فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: متاسفانه داور در نیمه اول یک پنالتی صد در صد برای ما نگرفت و خطای روی یامگا مطمئن باشید پنالتی بود و گلر حریف بی احتیاطی کرد.  

 

به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پی از دربی نود و هشتم که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

  

* پرسپولیس از تنها موقعیت خود استفاده کرد  

درمورد بازی باید بگویم که بازی بسیار خوبی بود. پیش‌بینی می کردم که بازی خوبی باشد. هواداران هر دو تیم از تماشای این مسابقه لذت بردند. استراتژی که برای این مسابقه درنظر گرفته بودیم بسیار خوب بود. در نیمه اول فرصت‌های زیادی برای زدن گل داشتیم، اما متاسفانه از آنها استفاده نکردیم و پرسپولیس از تنها موقعیت خود استفاده کرد و به گل رسید در ادامه با تغییر سیستم به گل رسیدیم و در کل بازی بسیار خوبی را دیدیم. هواداران استقلال و پرسپولیس که پس از مدت‌ها در ورزشگاه حضور داشتند، برنده این مسابقه بودند.

 * خطا روی یامگا صددرصد پنالتی بود

در نیمه اول باید کار را تمام می‌کردیم و موقعیت‌های بسیاری داشتیم. درباره داوری صحبت نمی‌کنم، اما به نظرم صحنه‌ای که روی کوین یامگا رخ داد، صددرصد پنالتی بود؛ چون دروازه‌بان پرسپولیس بی‌احتیاطی کرد. در نیمه اول می‌توانستیم نتیجه را برای خودمان داشته باشیم و نیمه دوم را کنترل کنیم، اما شرایط برعکس شد و حریف از تنها فرصت خود استفاده کرد. پیش‌بینی می‌شد دو تیم برای پیروزی به میدان بیایند و دو تیم تهاجمی بازی کردند. با این حال تیمی که بیشتر موقعیت داشت، ما بودیم.

 * حواشی تأثیر زیادی در روند بازی نداشت

آن را باید از گل‌محمدی بپرسید. بازی سنگینی برای دو تیم بود و چنین اتفاقاتی پیش می‌آید. مربی در این شرایط تحت فشار بوده و ممکن است مشکلی پیش بیاید. با این حال به نظرم حواشی تأثیر زیادی در روند بازی نداشت.

 * باید تا آخرین هفته برای قهرمانی بجنگیم 

اگر تیمم امروز پیروز می‌شد هم می‌گفتم استقلال باید تا آخرین هفته برای قهرمانی بجنگد. بازیکنان باید بدانند هیچ چیز تمام نشده و در هفته‌های باقیمانده باید با تمام توان بازی کنیم.

 * پرسپولیس در لاک دفاعی بود

ما نمی‌خواستیم نتیجه را واگذار کنیم و پرسپولیس در لاک دفاعی بود. سعی کردیم در حمله از آرمان رمضانی و ژستد استفاده کنیم و یامگا و آمانوف را به سمت کناره‌ها بردیم. این تغییر سیستم جواب داد و به گل رسیدیم.

 * نفرات آماده‌تر در ترکیب استقلال قرار گرفتند

ارسلان مطهری، کوین یامگا و امیرحسین حسین‌زاده، سه مهاجم ما بودند که همزمان در زمین حضور داشتند. منظور شما از ترکیب محتاطانه چیست؟ من بازیکنانی را برای این مسابقه انتخاب کردم که شرایط بهتری داشتند و نفرات آماده‌تر در ترکیب استقلال قرار گرفتند.

 باید بیشتر تلاش کنیم تا با رفع این مشکل برطرف شود

موقعیت زیاد داشتیم و ایراد شاید از من باشد که هنوز مشکل استفاده درست از فرصت‌ها را برطرف نکرده‌ایم. باید بیشتر تلاش کنیم تا با رفع این مشکل برطرف شود.

 * نکته مثبت تیم بازگشت به بازی است 

در 3 هفته اخیر برای دومین بار از یک تیم عقب افتادیم. پیش از این تنها 30 دقیقه مقابل صنعت نفت آبادان از حریف عقب بودیم. این موضوع یک نکته مثبت برای تیم ما است که می‌توانیم به بازی برگردیم. پرسپولیس استراتژی خاص خودش را داشت، اما ما در نیمه اول بسیار بهتر از حریف بودیم و برخلاف جریان بازی گل خوردیم. فکر می کنم تیم ما از 7 گلی که دریافت کرده 4 گل از روی ضربات ایستگاهی خورده است. ما در 22 هفته تنها 3 گل در جریان بازی خوردیم و به نظرم این آمار فوق‌العاده است و از بازیکنانم تشکر می‌کنم. شاگردانم عالی بودند. در نیمه دوم سیستم خود را تغییر دادیم که به نتیجه هم رسیدیم.

 * آرزوی من سلامتی همه مردم کشورماست

تنها پیامی که برای مردم خوب ایران دارم این است که همیشه سلامت باشند و سایر موارد درست خواهد شد.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

 هفته بیست و سوم لیگ برتر/ تعویض ژستد جادوی فرهاد مجیدی؛ سیدعلی با نگرفتن پنالتی زهر خود را در دربی ریخت

اعلام جنگ علنی فدراسیون فوتبال علیه استقلال با انتخاب مهدی سیدعلی

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار