مددی

در حالیکه استقلال ماه هاست مدیرعامل ندارد، از گوشه و کنار خبر استعفای دستعه جمعی اعضای هیات مدیره این باشگاه به گوش می رسد.

به گزارش استقلال نیوز، باشگاه استقلال مدت هاست مدیرعامل ندارد و با سرپرست موقت یعنی احمد مددی که گزینه مد نظر وزارت ورزش و مسعود سلطانی فر است، اداره می شود.

حال که سه نفر از چهار نفر اعضای هیات مدیره استقلال یعنی حجت نظری، مهدی عبدیان و احمد خلیل زاده بارها و بارها به هماهنگی با یکدیگر اذعان داشته اند و احتمالا بر سر فرد مورد نظر برای مدیرعاملی باشگاه هم به توافق و جمع بندی نهایی رسیده اند اما عجیب این است که وزارت ورزش و مسعود سلطانی فر با حمایت از مدیرعاملی احمد مددی حاشیه ای بزرگ برای این باشگاه بوجود آورده است تا جایی که این سه عضو هیات مدیره تهدید به استعفا دسته جمعی کرده اند.

عبدیان، خلیل زاده و نظری با مدیرعاملی احمد مددی مخالف هستند اما وزیر ورزش توجهی به نظر آنها ندارد و خواهان اعمال سلیقه خود در این باشگاه است.

بی شک احمد مددی به عنوان فرد نزدیک به سلطانی فر، مجری اوامر او در باشگاه استقلال خواهد بود و با سابقه بدی که وزیر ورزش در ایجاد حاشیه برای استقلال دارد، باید با مدیرعاملی فرد نزدیک به او منتظر پیامدهای ناخوشایند بسیاری برای تیم، کادر فنی و بازیکنان بود.

اخبار استقلال 


 مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ در و دلی با هواداران.. اتحاد رمز موفقیت استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار