بازیکنان استقلال

بازیکنان تیم استقلال پس از برتری مقابل ذوب آهن گفتند: با این عملکرد که ما داریم برایمان عجیب است این انتقادهای بی دلیل را می شنویم.

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از برتری یک بر صفر مقابل ذوب آهن، از هفته هفدهم لیگ برتر فصل 1400/1401، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

          

* امیرحسین حسین زاده

خداراشکر که باز توانستیم مانند بازی های قبل برنده شویم و سه امتیاز را بگیریم. از این بابت خوشحالم که هم تیم شرایط خوبی دارد و هم اینکه صدر جدول هستیم و دل هواداران مثل همیشه شاد شد.

دیگر نمی‌دانم باید چکار کرد. بیشترین گل زده و کمترین گل خورده را داریم. بهترین تفاضل گل را داریم. موقعیت هم ایجاد می شود. نمی دانم چرا انتقاد می شود. امروز هم درست است که یک گل زدیم اما دو سه موقعیت داشتیم و می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم.

به هرحال اتفاق می افتد. بعضی اوقات موقعیت کمتری به دست می آید و بعضی اوقات بیشتر، این مساله زیاد مهمی نیست. مهم این است که بازی ها را می بریم و همچنان صدر جدول هستیم.

نمی توانم قول قهرمانی بدهم ولی سعی می کنیم قهرمان شویم تا دل هواداران شاد شود. هر بازی حکم فینال را دارد. باید هر بازی را ببریم تا به قهرمانی برسیم.


 

* رضا آذری

خیلی از تیم‌های بزرگ دنیا به همین سبک بازی می‌کنند. دنبال مالکیت توپ هستیم اما در برخی‌ بازی‌ها، تیم‌ها از جلو پرس می‌کنند اما پلن‌های دیگری داریم. خدا را شکر هر بازی هم جواب می‌گیریم و بازی‌ها را می‌بریم.

از بازیکنانی هستم که بازی کردن اصلا برایم مهم نیست. اولویت اول و آخر من تیم است و اگر فرصتی باشد، نهایت تلاش خود را می‌کنم. با شناختی که از فرهاد مجیدی دارم، اطمینان دارم به من هم نگاه می‌کند.


 

* روزبه چشمی

خدا را شکر که توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. این برد را به هواداران تبریک می‌گویم.

امیدوارم بتوانیم هفته به هفته پیشرفت کنیم و این روند را ادامه دهیم.


 

* ارسلان مطهری

خدا را شکر بردیم و سه امتیاز بازی را گرفتیم.

در مورد صحبت های آقای تارتار بهتر است بگویم که هیچ کس نمی گوید که ماست ما ترش است، ما خوب بودیم و خدا را شکر 3 امتیاز را گرفتیم.

جواب کلیشه‌ای بدهم یا جوابی که خودم می‌خواهم؟ ناراحتم که کم بازی می‌کنم ولی از برد تیمم خوشحالم چون هواداران خوشحال هستند. این حرف از قلبم می‌آید؛ صبر آتش را گلستان می‌کند.


 

* مهدی مهدی پور

ابتدا امیدوارم ذوب‌آهن در ادامه فصل بتواند نتایج خوبی کسب کند. قطعاً جایگاهش اینجای جدول نیست و اگر بتوانند در همه دیدارها مثل بازی با استقلال بازی کنند، قطعاً جایگاه خیلی بهتری در جدول خواهند داشت.

امروز مقداری خسته بودیم. دیدار هفته گذشته ما 120 دقیقه شده بود و بازی سنگینی با پیکان داشتیم. طبیعی بود که مقابل ذوب‌آهن خسته باشیم اما مهم کسب سه امتیاز است.

اگر بازی به بازی جلو برویم، خیلی بهتر است. ان‌شاءالله بتوانیم در هر دیدار سه امتیاز را بگیریم و در نهایت به آنچه که می‌خواهیم برسیم.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته هفدهم لیگ برتر/ استقلال و حفظ صدر جدول با درخشش حسینی؛ کوین آرتور یامگا قاتل ذوب‌آهن!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار