تیم منتخب لیگ برتر شبکه ورزش

در ایام تعطیلات نوروز مردم فوتبالدوست کشورمان با شرکت در نظر سنجی برترین های فوتبال در سال 95 تیم منتخب لیگ برتر را انتخاب کردند.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، برنامه نوروزی فوتبالی در ایام نوروز سال 1936 با برگزاری مسابقه ای پیامکی و نرم افزاری اقدام به انتخاب بهترین های سال 95 فوتبال ایران کرد تا تیم منتخب این سال را مخاطبین این برنامه، انتخاب کنند. همچنین در آخرین برنامه نوروز فوتبالی هواداران باید سرمربی این تیم را انتخاب می کردند که نتایج این نظر سنجی در ادامه می آید:

رحمتی بهترین دروازه بان
مهدی رحمتی کاپیتان و دروازه بان استقلال در این نظر سنجی توانست با کسب حداکثر آرا به عنوان دروازه بان این تیم جلوتر از بیرانوند و مظاهری انتخاب شد تا اولین گزینه سهم استقلالی ها باشد.

حضور پر رنگ استقلالی ها در خط دفاع
وریا غفوری در این برنامه با رای مردم به عنوان بهترین دفاع راست انتخاب شد و میلاد زکی پور بعد از عملکرد خوب در 2 ماه پایانی سال توانست عنوان بهترین دفاع چپ فوتبال ایران را از آن خود کند تا چپ و راست خط دفاعی در اختیار استقلالی ها باشد. سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در کنار پادوانی مدافع استقلال نیز با رای مردم به عنوان بهترین مدافعان وسط انتخاب شدند.

خط میانی بین سرخابی ها تقسیم شد
امید ابراهیمی هافبک دفاعی استقلال و تیم ملی در این نظر سنجی توانست بالاتر از کامیابی نیا و نورافکن به عنوان بهترین هافبک دفاعی را از آن خود کند. همچنین فرشید اسماعیلی هافبک جوان استقلال که در ماه های اخیر نمایش های خوبی داشته، عنوان بهترین هافبک تهاجمی را کسب کرد اما چپ و راست خط میانی به پرسپولیسی ها رسید.


رامین رضاییان با پشت سر گذاشتن بهنام برزای بهترین هافبک راست فوتبال ایران شد و وحید امیری هافبک ملی پوش پرسپولیس عنوان بهترین هافبک چپ را از آن خود کرد.

رضایی و طارمی در خط حمله
خط حمله نیز مانند دیگر پست ها در اختیار سرخابی ها قرار گرفت. کاوه رضایی مهاجم استقلال در اولین فصل حضور خود در جمع آبی ها عملکرد خوبی داشت و توانست این عنوان را کسب کند. همچنین مهدی طارمی که فصل گذشته آقای گل لیگ شده بود در کنار رضایی در خط حمله قرار گرفت تا شماره 9 های سرخابی با رای هواداران خط آتش این تیم را تشکیل دهند.

منصوریان سرمربی سال شد
آخرین روز این نظر سنجی به رقابت سرمربیان اختصاص داشت. برانکو ایوانکوویچ، سیروس پورموسوی، امیر قلعه نویی، علی دایی و علیرضا منصوریان برای این عنوان رقابت کردند و در این میان سرمربی جوان استقلال توانست با 52درصد آرا به عنوان بهترین مربی سال انتخاب شود. منصوریان در نیم فصل دوم با استقلال نتایج بسیار خوبی کسب کرد و با تکیه بر بازیکنان جوان این تیم بحران زده را تا رده دوم جدول بالا کشید و حالا توانسته این عنوان با ارزش را کسب کند.

دیدگاه‌ها  
محسن حسینی
+4 #1 محسن حسینی 1396-01-13 23:14
این نشون میده نود یک دروغ بزرگه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار