محمد نوری فر

مدیر رسانه‌ای استقلال(تاج) در پاسخ به اظهارات سرپرست تیم فوتبال پیکان درباره لغو بازی امروز دو تیم در جام حذفی توضیحاتی را ارائه داد.

             

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری فر مدیر رسانه‌ای استقلال(تاج) در پاسخ به اظهارات سرپرست تیم فوتبال پیکان و لغو بازی امروز دو تیم در جام حذفی توضیحاتی را ارائه داد که در ادامه می خوانید: 

          

* لغو مسابقه امروز مقابل پیکان؟

سرپرست محترم پیکان طوری صحبت می‌کنند که انگار ما به عنوان تیم صدرنشین لیگ برتر از رویارویی با تیمی که چند هفته قبل مقابل آن پیروز شدیم، واهمه داشتیم.

اتفاقا استقلال تا ظهر دیروز در تلاش بود که این بازی لغو نشود اما تست‌های کرونا چنین اجازه‌ای را به ما نداد.

اعضای تیم استقلال ناراحت هستند که چرا این بازی برگزار نشد، چون استقلال روی نوار موفقیت قرار دارد و قابل پیش‌بینی بود که در مسابقه جام حذفی هم موفق باشیم اما افسوس که کرونا اجازه نداد.

بنابراین واقعا جای تعجب دارد که سرپرست تیم پیکان با کدام منطق به این نتیجه رسیده و بهتر است که کمی واقع‌بین باشند.

باید منصفانه صحبت کنیم و بدون تردید هر دو تیم استقلال و پیکان که مسابقه امروزشان لغو شده، از نظر برنامه‌ریزی دچار زیان شدند اما باشگاه استقلال تابع قوانین موجود بوده و امکان برگزاری این مسابقه را نداشته است.

* سعید دقیقی، سرپرست پیکان گفته است که تا ساعت ۱۲:۳۰ ظهر و در جلسه هماهنگی این مسابقه صحبتی از کرونای بازیکنان استقلال مطرح نشده است؟

ساعت جلسه هماهنگی بازی استقلال با پیکان ۱۲:۳۰ ظهر نبود و ساعت شروع جلسه ۱۱ صبح بوده و یک ساعت هم بیشتر این جلسه طول نکشید. در این جلسه آقای بیژن طاهری بلافاصله ناظر مسابقه را در جریان این موضوع گذاشته و در طول جلسه هم بارها به صورت تلفنی در حال پیگیری موضوع کرونای بازیکنان تیم استقلال بوده. پس اینکه می‌گویند هیچ صحبتی از کرونا در جلسه هماهنگی نبوده، واقعیت ندارد.

اخبار استقلال

  


 مطالب مرتبط:

ایفمارک هر 15 کرونایی استقلال را تایید کرد؛ بازی با شاگردان عنایتی هم لغو می شود؟

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار