها خوب کار کردند. بازیکنان تعویضی هم مؤثر بودند. برای رودی که گل‌ زدن خیلی خوشحال هستم.

فقط به فکر بازی بعدی هستیم.

به هر حال پیش می‌آید و چیز خاصی نیست.


* ارسلان مطهری

در نیمه اول سوار بازی بودیم. در نیمه دوم بازی متعادل شد. خدا را شکر نتیجه‌ای بود که فکر کنم هواداران هم  از بازی لذت برند.

صحنه را اصلاً ندیدم که بخواهم در موردش صحبت کنم. باید بازبینی شود و کارشناسان نظر بدهند.

ما بیشتر بودیم؟ من در مورد این مسئله صحبت نمی‌کنم. تمرکزمان روی نتایج بازی‌های بعدی است. باید تمرکزمان را خیلی بالا ببریم تا این جایگاه را حفظ کنیم.


* رودی ژستد

ما باید مقابل پرسپولیس نمایش خوبی از خودمان نشان می‌دادیم. پرسپولیس تیم خوبی است. ما نشان دادیم که چقدر روحیه ، کاراکتر و شخصیت داریم. یک بر صفر عقب افتادیم ولی توانستیم به بازی بازگردیم.

نتیجه بازی خیلی خوب است زیرا اختلافمان هنوز 6 امتیاز است و همچنان در صدر جدول هستیم.


 

* صالح مصطفوی

بازی خوبی بود. تیم ما به ویژه در نیمه اول از لحاظ تاکتیکی سوار بازی بود و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم. تیم برتر میدان از نظر تاکتیکی بودیم. تصمیماتی که مجیدی برای این بازی اتخاذ کرده بود کاملاً جواب داد. موقعیت خیلی خوبی روی دروازه حریف ایجاد کردیم

روی یک ضربه ایستگاهی غافلگیر شدیم ولی در نیمه دوم با تعویض‌هایی که داشتیم به مرور تیم را تهاجمی‌تر کردیم. خدا را شکر تعویض‌ها جواب داد و گل مساوی به ثمر رسید ولی می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

وقتی دقیقه 9 پنالتی نمی‌گیرد، چه بگویم؟ باید کارشناسان داوری نظر بدهند. او تصمیم می‌گیرد چه برود یا بیاید. من راجع‌به داوری صحبت نمی‌کنم همه چیز مشخص بود.

فرهاد مجیدی تأکید دارد که بازی به بازی پیش برویم. هفت بازی باقیمانده هر بازی یک فینال است و اهمیت خاص خودش را دارد. همه مسابقات سنگین هستند. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که هر بازی بهترین عملکردمان را داشته باشیم.

خدا را شکر، برای ژستد خوشحال هستم.


 

* سعید فتاحی

بازی خوبی بود اما حق ما در این مسابقه برد بود نیمه اول چند گل نزدیم اما متأسفانه گل خوردیم. به هواداران‌مان تبریک می‌گویم که با صدرنشینی سال را تمام می‌کنیم. ان‌شاءالله در هر دو جام قهرمان می‌شویم.

کسی که باید  اعتراض کند باشگاه استقلال است اما دیدید که ما چقدر حرفه‌ای عمل کردیم و هیچ اعتراضی نداشتیم. به هر حال داور است و هیچ مشکلی هم نداشت. ما در نیمه اول یک صحنه مشکوک داشتیم و حالا هم یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه استقلال افتاد. آن توپی که ارسال بود اصلا رو به بیرون بود نه به داخل محوطه. بعید می‌دانم آن صحنه هند باشد  اما کارشناسان باید نظر بدهند.

هفت هفته از لیگ مانده و ما تلاش‌مان را می‌کنیم که قهرمان شویم.

اینکه گفتم بازی با تماشاگر باشد ما اعتراض داریم شما ببینید هواپیما با تمام ظرفیت سوار می‌کنند و یا کنسرت‌ با 3 هزار نفر در فضای بسته است. چرا ورزشگاه که فضای باز است 30 درصد باید جمعیت بیاید. حق این هوادار است که حداقل باید 70 درصد در ورزشگاه حضور داشته باشند. امیدوارم بعد از این هم بتوانیم از هواداران میزبانی کنیم و جشن قهرمانی را با آنها بگیریم.

یکی از درآمدزایی باشگاه‌ها بلیت‌فروشی است. میزبان هم باشگاه پرسپولیس بوده و قیمت‌ها را آنها تعیین می‌کنند.


 

* مهدی مهدی پور

ما هم یک مقدار به داور معترض بودیم، اما بازی سختی بود و هر داوری هم به جای سید علی بود همین اتفاق برایش می‌افتاد.

وی در مورد اینکه شانس قهرمانی تان با این تساوی بالا رفت، گفت: ما اصلا برای تساوی نیامده بودیم و شکل کارمان در نیمه اول هم این را نشان می‌داد. آمده بودیم که ببریم، اما متاسفانه برخلاف جریان بازی گل خوردیم، اما خوشبختانه گل مساوی را زدیم.


 

 

* عارف غلامی

پیشاپیش سال نو را تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خوبی برای همه باشد. بازی 90 دقیقه است و نمی‌توان گفت که ما بازی باخته را مساوی کردیم. بازی باخته به دیداری گفته می‌شود که داور سوت پایان آن را زده باشد.

فرصت‌های خیلی بیشتری نسبت به پرسپولیس داشتیم. بازی مساوی شد و خوشبختانه روند نباختن‌های ما ادامه پیدا کرد. در مسیر خوبی قرار داریم و امیدوارم به هدف خود برسیم.

غلامی درخصوص اعتراض پرسپولیسی‌ها به نحوه داوری سیدعلی، گفت: من درمورد تیم خودم صحبت می‌کنم. برای همه احترام قائل هستم. داوری خیلی خوب بود. بعد از حدود 2 سال بازی با تماشاگر برگزار شد. برای من به عنوان یک بازیکن سخت بود. چهارمین بازی بعد از مصدومیتم به دربی رسید.

مدافع تیم فوتبال استقلال درمورد صحنه‌ای که توپ به دستش برخورد کرد، گفت: صحنه را ندیدم. در قوانین جدید داوری اگر توپ به یکی از اعضای بدن مدافع برخورد کند و سپس به دست بخورد، خطای هند نیست. من صحنه را ندیدم!

وی درخصوص شانس قهرمانی استقلال در لیگ امسال، تصریح کرد: همانطور که کادر فنی بارها گفته که تا کاپ بالای دستان بازیکنان قرار نگیرد نمی‌توان از قهرمانی صحبت کرد. ما هدفی داریم و تمام بازیکنان و باشگاه وقتی به هدف‌مان رسیدیم درمورد آن صحبت خواهیم کرد.


 

 

* سیدحسین حسینی

بازی خوبی بود. پرسپولیس از دست ما در رفت. اگر توپ‌های نیمه اول گل می‌شدم می‌توانستیم با اختلال 2-3 گل برنده شویم.

وی در مورد اعتراض پرسپولیسی‌ها به گل استقلال گفت: فکر نکنم اتفاق خاصی افتاده باشد. اگر آنها معترضند، در نیمه اول هم یک پنالتی ما را نگرفتند. نیمه اول دروازه خالی را گل نزدیم. از این مساوی پرسپولیسی‌ها باید خوشحال باشند.

دروازه‌بان استقلال در خصوص اینکه اعضای تیم حریف به وقت‌کشی او در اواخر بازی اعتراض داشتند، عنوان کرد: آنها وقتی نیمه دوم شروع شد تا دقیقه 85 وقت‌کشی کردند، این هم در کنار آن! 

حسینی در مورد حفظ روند شکست‌ناپذیری استقلال در 23 هفته اظهار داشت: امسال تلاش زیادی کردیم همه ما یک هدف را دنبال می‌کنیم و ان‌شاءالله به آن موفقیت بزرگ برسیم. 

وی در خصوص اینکه ترابی اعلام کرده آرزوی حسینی مساوی در این بازی بوده است، گفت: آنها اگر بروند و یکبار دیگر خلاصه بازی را ببینند دروازه خالی ما گل نشد. آنها هم روی یک اتفاق گل زدند. اگر توپ‌های ما گل می‌شد باید با اختلاف 2-3 گل می‌بردیم.

دروازه‌بان استقلال در خصوص اینکه آیا عدالت بین استقلال و پرسپولیس برقرار است، اظهار داشت: همیشه سمت آنها بوده است!‌

اخبار استقلال

  

     


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و سوم لیگ برتر/ فرهاد مجیدی: خطا روی یامگا صددرصد پنالتی بود؛ باید تا آخرین هفته برای قهرمانی بجنگیم

هفته بیست و سوم لیگ برتر/ تعویض ژستد جادوی فرهاد مجیدی؛ سیدعلی با نگرفتن پنالتی زهر خود را در دربی ریخت

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار