رضا عنایتی

تیم ملی امید ایران با شکست غیرمنتظره مقابل هنگ‌کنگ از رسیدن به نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو بازماند.

   

به گزارش استقلال نیوز، تیم ملی امید ایران  در کمتر از یک ماه هم از رسیدن به المپیک پاریس بازماند و هم دستش از مدال بازی‌های هانگژو کوتاه ماند تا مافیای سرخ بی‌رحمانه به رضا عنایتی حمله کرده و او را مسبب این فاجعه بداند.

 

قطعا رضا عنایتی در این فاجعه شریک است و بی‌تقصیر نیست. به هر حال او سرمربی تیم بود و بن‌بست تاکتیکی مقابل هنگ‌کنگ به پای او نوشته می‌شود اما آیا شکست مقابل این تیم درجه ۳ آسیایی تنها از نظر تاکتیکی بود یا بعد روانی هم در آن دخیل بود؟

فدراسیون ۵ستاره فوتبال ایران! چه برنامه‌ریزی مدونی برای پایه‌ها داشت؟آیا غیر از این است که این بازیکنان بدون آموزش آکادمیک حرفه‌ای و بر پایه استعدادهای ذاتی خود پرورش یافته و به اینجا رسیدند؟

علاوه بر این وقتی در مهم‌ترین برهه جام، با دستور مستقیم مهدی تاج سه بازیکن تیم پرسپولیس را از اردو خارج و به تیم باشگاهی محبوب خود عودت می‌دهند، کاملا مشهود است که منافع ملی برای آقایان، تیم امید ایران نیست بلکه تیم باشگاهی پرسپولیس است. 

رضا عنایتی هم قربانی علایق رنگی فدراسیون‌نشینان شد و با دعوت از سه بازیکن قرمزپوش که در اصل بهانه‌ای برای لغو بازی‌های لیگ برتری این تیم بود، بازی بدی خورد و به نوعی سوخت.

شاید اگر عنایتی از اول می‌دانست قرار است اینگونه دستش را در پوست گردو بگذارند، سه بازیکن پرسپولیسی را با خود به هانگژو نمی‌برد تا هم تیمش از لحاظ روانی بهم نریزد و هم از اول تکلیفش با داشته‌هایش مشخص باشد.

 

اخبار فوتبال ایران

    

  


 مطالب مرتبط:

فوتبال بازیهای آسیایی هانگژو/ شکست تیم ملی امید مقابل امید هنگ‌کنگ؛ حذف شاگردان عنایتی پس از حواشی‌ فدراسیون‌نشین‌ها

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار