علی حمودی

بازیکن تیم پیکان گفت: در بازی ما مقابل پرسپولیس داوری بازهم به ضرر ما بود و این از بیانیه های تیم حریف برگرفته بود.

به گزارش استقلال نیوز، علی حمودی در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با شکست پیکان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی را مقابل پرسپولیس که جدی ترین مدعی قهرمانی است، انجام دادیم. به نظرم می توانستیم حداقل یک امتیاز از این بازی بگیریم اما روی اشتباهات فردی گل خوردیم.

وی درباره اینکه قبل از بازی گفته بود داوری ها به سود پرسپولیس است، افزود: این اتفاق در بازی با پیکان هم رخ داد. داور خیلی از سوت ها را به خاطر اینکه پرسپولیس میزبان بود، به سود آنها می زد. نمی دانم جو ورزشگاه باعث شده بود این اتفاق بیفتد یا مساله دیگری بود.

مدافع پیکان درباره درگیری طارمی و صادق بارانی تصریح کرد: بارانی این درگیری ها را شروع نکرد و طارمی باعث این اتفاقات شد. رفتار بدی از سوی مهاجم حریف شاهد بودیم. ما می خواستیم بازی را شروع کنیم اما طارمی با رفتارش بازیکن ما را تحریک کرد.

حمودی درباره اینکه جلالی معتقد بود بیانیه پرسپولیس قبل از این بازی در نتیجه تاثیرگذار بوده، گفت: این مسائل یکسری شگردها هست. تیم های بزرگ را خیلی ها دنبال می کنند و با این کارها خیلی ها تحت تاثیر قرار می گیرند. شاید به خاطر ترس از هوادار است که یکسری مسائل به نفع پرسپولیس است.

وی در پایان درباره نزدیک شدن پرسپولیس به قهرمانی گفت: مبارک پرسپولیسی ها باشد! بالاخره آنها هم بعد از 10 سال قهرمان می شوند و خوشحال هستند!

دیدگاه‌ها  
yaser
+1 #1 yaser 1396-01-18 16:51
فوتبال پاکم ارزوست :-? :-?
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار