فدراسیون فوتبال

فدراسیون فوتبال در اقدامی عجیب تیم ها و هوادارانشان را تهدید به جریمه سنگین کرد!

   

به گزارش استقلال نیوز، چند روز  قبل خبری در سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفت که مطمئنا با وجود سوابق این نهاد در آماده سازی افکار عمومی کمی عجیب و سوال برانگیز است!

متن بیانیه فدراسیون فوتبال به این شرح بود:

مدیران سازمان لیگ و فدراسیون تصمیم گرفته اند از این به بعد هر باشگاهی که هوادارانش مقابل فدراسیون و سازمان لیگ تجمع کنند در مرتبه اول یک میلیارد تومان و در مرتبه دوم دوم میلیارد تومان جریمه مالی کنند. البته در مرتبه دوم پرونده باشگاه و مدیر مربوطه آن باشگاه به ارکان قضایی فوتبال ارجاع خواهد شد.

پس از انتشار این خبر سوالی که ذهن اهالی فوتبال را مشغول کرده است دلایل چنین بیانیه ای است.

در حال حاضر با وجود تعداد هواداران تیم ها این مسئله به دو تیم سرخآبی پایتخت وصل می شود و مطمئنا خبری در چند روز آینده باعث ناراحتی هواداران یکی از دو تیم خواهد شد که فدراسیون سعی کرد با آماده سازی و تهدید از تجمع احتمالی جلوگیری کند!

حال دو مسئله مهم چالش تیم های بزرگ پایتخت است:

برای استقلال و هوادارانش برداشتن قانون منع ورود مربیان و بازیکنان خارجی که توسط فدراسیون فوتبال باید صورت بپذیرد اما از آنجایی که بارها شاهد رفتارهای عجیب این نهاد بوده ایم احتمال دارد با قوانین عجیب و یا شروط نشدنی از تقویت این تیم در فصل نقل انتقالات جلوگیری شود و احتمال تجمع هواداران این تیم مقابل فدراسیون بسیار زیاد است!

برای هواداران پیروزی نیز رای پرونده شکایت تیم النصر است که طبق اعلام کارشناسان حقوقی در صورتی که رای به سود تیم عربستانی باشد سقوط به دسته پایین تر و حذف از لیگ قهرمان کمترین مجازات آن خواهد بود که متعاقبا تجمع هواداران این تیم را مقابل فدراسیون فوتبال شاهد خواهیم بود

اخباری که طی این چند روز در رسانه های خبری منتشر شده است را یک بار با هم مرور می کنیم:

 

1) بر اساس مذاکرات انجام گرفته و با توجه به درخواست سرمربی محترم تیم فوتبال استقلال جهت اضافه شدن گابریله پین به کادرفنی این باشگاه در فصل جدید، قرارداد ایشان روز سه شنبه جهت امضا و بررسی نهایی ارسال شد.
لازم به ذکر است این قرارداد پس از همکاری فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به جهت ثبت قرارداد بازیکنان و مربیان خارجی، اجرایی و ثبت خواهد شد تا باشگاه از حضور ایشان در کادرفنی تیم بزرگسالان بهره مند شود

2) محمودزاده: جذب بازیکنان و مربیان خارجی دو شرط اصلی دارد

باشگاه‌ها برای جذب بازیکنان و مربیان خارجی باید دو شرط اصلی را رعایت کنند.
شرط اصلی و اول این است که باشگاه‌ها پرونده منجر به صدور رای در فیفا بابت بازیکن یا مربی خارجی نداشته باشند. باشگا‌ه‌هایی که چنین پرونده‌هایی دارند تا بسته نشدن یا جلب رضایت شاکی خارجی نمی‌توانند بازیکن و مربی خارجی جذب کنند.
شرط دوم برای جذب بازیکن و مربی خارجی باید تضمین بانکی برای عقد این قرارداد خارجی بدهند. در واقع باشگاه‌ها برای عقد قرارداد با بازیکن و مربی خارجی مطابق با مبلغ قرارداد باید تضمین بانکی ارایه کنند که هیچ مشکلی برای پرداخت در این قرارداد ندارند و انعقاد قرارداد با مربی و بازیکن خارجی منجر به تشکیل پرونده در نهادهای بین‌المللی نخواهد شد. در روزهای آینده اطلاع رسانی دقیق‌تری در زمینه جذب بازیکنان و مربیان خارجی انجام خواهد شد.

 

3) جلسه استماع پرونده شکایت النصر از پیروزی برگزار شد

مدیران باشگاه النصر عربستان هنوز پیگیر شکایت از پیروزی هستند تا از این تیم غرامت بگیرند و آن‌ها را از رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا محروم کنند.

به همین دلیل جلسه استماع پرونده شکایت النصر از پیروزی با حضور نمایندگان باشگاه عربستانی، پیروزی و کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، اینکه فدراسیون فوتبال بخواهد در مقطع کنونی بی دلیل هواداران فوتبال و تیم های مورد حمایتشان را تهدید کند مشخصا برگرفته از اتفاقی است که طی روزها و شاید هفته های آینده قرار است صورت بپذیرد.

برای رسیدن به پاسخ باید کمی صبر کرد..

 

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

باشگاه استقلال قرارداد گابریله پین را ارسال کرده

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار