مهدی تارتار استقلال نیوز

مهدی تارتار از آن دسته مربیانی است که بیشترین تمرکز فنی خودش را بر روی بدست آوردن دل هواداران تیم دوم پایتخت قرار داده است.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، نمایش های دلبرانه مهدی تارتار برای هواداران یک تیم خاص تمامی ندارد این شوی تبلیغاتی می تواند صحبت های مضحک علیه باشگاه استقلال باشد یا باخت های متعدد به تیم سوگولی پایتخت!

دیشب در کنفرانس بعد بازی استقلال و ذوب آهن بازهم شاهد صحبت های عجیب از سوی این فرد بودیم در حالی که آمار پایانی بازی مالکیت توپ استقلال را نشان می داد ایشان از مالکیت کامل بازی در طول 90 دقیقه صحبت کردند که با واکنش فرهاد مجیدی، سرمربی آبی پوشان همراه شد.

 فرهاد مجیدی به خوبی و با کمال احترام در پاسخ به خبرنگاری که گویا برنامه و هدفش وارد کردن فشار روانی به تیم استقلال است گفت: مالکیت توپ برای من مهم نیست حال اگر دوستان خیلی علاقه دارند می توانند توپ را با خودشان به اصفهان ببرند.

پس از این پاسخ مجیدی خیلی روشن بود فردی که از هر تریبونی برای خودنمایی استفاده می کند خیلی زود به کمک همان خبرنگاران مواجب بگیر دست به مصاحبه  علیه کادر فنی استقلال خواهد زد.

تارتار در مصاحبه امروز خود با حمله مجدد به فرهاد مجیدی صدرنشینی استقلال را به سخره گرفته و کادرفنی استقلال را به اخلاق مداری دعوت کرده است!

بهتر است آقای تارتار بگوید کدام اخلاق؟ شما دیگر از اخلاق و احترام و اصول مربیگری حرفی نزنید وقتی با سرنوشت و آینده یک جوان استقلالی به نام حسین حیدری بازی کردید آن هم به دلیل اینکه از قیافه و ظاهر این بچه خوشتان نیامده بود!

صحبت های حسین حیدری علیه مهدی تارتار را در خبرگزاری استقلال نیوز اینجا بخوانید 

آقای تارتار شما اگر از نظر فنی هیچ وقت چیزی در چنته نداشته ای بی شک از نظر اخلاقی هم در جایگاهی نیستی که برای دیگران نسخه ادب و احترام بپیچی.

شما بهتر است فکری به حال تیم بزرگ ذوب آهن کنی که با ضعف فنی و نداشتن اخلاق و اصول صحیح از سمت شما در انتهای جدول حضور دارد.

برای شناخت چهره واقعی شما کافی است پای صحبت های قاسم حدادی فر نشست تا مشخص شود چه کسی باید اخلاق و اصول مربیگری را یاد بگیرد. 

در ادامه فیلمی از  درگیری شدید و باورنکردی جناب مهدی تارتار و برادرش را در مسابقه دوستانه فوتسال مزین به نام حضرت علی (ع) مشاهده می کنید

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار