فرهاد مجیدی

سرمربی استقلال گفت: اگر ما صحبتی نمی کنیم دلیل بر این نیست که مشکل نداریم بلکه بازیکنانم سعی می کنند تمرکزشان فقط بر روی بازی باشد.

             

به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با پیکان حضور پیدا کرد و صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

مشکلات زیادی داریم که نمی‌خواهم فعلا به آن بپردازم

خسته نباشید می‌گویم به بازیکنان هر دو تیم بازی جانداری بود. افتخار می‌کنم به بازیکنانم.بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند از همه آنها ممنون هستم. با وجود همه مشکلاتی که بود بسیار خوب بازی کردند. با توجه به اینکه تیم ما دو هفته تمرین نداشتیم شرایط بدنی بازیکنان مطلوب نبود اما بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند و از همه آنها ممنون هستم. با وجود مشکلات زیادی که داریم و نمی‌خواهم اینجا باز کنم، امیدوارم این مشکلات حل شود. اگر تیم می‌خواهد این روندش را حفظ کند باید مشکلات تیم حل شود. با درایتی که از سردار آجورلو سراغ دارم امیدوارم این مشکلات به زودی حل شود تا روند خوب تیم ما حفظ شود.

* دلیل صادر نشدن کارت حردانی را نمی دانم

صادر نشدن کارت حردانی هم واقعا علتش را نمی‌دانم اما دو ساعت قبل از بازی اعلام کردند کارت بازی این بازیکن را صادر نکرده‌اند دلیلش را نمی‌دانم.

* اگر سکوت می کنیم دلیل بر بی مشکلی نیست

عرض کردم خدمت تان دو هفته است تیمم تمرین نکرده است. در اصل ما مدام بازی و تمرین می‌کنیم و یک جلسه ریکاوری می‌کنیم و دوباره بازی می کنیم. این روند تیم را یک ذره کند می کند. من به این مساله واقف بودم و سعی کردم از اکثر بازیکنان استفاده کنیم. در مورد اینکه می‌گویید استقلال خیلی خوب بازی نکرد باید بگویم پیکان تیمی است که بسته و دفاعی بازی می کند. با این وجود بازیکنانم عالی بازی کردند. مشکلات تیم هم درون خانوادگی است و سعی می‌کنم  مطرح نکنم اما تاکید می‌کنم برای اینکه روند خوب تیم حفظ شود باید به زودی این مشکلات حل شود. باز هم اعلام می‌کنم با درایتی که از سردار آجورلو سراغ دارم به زودی این مشکلات حل می‌شود. اگر صحبتی نمی‌کنیم  و چیزی نمی‌گوییم دلیلی بر این نیست  که مشکلاتی نداریم.

* باید به زمین های بی کیفیت عادت کنیم

با بازیکنان  که صحبت کردم گفتند شرایط زمین خوب بود اما کمی سفت بود نسبت به زمین‌های دیگر خیلی بهتر بود دیگر باید یواش یواش عادت کنیم به زمین‌های چمن نامطلوب تیم‌هایی که با آنها بازی می‌کنیم.

* بازیکنان و کادر مدیریتی عامل اصلی موفقیت استقلال است

مهم‌ترین عامل نتیجه گرفتن استقلال خود بازیکنان هستند. بسیار مربی خوشبختی هستم که چنین بازیکنانی دارم که با تمام وجود بازی می‌کنند و عامل دوم هم مدیریت آقای آجورلو. این دو عامل باعث شده تیم روند خوبی داشته باشد اما سهم بیشترش را به بازیکنانم می دهم.

اخبار استقلال

  


 مطالب مرتبط:

مرحله 1/8 جام حذفی/ حواشی دیدار پیکان و استقلال: حضور حردانی در سکوهای دستگردی؛ فابیو جانواریو مهمان ویژه آبی ها

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار