b2cf07c3 d8bd 4ad8 97ee ec0f244c935c

سرپرست باشگاه استقلال گفت: به عنوان مدیرعامل استقلال تمام قد از پرویز مظلومی حمایت خواهد کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بهرام افشارزاده در گفت و گو با کاپ، درباره دیدار دیروز استقلال مقابل سپاهان اظهار اشت: استقلال بازی خوبی انجام داد. مساوی هم با توجه به اینکه بازیکنان ملاحظه می کردند تا اخطار نگیرند خوب بود. باید ببینیم سیاست مربی چه بوده است.

وی ادامه داد: بنده به عنوان مدیرعامل استقلال تمام قد از مربی تیم مان حمایت می کنم چون اعتقاد دارم که الان وقت انتقاد کردن نیست. استقلال نتایج خوبی گرفته و با صدر جدول یک امتیاز فاصله دارد.

سرپرست باشگاه استقلال درباره جلسه امروز هیأت مدیره گفت: با توجه به اینکه 4 روز دیگر دیدار دربی برگزار می شود جلسه هیأت مدیره را خواهیم داشت تا آخرین هماهنگی ها برای این بازی انجام شود.

افشارزاده در این باره که این روزها انتقادات زیادی نسبت به بازی های استقلال می شود ادامه داد: بچه های استقلال هر چه در توان دارند برای برد استقلال انجام می دهند. اگر انتقادی هم هست باید در یک جلسه خصوصی گفته شود. مطمئن باشید استقلال در دربی نتیجه قابل قبولی را کسب خواهد کرد و با پیروزی مقابل پرسپولیس هوادارانش را خوشحال می کند.

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار