khosrowwwww

خسرو حیدری در پیامی در صفحه شخصی خود به هواداران استقلال اعلام کرد تمام تلاش بازیکنان استقلال برای کسب قهرمانی در لیگ برتر بوده است و بابت نتیجه بازی مقابل تراکتور از هواداران عذرخواهی میکند

به گزارش استقلال نیوز در این پیام آمده است:

سلام به همه هوادارای عزیز استقلال. اول از همه دعا می کنم هوادارایی که تو بازی با تراکتورسازی حالشون بد شد، هر چه زودتر سلامتشونو به دست بیارن. در این مسابقه ما همه تلاشمون رو کردیم. می خواستیم قهرمان لیگ برتر شویم و جام را به هواداران هدیه کنیم ولی بالاخره، ما بازیکن جوان زیاد داریم. استقلال همیشه پرستاره بوده ولی یکی دو سالی هست که یکسری جوان به تیم اضافه شده اند و تازه دارند بازی می کنند. این بازیکنان می توانند آینده استقلال باشند. شاید حالا جام آوردن با این بازیکنان سخت باشد ولی آنها می توانند آینده باشگاه بزرگ استقلال را بسازند و بدانند که چه مسئولیت سنگینی برعهده شان است. ما یک بازی مهم در لیگ و همینطور فینال حذفی را در پیش داریم. امیدوارم هواداران عزیز در این دو مسابقه هم کنار استقلال باشند تا انشالله بتوانیم موفق باشیم. اینجا باید از مهدی رحمتی هم یادی کنم. کسی که این فصل واقعا برای استقلال زحمت کشید و اگر نبود، جایگاه فعلی رو هم نداشتیم. امیدوارم همه کنار هم، روز 10 خرداد بتونیم یک جشن بزرگ برگزار کنیم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار