9312f255 d0e0 4c2e 9113 04c8133b0ef9

بازیکنان استقلال پس بازی با سپاهان  اعلام کردند برای پیروزی در دربی سرشار از انگیزه هستند

به گزارش استقلال نیوز وحید طالب لو پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: شاید هواداران از نتیجه ناراضی هستند. انشاالله بازی های بعد جبران می کنیم. بچه ها هم ناراحت هستند خب سپاهان هم تیم بزرگی بود امیدوارم جمعه این نتیجه جبران کنیم. 

وی درباره عدم حضورش در ترکیب اصلی گفت: این نظر کادر فنی بود که امروز روی نیمکت باشم.

دروازه بان استقلال درباره دربی خاطرنشان کرد: هم دربی برای ما در  جدول مهم است و هم از نظر رقابت با رقیب سنتی مهم می باشد. دوست داریم برنده باشیم و امیدواریم هواداران مان را شاد کنیم. 

طالب لو درباره قهرمانی استقلال بیان داشت: دست از تلاش برنمی داریم و تا روز آخر می جنگیم. مطمئنم اتفاق خوبی برای ما خواهد افتاد.

* * * *

یعقوب کریمی پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: نیمه اول تیم ما خیلی خوب بود ولی نیمه دوم افتادیم و فکر می کنم به خاطر مسافرت هایی بوده که داشتیم. 

وی افزود: روحیه ما قبل از دربی کم نمی شود. قبل از دربی رفت هم ما سه گل به سپاهان در اصفهان زدیم. به بازی فنی جام نمی دهند و امیدواریم جام را بگیریم. 

* * * * 

فرزاد مجیدی پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: فوتبال همین است و ما چیزی از دست ندادیم و انشاالله در بازی های آینده جبران خواهیم کرد. به جز مدعیان خیلی از آقایان دیگر هم خوشحال شدند اما مطمئن باشید مجموعه فنی ما تلاش خواهد کرد. قول می دهم به هواداران استقلال به زودی صدر جدول را پس بگیریم.

وی افزود: به هواداران می گویم  از دربی نترسند امروز استقلالی های واقعی آمدند به عنوان یک  عضو کوچک دست همه آنهارا می بوسم. ما با هواداران استقلال می توانیم جان بگیریم. ما صدر جدول را پس خواهیم گرفت. 

سرپرست تیم استقلال درباره از دست رفتن صدر جدول بیان داشت: ما 25 هفته صدر جدول بودیم و خیلی ها از این قضیه خوشحال نبودند من نمی خواهم بحث حاشیه ای کنم و دوست دارم بازی با پرسپولیس بازی زیبایی باشد. 

وی درباره عدم صحبت بازیکنان خاطرنشان کرد: کسی به بازیکنان نگفت که مصاحبه نکنند اما به نظرم کار خوبی کار کردند و تمرکزشان را روی بازی با پرسپولیس گذاشتند.این تصمیم من،مدیریت و کادر فنی نبود.

سرپرست استقلال درباره اینکه آیا فرهاد مجیدی در دربی به ورزشگاه می آید یا نه به کاپ گفت:نمی دانم.

مجیدی در پایان گفت: جام در دست ماست.هواداران نگران نباشند.

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار