JHG

شهاب جهانیان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد:مدیر عامل باشگاه به خوبی از کادر فنی حمایت کرد زیرا این کادر باید تا آخرین بازی در کنار تیم باشد

به گزارش استقلال نیوز شهاب جهانیان در گفت وگو با کاپ،درباره جلسه امروز هیات مدیره استقلال اظهار داشت: امروز حدود دو ساعت درباره دو موضوع مهم یکی بحث چارت باشگاه و دیگری کادر فنی صحبت کردیم. البته جا دارد یک نکته را بگویم و آن تشکر ویژه ما از کادر پزشکی باشگاه استقلال است. اگر ما در این فصل مصدوم داشتیم ارتباطی به کادر پزشکی نداشت و اگر آنها در کنار ما نبودند تعداد مصدومان ما بسیار بیشتر می شد. 

وی در ادامه گفت: درباره چارت باشگاه به تصمیمات خوبی رسیدیم و حالا چارتی چابک و مفید داریم و از شاخه های زاید آن کاستیم. 

جهانیان درباره پرویز مظلومی بیان داشت: ایشان قراردادی دارد و آن قرارداد دو ساله است. دیگر بحثی نمی ماند. یکی از اعضای هیات مدیره گفته بود که ایشان عزل شود و ما هم بحث کردیم و این موضوع رای نیاورد. حالا هم بحث جمعه و شنبه نیست و آقای مظلومی قرارداد دو ساله دارد و کنار ما خواهد ماند. 

وی درباره این شائبه که مظلومی در فینال جام حذفی سرمربی استقلال نخواهد بود، تصریح کرد: این بحث ها نیست. ما با توجه به آنکه آقای مظلومی قرارداد دو ساله دارد با ایشان همکاری خواهیم کرد. اینکه ایشان عزل شود بحث منطقی نیست. امروز هم بنده، آقای کردنوری، آقای معینی و دیگر اعضا این نظر را داشتیم که در هیچ جای دنیا تیمی که هفته ها صدرنشین بوده و در فینال جام حذفی حضور دارد سرمربی اش را تغییر نمی دهند. بنده سوگند می خورم که شما خبرنگاران هم با برکناری مظلومی در این مقطع موافق نیستید. بحث آقای مظلومی به کنار ما الان بهترین مربی دنیا را هم بیاوریم در این زمان کوتاه کارایی نخواهد داشت. اتفاقات امروز آقای افشارزاده هم به خوبی از کادر فنی دفاع کردند. 

جهانیان در پاسخ به این سوال که آیا هیات مدیره برای حل اختلافات در آکادمی تصمیمی نگرفته است اذعان داشت: امروز در این باره بحثی نداشتیم و قرار شد بعد از دو بازی استقلال سراغ آن موضوع برویم.

دیدگاه‌ها  
shayan
0 #1 shayan 1395-02-21 20:14
ایشالله همتون از استقلال برید تیم نفس بکشه از دست شما بی عرضه ها . کی آخه اول فصل میره پرویز رو میاره
نقل قول کردن
شایان
0 #2 شایان 1395-02-21 20:51
راست میگه ولی اشتباهو اول فصل کردن که آوردنش این مربی رو
نقل قول کردن
saeed-taji
0 #3 saeed-taji 1395-02-21 22:11
خب مشکل اینه که صدر بودیم در جا زدیم اگه امتیازات رو گرفته بودیم صدر که هیچ قبل از اینکه بخوان بازیها رو همزمان انجام بدن ما قهرمان شده بودیم
نقل قول کردن
siroan
0 #4 siroan 1395-02-22 05:50
انشالله اول این هیات مدیره لنگی برکنار بشن بخصوص اون سبک مغز.
نقل قول کردن
shayan
0 #5 shayan 1395-02-22 09:19
به نقل از saeed-taji:
خب مشکل اینه که صدر بودیم در جا زدیم اگه امتیازات رو گرفته بودیم صدر که هیچ قبل از اینکه بخوان بازیها رو همزمان انجام بدن ما قهرمان شده بودیم

مشکل این بود تیم ما مربیش عرضه نداشت صدر رو حفظ کنه مدیریت عرضه نداشت بازیکن بگیره بدنسازش همه رو مصدوم کردش
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار