سعید معروف

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: به نظرم شروع خوبی در بازی مقابل ایتالیا نداشتیم، اما با تعویض‌های مناسب به بازی برگشتیم.

 

 به گزارش استقلال نیوز، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال در نشست خبری پس از برتری 3 به 1 برابر ایتالیا، صحبت های را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

* دیدار ایران و ایتالیا؟

بازی خوبی بود و هر دو تیم ایتالیا و ایران می‌توانستند بهتر بازی کنند. با توجه به اینکه بازی تدارکاتی نداشتیم و معمولاً تیم ما در شروع مسابقات خوب نیست، این اتفاق در دو ست اول تکرار شد، اما از ست سوم به بازی برگشتیم هر چند اعتقاد داریم این بهترین بازی تیم ایران نبود. در ادامه تعویض‌هایی انجام شد که کمک کرد و توانستیم پیروز شویم. خیلی خوشحالم که در روز بدمان بازی را بردیم و نشان دادیم ایران پتاسیل بسیار بالایی دارد.

* دیدار چین و ایران؟

چین از امتیاز میزبانی برخوردار است و رقیب ایران در کسب سهمیه المپیک نیز به شمار می‌رود. بازی با این تیم آسان نیست، اما فکر می‌کنم امروز برد اول مقابل ایتالیا می‌تواند در بازی‌های بعدی از نظر روحی کمک کند تا مقابل سایر تیم‌ها بهتر بازی کنیم.

اخبار سایر رشته ها

 


 مطالب مرتبط:

جام ملتهای والیبال 2019/ سعید معروف: بازی اول برای ما تعیین کننده است!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار