وریا غفوری

با انتشار قرارداد وریا غفوری در یک خبرگزاری کثیف بار دیگر به همگان ثابت شد بدخواهان استقلال وابسته به کدام رسانه هستند.

 

به گزارش استقلال نیوز، وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال روز گذشته در بازی استقلال و نساجی که با برتری آبی پوشان همراه بود در حالی در دقیقه 75 از زمین بازی خارج شد که از گویا از عملکرد فنی هم تیمی های خود گله مند بود.

پس از این اتفاق یک رسانه دولتی که در این سالها از صدقه سری نام استقلال و وجود مخاطبان استقلالی به عرش رسیده است با انتشار قرارداد این بازیکن مردمی به دنبال تسویه حساب شخصی رفت!

سردبیر این خبرگزاری هفته گذشته با حمله به وریا غفوری او را با واژه های زننده مورد خطاب قرارداد و درخواست خرید واکسن را یک حرکت دشمن شاد کن قلمداد کرد!

و امروز با انتشار قرارداد وریا غفوری که مشخص است توسط اعضای بی کفایت هیات مدیره به آن دسترسی پیدا کرده اند به دنبال قراردادن کاپیتان آبی مقابل هواداران هستند.

این جماعت" لاشخور گویا افزایش قرارداد وریا غفوری را بهانه اصلی رفتار کثیف خود می دانند بهتر است در مورد رقم قراردادهای عجیب در تیم دوم پایتخت هم اطلاع رسانی کنند.

قرارداد بهترین مدافع راست این روزهای لیگ ایران اگر افزایش پیدا نکند قرارداد کدام بازیکن باید تغییر کند؟ انگار آقایان چشمان خود را به روی حقایق بسته اند و یادشان رفته همین چند روز قبل با امداد غیبی مبلغ 15 میلیارد به بودیمیر یک بازیکن بی کیفیت کروات پرداخت کرده اند.

افشای قرارداد بازیکن های بُنجل تیم دوم پایتخت اگر رسمی شود مطمئنا فساد در تیم مدکور علنی خواهد شد اما چنین رسانه های مجبور به سکوت هستند تا بازی سیاسی خود را به باد رفته نبینند.

این جماعت" لاشخور اگر خیلی نگران هزینه بیت المال هستند رسما رقم افزایش یارانه رسانه ای خود را اعلام کنند تا مردم آگاه شوند چه کسانی دم از اخلاق و مردمی بودن می زنند و در اصل در مقابل مردم قرار دارند.

وریا غفوری و رقم قرارداد او بهانه ای بیش نیست و مردمی بودن این بازیکن دلیل اصلی رفتارهای کثیف آقایان است.

در انتها باید برای هیات مدیره و مدیرعامل بی کفایت این باشگاه که لایق بدترین توهین ها هستند متاسف هستیم که با وجود صدرنشینی استقلال اینگونه محرمانه ترین اسناد باشگاه را به جماعت" لاشخور واگذار می کنند.

اخبار رسمی استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ سلطانی فر، سال آخر و مهندسی دوباره لیگ؛ هواداران استقلال خواستار استعفای مدیران بی عرضه

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار