فاجعه مدیریتی در استقلال

اعتراض دسته جمعی بازیکنان استقلال بعد از پیروزی مقابل نساجی به وضعیت موجود و افشاگری علیه مدیران باشگاه، بار دیگر نشان داد وزارت ورزش این فصل هم به دنبال مهندسی لیگ است.

 

به گزارش استقلال نیوز، اعتراض دسته جمعی بازیکنان استقلال(تاج) بعد از پیروزی مقابل نساجی نسبت به وضعیت موجود این تیم و ضعف مفرط مدیریتی باشگاه، همانند آتشی بود که به خرمن مدیریتی باشگاه افتاد. پر افتخارترین تیم ایرانی آسیا با ده ها میلیون هوادار نه تنها از کمترین امکانات برای آماده سازی برخوردار نیست بلکه با بازیکنان آن همانند یک زندانی برخورد می شود!

خنده دار و مضحک است که مدیران دست نشانده وزیر ورزش حالا که بر خلاف تمام پیش بینی ها استقلال را در صدر جدول می بینند، ناجوانمردانه پا به مسیری گذاشته اند که وزارت ورزش برای مهندسی لیگ در نظر گرفته است تا تیم مافیایی خود را در آخرین سال وزارت مسعود سلطانی فر باز هم به قهرمانی برسانند.

پنجره بسته نقل و انتقالاتی، خروج میلیچ از ایران، عدم پرداخت مطالبات دیاباته برای وادار کردن او به فسخ قرارداد، عدم پرداخت مطالبات بازیکنان داخلی، نداشتن کمپ تمرینی و زمین تمرینی در شان حتی یک تیم لیگ یکی و در نهایت برخورد با بازیکنان همچون یک زندانی که حتی اختیار انتخاب غذای خود در اردوی قبل از مسابقه را هم از آنها سلب کرده اند..

این ها نمونه ای از شاهکارهای مدیریتی باشگاه استقلال است که چندی پیش مربی وقیح تیم دوم پایتخت(گلمحمدی) در مصاحبه ای با فرافکنی از آن ها به عنوان نفرات اقتصادی خوب یاد کرده بود!

البته بعد از آن مصاحبه پنجره بسته تیم دوم پایتخت باز شد و خریدهای جدید این تیم هم یکی یکی در حال رونمایی هستند که اولین آن ها بازیکن دیپورتی از لیگ قطر با بیش از 20 میلیارد هزینه است..

محمود فکری بعد از پایان بازی در استوری اینستاگرام خود حرف های بازیکنان خود را تایید کرد و گفت تنها برای اینکه دشمن شاد کن نباشد شخصا اعتراضی نکرده است!

استوری محمود فکری

 

 

حدودا ده روز پیش بود که کاظم قیم مدیر روابط بین الملل باشگاه استقلال در استوری اینستارام خود خبر از بازگشت میلیچ به ایران با پیگیری های مستمر مدیرعامل محترم و کمک های همیشگی هیات مدیره دلسوز باشگاه! داده بود ولی هنوز خبری از میلیچ و بازگشت او نیست تا مدیریت دروغ دست نشانده های سلطانی فر یکی یکی رو شود.

استوری دروغ کاظم قیم در خصوص بازگشت میلیچ

 

 

همچنین مهدی روحی معاون سابق باشگاه استقلال در استوری اینستاگرام خود در خصوص دلایل بازی نکردن دیاباته برای استقلال و مصدوم نبودن او دست به افشاگری زد و مدیریت باشگاه استقلال را مدیریت دروغ و عشق عکس، فیلم و مصاحبه قلمداد کرد.

استوری افشاگرانه مهدی روحی در خصوص دیاباته

 

 

به گزارش استقلال نیوز، این فصل هم قطعا شاهد مهندسی کثیف لیگ خواهیم بود. این فشارهای عجیب و بی سابقه که حتی به خورد و خوراک بازیکنان هم رسیده است، تنها و تنها یک دلیل دارد آن هم گرفتن آرامش از استقلال و دادن آرامش به تیم منفور حکومتی که با مهندسی بازی ها و داوری ها آرام آرام به صدر جدول نزدیک می شود.

واقعا چگونه می شود که استقلال توانایی پرداخت طلب 140 هزار یورویی بودوروف را ندارد اما تیم حکومتی که تا همین چند وقت پیش با فرافکنی حتی یک میلیون هم در حسابشان نبود و برای رفتن به اراک پول قرض گرفته بودند، نه تنها طلب 500هزار یورویی بودیمیر را پرداخت کردند بلکه در سکوت خبری پرونده اینیگو والنسیا مربی سابق خود را قبل از رای فیفا مختومه کنند!؟؟

هواداران استقلال هیچگاه نام مسعود سلطانی فر و خیانت های او را فراموش نخواهند کرد..

 


 مطالب مرتبط:

استوری جدید فکری و افشای دلیل سکوتش

اختصاصی استقلال نیوز/ مدیران دست نشانده وزارت ورزش بار دیگر بزرگترین مشکل در راه قهرمانی استقلال می شوند؟

هفته چهاردهم لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از برتری مقابل نساجی: امکانات ما در حد لیگ یک هم نیست!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار