هواداران استقلال

با گذشت پنج هفته از آغاز لیگ برتر، هجمه زیادی از سوی هواداران استقلال به محمود فکری و کادرفنی اش وارد شده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، هر تیمی برای قهرمانی نیاز به انسجام کلی دارد. از هوادار گرفته تا کادرفنی، بازیکنان، هیات مدیره و..

در سال های گذشته اگر به تیم هایی که قهرمان لیگ برتر شده اند بنگریم، این تیم ها در مقاطعی از فصل و علی الخصوص در هفته های آغازین شروع به کار سرمربی و بازیکنان جدید دچار مشکلاتی از جمله عدم هماهنگی و عدم نتیجه گیری می شدند. اما هواداران آن ها دلسرد نشده و تیم محبوبشان را حمایت کردند و در انتها مزد صبوریشان را گرفتند.

اگر بازی های ابتدای فصل استقلال با وینفرید شفر، فرهاد مجیدی و یا حتی استراماچونی را مجددا بررسی کنی،  متوجه می شوید که استقلال وقتی به انسجام تیمی رسید مقابل حریفان نمایشی دلپذیر انجام داد و آن ها را به راحتی از پیش رو برداشت.

برای مثال در مورد استقلالِ آندره آ استراماچونی، چه می‌شود که تیم در تبریز با چهار گل تراکتور را درهم می کوبد، به راحتی با پنج گل نفت آبادان را از پیش رو برمی دارد، سایپا را با سه گل شکست داده و با ارائه نمایشی چشم نواز و برتری مقابل شهرخودرو به صدر جدول می رسد اما همان تیم رویایی و بی رقیب در هفته های ابتدایی کلی امتیاز از دست می دهد و حتی در جام حذفی مقابل گل ریحان البرز و فجر سپاسی لیگ یکی از پیروزی در 90 دقیقه ناتوان است؟

آیا غیر از این بود که اوایل فصل استقلال از لحاظ روحی روانی و تاکتیکی ضعف داشت؟ آیا در بازی های ابتدایی آن فصل سرمربی(استراماچونی) و بازیکنان به به درک متقابل از هم رسیده بودند؟ آیا به هواداران به سرمربی خود اعتماد نکردند تا نتیجه آن را ببینند؟

محمود فکری

استقلال در شرایطی به محمود فکری رسید که تمرینات تیم بیست روز قبل از آغاز لیگ آغاز شد و در این میان محمد نادری، مهدی مهدی پور، فرشید اسماعیلی، دانشگر به دلیل ابتلا به ویروس منحووس کرونا، روزهای حیاسط تمرینات پیش فصل را از دست دادند.

مصدومیت بازیکنان بزرگ تیم از جمله شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی و وریا غفوری را هم در نظر بگیرید که هر کدام از این ها می توانند به تنهایی سرنوشت یک دیدار را عوض کنند.

نمی خواهیم با صحبت کلیشه ای، چشم بسته از محمود فکری حمایت کور کورانه کنیم اما نکته امیدوار کننده این است که سرمربی استقلال، خود به مشکل تاکتیکی تیم اعتقاد دارد و در صدد رفع آن است.

اما در این روزهایی که حاشیه جزیی جدا نشدنی از فوتبال شده است، استقلال نیاز به آرامش دارد و این آرامش را کسی جز هواداران نمی ‌توانند به تیم تزریق کنند. بیایید با حفظ اتحاد و همبستگی به محمود فکری و کادر فنی اش اعتماد کنیم و ایمان داشته باشیم این استقلال می تواند در پایان فصل خواسته ما که همان قهرمانی است را برآورده کند.

به قول امیرخان قلعه نوئی اول اتحادمان را درست کنیم تا آخر فصل به آن چیزی که می خواهیم برسیم.

 

???? هوادار استقلال

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 

 


 مطالب مرتبط:

علی لطیفی: استقلال نیاز به یک پلن B دارد؛ تیم فکری در خلق موقعیت دچار مشکل است

محمود فکری: مسئولین نظام فقط به یک تیم خاص توجه نکنند؛ مرا با استراماچونی 30 میلیاردی مقایسه نکنید

پرویز مظلومی: می‌خواهند یک تیم خاص قهرمان شود؛ مقابل نفت آبادان مظلومیت استقلال ثابت شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار