دیدار پیکان و استقلال

بازیکنان و عوامل تیم استقلال پس از برتری پیکان گفتند: ما هم مشکلات زیادی داریم که دلم نمی آید بخاطر آنها تیم را دچار مشکل کنیم. 

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از برتری مقابل پیکان، از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فصل 1400/1401، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

          

* ارسلان مطهری

این گلزنی حاصل لطف خدا، زحمت بچه‌ها و انرژی مثبت هواداران است. پیکان بازیکنان خوب و مربی خیلی خوبی دارد. به هر حال هر تیمی رفته رفته می‌تواند بهتر شود.


* روزبه چشمی

من به صحنه‌های داوری و اینکه توپ به دست خورد، دقت نکردم. آقای حیدری جزو با تجربه‌هاست و اگر صحنه‌ای را دیده گرفته. اگر اشتباهی بوده، من ندیدم.

تیم‌هایی که خوب بازی می‌کنند، چندم هستند؟ بحث خوب بازی کردن نیست و اگر قرار باشد شما هر بازی 10 موقعیت گل داشته باشید، سخت است. تیم‌های بزرگ دنیا هم یک بازی یک بر صفر و حتی بدون موقعیت گل ببرند. اتفاق رخ می‌دهد و روی این موضوع تمرکز نکنید. در بازی‌هایی که مساوی شده مثلاً بازی با صنعت نفت، بالای 10 موقعیت گل داشتیم، اما بازی مساوی شد. وقتی می‌بریم، شاید خیلی مهم نباشد پنج موقعیت گل داشته باشیم یا دو موقعیت. مهم بردن است و چه بسا در برخی بازی‌ها هم موقعیت زیادی داشتیم و فقط یک گل زدیم.

صددرصد ما مدعی قهرمانی در هر دو جام هستیم و تمام تلاش‌مان را برای قهرمانی می‌کنیم.

درباره اینکه فرهاد مجیدی مقداری گلایه داشتند و گفتند شرایط چندان خوب نیست و استقلال برای اینکه بالا بماند باید وضعیت تیم بهتر شود؛ اگر گفته های او در همین حد است، من هم در همین حد می گویم و تمام صحبت‌ها را تأیید می‌کنم.

زمین تمرین ما کیفیتی ندارد، اما یکی دو زمین در تهران هست که شرایط تمرین دارد و آنها را هم تیم‌های صنعتی و شهرستانی گرفته‌اند.

اینکه چرا من کم بازی می کنم را باید در کنفرانس خبری از آقای مجیدی می‌پرسیدید. سرمربی ایشان است و هر زمان که صلاح بداند در هر پستی یا هر دقیقه‌ای من بازی می‌کنم. من بازیکن تیم هستم و این سؤالات را باید از سرمربی تیم بپرسید.


 

* مهدی مهدی پور

بازی خیلی سختی بود. پیکان تیم خیلی خوب و یکدستی بود و بچه‌های ما از جان مایه گذاشتند و زحمت کشیدند. لیاقت بازیکنان و کادر فنی استقلال بیشتر از اینهاست، چرا که با همه وجود زحمت می‌کشند.

داوری خوب بود، اما یکسری صحنه‌های 50-50 را به نفع پیکان سوت می‌زد. با این وجود قضاوت حیدری در مجموع خوب بود.

فکر نمی‌کنم باید اخراج می شدم. من یک کارت زرد گرفتم و یکی دو خطای دیگر داشتم. فکر نمی‌کنم خطاها به گونه‌ای بود که باید کارت زرد دوم را می‌گرفتم.

خدا را شکر شرایط تیم خوب است و صدر جدول هستیم و در جام حذفی نیز دو بازی را بردیم و در ایده‌آل‌ترین شرایط قرار داریم. تک تک بچه‌ها برای این شرایط خیلی سختی کشیدند و با ذره ذره وجودشان تلاش کردند. مشکلات همیشه بوده و در حال حاضر هم هست، اما چیزی که برای آن خیلی زحمت کشیدیم و به دست آوردیم را با یکسری مشکلات نمی‌خواهیم از دست بدهیم. نمی‌دانم شاید در آینده کارد به استخوان برسد و درباره آن صحبت کنیم، اما حیف این شرایط خوب است که با یکسری مشکلات همیشگی از دست بدهیم.

سردار آجورلو زحمت خود را می‌کشد، اما مشکلات بوده و هنوز هست و نمی‌خواهم در این زمان آن را باز و صحبت کنم. شاید یک زمانی نتوانم تحمل کنم و درباره آن صحبت کنم. امیدوارم مشکلات برطرف شود، چرا که حیف این تیم، شرایط خوب و زحمات تک تک بچه‌ها در شرایط سخت است و باید بهترین اتفاقات برای این تیم بیفتد.


 

* محمدحسین مرادمند

پیکان تیم قابل احترام و خوبی بود و خوب هم جنگید، ولی ما بردیم و به مرحله بعدی صعود کردیم. بازی خوبی بود، ما زحمت کشیدیم و بیشتر تلاش کردیم و در نهایت پیروز شدیم.

درباره داوری صحبت نمی‌کنم. به هر حال داوری یک روز به نفع و یک روز هم به ضرر است. نمی‌دانم آنچه درباره اخراج دروازبان و بازیکن ما می‌گویید، مربوط به چه صحنه‌ای است و دقیقاً یادم نمی‌آید.

اینکه مجیدی و بازیکنان می گویند ما یک مجموعه هستیم و مشکلاتمان را رسانه ای نمی کنیم باید بگویم، ما یک خانواده‌ایم و خیلی هم مشکل نسبت به تیم دیگری که زیر نظر وزارت ورزش است و هم‌نهاد هستیم، داریم، اما هم‌قسم و پشت هم هستیم. نمی‌خواهم دانه دانه بگویم که چه مشکلاتی داریم. ما صبر و تلاش می‌کنیم که دل هواداران را به دست بیاوریم، اما اگر تا حدی فراتر شود، دیگر صبر کردن سخت خواهد شد. من وارد جزئیات نمی‌شوم. ان‌شاءالله بازی‌های بعدی درباره‌اش حرف می‌زنم.

سربازی؟ نمی‌دانم. من از فردای خودم خبر ندارم که زنده‌ام یا مُرده.


 

* زبیر نیک نفس

خدا را شکر که توانستیم ببریم، چرا که در بازی‌های جام حذفی برد خیلی مهم است. بازی سنگینی بود و پیکان تیم خوبی نشان داد، اما خدا را شکر بازی را بردیم و صعود کردیم.

تیم ما ریتم گرفته بود، اما این وقفه باعث شد مقداری از ریتم خارج شویم. خدا را شکر هر دو بازی خود را نیز بردیم و امیدوارم به وضعیت خوب‌مان بازگردیم.

برای فوتبال ایران این زمین‌ها بد است. در بازی هفته قبل و این بازی به نظرم زمین اصلاً مناسب نبود و باعث پایین آمدن کیفیت بازی و پاس‌ها شده است. روی این زمین‌ها حتی نمی‌توان یک ضرب توپ را زد.


 

* زبیر نیک نفس

در مورد اینکه بازوبند کاپیتانی را در این بازی بسته بودم باید بگویم که، وریا، سیدحسین حسینی و روزبه چشمی نبودند و این مسئولیت به گردن من بود. 

خدا را شکر ضربه شدیدی که از سوی مدافع پیکان به صورت من برخورد کرد، چیزی نبود و توانستم به بازی ادامه بدهم. 

بازی خیلی خوبی بود. پیکان تیم جوان و خیلی خوبی است. آنها خیلی هماهنگ و تاکتیکی بازی کردند به آنها خسته نباشید می‌گویم. ما 3-4 روز قبل بازی داشتیم. خیلی خسته بودیم. بازی سنگینی با هوادار داشتیم. خدا را شکر توانستیم بازی امروز را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم. این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم.

ما کمی از نظر ذهنی مشکل داریم ولی  امسال مثل سال‌های قبل بی‌تجربه بازی درنمی‌آوریم که به خاطر مشکلات باشگاهی، مالی، زمین و ... دست به کارهای سال‌های گذشته بزنیم. اصلاً این کار را انجام نمی‌دهیم. تمرکزمان کلاً روی بازی‌ها است ولی اینطور نیست که مشکل نداشته باشیم.

می‌خواهیم امسال هر طور که شده به موفقیت برسیم و دل هواداران را شاد کنیم. اگر سکوت کردیم یا اعتصاب نمی‌کنیم به این معنی نیست که مشکل نداشته باشیم. ما یک مجموعه هستیم و همه باید به هم کمک کنیم. ان‌شاءالله مشکلات ما هم برطرف شود.

مسیر خیلی سختی است. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا انتظار هواداران استقلال را برآورده کنیم و امیدمان به خداست. 

بحث من در خصوص مشکلات مالی در مورد دیروز و امروز نیست. ما مشکلاتی از فصل‌های قبل داریم ولی اصلاً روی ما تأثیر نمی‌گذارد که بخواهد چیزی بین ما و باشگاه به وجود بیاید. همه با هم هستیم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که به موفقیت برسیم.

نمی‌توانم بگویم چند درصد دریافتی داشته‌ایم.

در خصوص حضور در اکران فیلم «بیرو» و شایعاتی مبنی براینکه فرهاد مجیدی با من و یزدانی به خاطر اینکه ماسک نداشتیم برخورد کرده است، باید بگویم متأسفانه کار اشتباهی کردیم و عذرخواهی هم کردیم.

 اخبار استقلال

  

    


 مطالب مرتبط:

مرحله 1/8 نهایی جام حذفی/ فرهاد مجیدی: مشکلات زیادی داریم که نمی‌خواهم فعلا به آن بپردازم؛ دلیل صادر نشدن کارت حردانی را نمی دانم

مرحله 1/8 جام حذفی/ دستان علیرضا رضایی موتور پیکان را از کار انداخت؛ صعود استقلال با گل زیبای ارسلان!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار